Omenanraato
Well-Known Member
The Saboteur: Jäi Pandemicin viimeiseksi peliksi. Erittäin mukava open world seikkailu natsi-Saksan miljöössä.
tuo Saboteur. Pidin pelistä kovasti, mutta pelitulvan alle se lopulta jäi. Yksi niistä peleistä jonka remasterointia kaipaisin kovasti.
Saboteur saa multaki +1, harvinaisen hyvä open world gta tyylinen peli pariisissa, toki autoilu hieman kökköö mutta muuten kaikinpuolin melko hyvä paketti. Oli myös melko vaikeeta löytää kyseinen peli jo silloin PS3 aikoina, löytyi sitten jostain gamestop läjästä halvalla.
VPD näyttäis myyvän käytettynä huikeat 9.99€, mikäli siis vielä on PS3/XBOX360, tuskin sitäkää monelta enää löytyy.
Nyt kun olen PC:n saanut kasattua ja olen vähän tuota EA Originia katsellut, mutta koska pleikalla mulla on EA Access, niin jäänyt ostamatta.
No viikolla huomasin, että Saboteur kuuluu tuohon palveluun ja sain myös muutaman pelin mitä pleikalla ei ollut, joten otin vuodeksi originin.
Täytyy sanoa, että peli näyttää pc:llä paremmalta kuin voisi kuvitella. Cräckätyn exen joutui lataamaan, koska peli ei tue prossuja joissa on yli 4 ydintä.
Lisäksi Xbox onen ohjain ei toimi ilman pientä kikkailua, vaan täytyy käydä tiedostoihin editoimassa Xbox 360 jutut toiseen kohtaan, jotta peli luulee pelattavan 360 ohjaimella.
Mutta itse peli kyllä viihdyttää kovastikin edelleen ja oikeastaan tämä peli on hyvä esimerkki siitä miten vähän open worldit on oikeasti menneet eteenpäin minkään muun kuin grafiikan osalta.
Olen kyllä tykännyt pelistä kovastikin edelleen ja on kyllä harmi jos ei ikinä tulla näkemään Saboteur 2:sta. Herää EA!