Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Life Is Strange: Double Exposure

Tämä on ollut jo ties kuinka pitkään pleikkarille hyllyssä ja se ultimate upgrade wishlistillä odottamassa alennusta ainakin puol vuotta, mutta eihän se koskaan tarjouksessa ole ja minä en vaan suostunut pelaamaan tätä ilman sitä söpöä moogle takkia joten ostin sitten steamista sen ultimate version kun se maksoi 32e ja siinä tulee myös se deluxe paketti jossa oli myös vaatteita jotka halusin.
Normi hinnoilla nuo pelkät asu paketit maksaa jo 30e.
Lisäksi pc versiolla on modit ja niillä tulikin laitettua vähän lisää väriä Maxin hiuksiin ja mustaa huulipunaa.
Sitten on tietenkin vielä mahdollisuus pelata vr laseilla uevr:n kautta johon latasin first person profiilin.

Tämä tuli pelattua kahdesti läpi kolmen päivän aikana joten tykkäsin kyllä. Eka kerta telkkarin kautta ja toinen kerta vr moodissa tehden hieman eri päätökset.
Tykkäsin tästä maailmojen välillä hyppimisestä enemmän mitä ykkösen ajan kelauksesta, koska tämä on paljon nopeampi käyttää ja ykkösessä oli useampi kohta jossa sai kelata uudestaan ja uudestaan kunnes lopulta löytyi se oikea asia joka piti tehdä.
Tässä ei oikeastaan voi tehdä virheitä ja muutenkin peli pitää tiukasti kädestä kiinni.

Jos tarina on suoraviivainen niin kaikki kerättävät asiat oli sitäkin helpompi missata sillä ekalla kierroksella mä onnistuin missaamaan kaikki paitsi yhden mietiskelypaikan ja kun toisella kerralla oikein yritin etsiä niitä niin siltikin löysin niitä vissiin vain kolme.
Samoin valokuvia missasin vaikka kuinka ja vasta toisella kerralla huomasin, että sen Reggien antaman pulmalaatikonkin voi ratkaista ihan kokonaan.
Siellä se oli Maxin keittiössä tehosekoittimen vieressä, mutta en mä sitä ekalla kerralla nähnyt ja ihmettelin miksi koko homma jäi puoltiehen.

Sen mä kyllä haluaisin tietää, että miten Max postaa polaroid kuvia sosiaaliseen mediaan?
Ottaako se siitä valokuvasta kuvan kännykällä ja postaa sen vai :D

Ylös Bottom