Peli todella tempaisi mukaansa siis tosiaan toisessa episodissa. Itse pelailin kyllä todella tarkkaan kaikki paikat tutkien ja kaikki keskustelut ja vaihtoehdot kelaillen. Todellakin puntaroin välillä todella kovaa minkä vaihtoehdon tässä nyt valitsisi. Yritin pelata niin, että vihamiehiä ja ruumiita tulisi mahdollisimman vähän (Kuitenkin liika ystävällisyys kostautui ,kun sain varoitettua Victoriaa ja ja hän joutui sen seurauksena seuraani Dark Roomiin). Toinen ja kolmas episodit olivat itselleni omat henk.koht suosikit. Katen sain pelastettua 2.episodissa, josta olin todella tyytyväinen.Pistin myös Syyt Mr.Jefferssonin niskoille Katen itsemurhayrityksestä, mutta syynä tähän oli vain itsellä ,että en saisi Nathanin vihoja niskaan

. Kolmannessa oli mukavaa seikkailla pimeässä koulussa etsien tietoa ja Episodin loppu tarjosi mukavan twistin (päästiin palaamaan ajassa aikaan kun oltiin 14-vuotiaita ja pelastettin Cloen isä ja nähtiin siitä tulleet seuraukset myöskin.)Nelos episodin oli täynnä hyvää menoa ja kyynelkanavia yritettiin aukaista heti episodin alussa. Arvasin kyllä,että Cloen isän pelastamisyritys oli alusta asti tuhoon tuomittu ja eipä siinä aikajanalle kauan pompittu. Itselleni tuli kyllä hieman yllätyksenä pelin pääpahis, vaikkakin olin pistänyt Katen itsemurhan Jeffersonin niskoille. Olisihan se pitänyt arvata jo siitä,että kaveri oli aivan liian cooli ja mukava, myöskin Dark roomi olisi pitänyt osata yhdistää kaveriin.
Mutta Pelin suurin kompastuskivi on mielestäni viimeinen episodi ja moni on varmasti samaa mieltä kanssani. Se todellakin teki sen mitä olin jo pelännyt ja toivonut, että ei tapahtuisi. Huokaisin jo helpotuksesta,kun palasin takaisin Dark roomiin San Franciscon reissulta. Mutta pelko iski heti takaisin sen jälkeen kun David oli sitonut Jeffersonin ja puhut Davidille ja keskustelussa on valinta kertoako Cloen kohtalosta. Hälytyskellot alkoivat soimaan,kun ei tullutkaan enään perhosefekstiä keskustelun jälkeen. Myös viimeisimmän episodin olisi voinut viedä hieman eri suuntaan. Aikaa meni aivan liika Nightmare-scenarioon, jossa ei saada oikeen vastauksia mihinkään,jossa lopulta alleviivataan todella rankasti Cloen ja Maxin ystävyyttä. Vikassa episodissa kun ei nähdä oikeen enää mitä muille hahmoille kuuluu. Näistä puuttuvista perhosefekteistä vikassa episodissa päättelin aivan oikein pelin lopun ja myöskin pelin teemasta, kun pelastaa Cloen henken kerta toisensa jälkeen. Eli valitse joko Cloe tai Arcadia bay. Itse valitsin Cloen, mutta katsoin kyllä molemmat lopetukset. Itselleni pelin lopetus oli aika keskarinnäyttö,koska todellakin punnitsin kaikkia päätöksiäni ja kelailin taakse päin jotta näkisin kaikki vaihtoehdot. Lopulta pelin lopetuksessa ei ollut mitään väliä mitä olit valinnu pelin aikana, koska jos uhraat Cloen, niin kaikki valintasi katoaa tai jos valitset Arcadia bayn niin kaikki,muut hahmot todennäkoisesti kuolevat. Ja lopulta ei anneta mitään vastauksia miksi Max edes sai kyvyn matkustaa ajassa. Itse ajattelen näin,että kyvyn saannilla Max sai vielä muistoja parhaan ystävänsä kanssa (ja Rachelille oikeutta). Alleviivattiinhan sitä myös muutamaan kertaan, että Cloe sai mahtavat muistot isältään.
.