Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lets go shopping! Pelikaupoista siis

Viihdepysäkki, GameParadise, Stockmann, Anttila. Kaupalla ei ole niinkään väliä kunhan hinnat eivät pyöri taivaissa ( jossain Citymarketin elektroniikkaosastolla GC:n Rogue Leader oli jotain 86 :eek: )
 
VPD, eBay ja BaySoftGames tulevat ensimmäisenä mieleen. Peliplaneetta, rest in peace.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse käyn kolmessa paikassa ostelemassa useimmin käyn tuolla VPD:ssä mutta on myös sitten tuo Akateeminen kirjakauppa helsingissä jossa löytyy uusimmat pelit aika hyvin...Doseen olen pettynyt kun siellä ei oikein uusia pelejä tule ajallaan.
 
Viihdepysäkki ja Gameparadise . Nämä siksi, että ostan 8/10 peleistäni käytettyinä. Ja näistä liikeistä löytyy käytettyjä mielin määrin.
 
PS2-pelit Konsolinet:stä ja PC-pelit kavereilta (CM4:n ehkä joutuu ostaan,kun kaverit on suhua,jotka ei välitä manageroinnista)
 
AtasPC on uusi putiikki jossa on joitakin houkutteleviakin tarjouksia... tosin nuo postimaksut ovat jostain syystä aika kovat. Tosin itse käyn paikanpäällä noutamassa pelini niin... =)
 
Noh, jos Huuto.nettiä ja PS2FINin O/V/M -palstaa ei lasketa, niin Konsolinet ja FunStation ovat ne paikat joista pelini useimmin hankin.
 
Riippuu vähän pelien hinnoista. Joskus Anttila Megastorea, kerran olen käyttänyt Citymarkettia (pelit sai alennuksella) ja Verkkokauppa.comia.

Nettikauppoja ei ole tullut oikein käytettyä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gecko
Kokkolan kotikatsomo, vaikka eivät älynneet tilata PES2:sta ennekuin kävin sitä ilmestymispäivänä kysymässä. Noh, joka tapauksessa tilaus tehtiin heti ja sain pelin seuraavana päivänä.

Kahtosta, ensimmäinen joka tunnustaa olevansa täällä Keski-Pohjanmaalla ja käyvän kotikatsomossa. Tuntuvat luottamaan ainakin minuun, kun kerran jättivät minut vartioimaan liiketta kun katselin siinä pelejä ihan rauhassa. Eivät onneksi olleeta kauaa pois ettei kiusaus käynyt liian suureksi;) Ihan mukava liike, vaikka hinnat ovatkin kovia.
 
Vantaan VPD on edullinen ja mukava putiikki. Mieluummin hakee vähän pidemmältä kuin tuhlaa rahansa kalliissa tavarataloissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Vantaan VPD on edullinen ja mukava putiikki. Mieluummin hakee vähän pidemmältä kuin tuhlaa rahansa kalliissa tavarataloissa.
Yep, VPD on tällä hetkellä paras konsolipeli kauppa mielestäni. PC pelit hankin yleensä sitten Dosesta mutta nyt olen ruvennut käymään kuitenkin enemmän Akateemisessa kirjakaupassa.
 
Ennen tuli käytyä Nummelassa Kimmon pelit ja lehti-nimisessä putiikissa, mutta kun asiakaspalvelu on tuolla aivan PERSEESTÄ (omistajalla tuntuu olevan mua vastaan jotain), niin en siellä nykyään enää paljoa käy, vaan ostelen pelini pääasiassa Prismasta (vaikka hinnat on mitä on...). Nettikaupoista suosin Konsolinettiä.
 
Ylös Bottom