Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lik-Sang ryhmätilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kauhu

Member
En enää viitsinyt jatkaa tuota "marakassit sökönä" -viestiketjua, vaan aloitan ihan uuden hieman kuvaavammalla nimellä. Eli onko porukalla kiinnostusta tilata tuolta jotain kimpassa, kun yksikseen postikulujen osuus syö todella suuren loven tuosta edullisuudesta. Vanhoja viestejä lukiessani tulin siihen käsitykseen, että sieltä on jotain kimpassa tilattu aikaisemminkin.

Ennen kuin aloitan edes tilauksen suunnittelua, kannattanee siis ensin kysellä henkilöiden, jotka ennen ovat tuota tilauspuolta hoitaneet kiinnostusta uuteen tilaukseen. Itse kun satun vaikutan täällä Seinäjoen alueella ja suuri osa mahdollisista tilaajista lienevät pk-seudulla (Voin tietenkin väärässäkin olla).
Tuolloin tulisi aikamoinen postipakettien lähettely rumba ja hinnatkin nousisivat noiden postikulujen verran.

Muita asioita joihin olisi mukava tietää vastaus ennen tilausta ovat tulli kulut.
Eli mihin kategoriaan nuo konsoli-tarvikkeet mahtanevat kuulua ja paljonko niiden vero on + AL-vinoilu.
Muistaakseni, kun tuossa reilu puolivuotta takaperin tilasin HK:sta Skyworth DVD-soittimeni oli tulli noin 10%, eli varmaankin voisi tuota luokkaa olla tuon oheiskrääsänkin kanssa, vai?

Eiköhän tässä taas ollut tämän illan anti tälle foorumille, toivottavasti joku vaikka vastasi tähän.

Niin, jos jollain sattuu olemaan ylimääräistä Dance Dance Revolution peliä Dreamcastille, niin saapi tarjota!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kauhu

Muita asioita joihin olisi mukava tietää vastaus ennen tilausta ovat tulli kulut.
Eli mihin kategoriaan nuo konsoli-tarvikkeet mahtanevat kuulua ja paljonko niiden vero on + AL-vinoilu.
Muistaakseni, kun tuossa reilu puolivuotta takaperin tilasin HK:sta Skyworth DVD-soittimeni oli tulli noin 10%, eli varmaankin voisi tuota luokkaa olla tuon oheiskrääsänkin kanssa, vai?

ALV on näissä tuotteissa aina 22% ja tulli on yleensä enintään muutama prosentti. Yleensä menee aika lähelle, jos laskee 30% tuotteen ja postikulujen hinnasta.

Tosin...tuon edellisen tilauksen ALV/tullauslasku ei ole vieläkään tullut. Alkaa vähän tuntua siltä ettei koskaan tulekaan, vaikka asiasta soittaessani sanoivat että nuo jutut yleensä kestävät jonkin aikaa. Postista olisi saanut tullauspäätöksen heti, mutta kun Lik Sang ei lähetä painavia paketteja postitse...

Mä voisin ainakin olla mukana.

Mua kiinnostais seuraavat tavarat:

2 x DC Dreampad (jos ostaa 5kpl niin saa 50% alennusta)

3 x DC Joypad Extension Cable (jos ostaa 10kpl niin saa 50% alennusta)

2 x DC Memory Card 2M (jos ostaa 5kpl niin saa 50% alennusta)

2 x DC Vibration Pack (jos ostaa 5kpl niin saa 39% alennusta)

1 x USB Travel Charger (for latest Ericsson models)

Viimeksi muokannut moderaattori:
minä voisin kyllä myös tulla tilaukseen mukaan, ilmoitelkaa kun rupeaa olemaan ajankohtaista jos siihen saadaan nyt tarpeeksi porukkaa :)

1 x DC Dreampad
1 x DC Memory Card 2M
2 x DC Vibration Pack

Voisin ottaa jos joku alkaa tilaamaan.

Jos sais ryhmäalennusta niin mä voisin tilata marakassit tai tanssimaton.

Tässä on oma listani, mikäli tuota tilausta alan hoitamaan:

2 x DC Dreampad
2 x DC Memory Card 2M
1 x DC VGA Box
1 x DC RGB Cable with Audio
1 x DC Dancing Mat
1 x DC Cha Cha Amigo
2 x DC Bio gun
2 x DC Vibration Pack

Eli tuollainen lista olisi itseltäni tulossa.
Näillä näkymin ainakin muutamasta tuotteesta tulisi alennetut hinnat.
Bio gunien kohtalo riippuu siitä, saanko House Of The Dead 2:n Pal versiota mistään ja tanssimaton kohtalo riippuu taas DDR:n tai jonkin muun vastaavan saamisesta (eli saapi tarjota).
Odottelen tässä nyt ainakin ensi viikonloppuun asti ja sitten alkaan kerätä kiinnostuneiden yhteystietoja ylös.

Olen mukana 100% varmuudella (jos kauppa toteutuu):

1 x DC Dancing Mat
1 x DC Cha Cha Amigo (marakassi-pari)

-=Pacdam=-

Tässä olis miun tilaus mikäli homma toteutuu ja mukaan mahtuu:

2 x DC Dreampad
3 x DC joypad extension cable
1 x DC RGB cable with audio
3 x DC vibration pack

Lisäksi yksin kappalein DC dancing mat-vermeitä mikäli saa riittävästi tilaajia määräalennuksen saamiseksi.

Mielenkiintoista, jos tilais seitsemän kappaletta kolmen sijasta niin tulisi näköjään (marginaalisesti) halvemmaksi. Toki on mahdollista että matikkapuoli heittää taas ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan havukainen
Mielenkiintoista, jos tilais seitsemän kappaletta kolmen sijasta niin tulisi näköjään (marginaalisesti) halvemmaksi. Toki on mahdollista että matikkapuoli heittää taas ;)

Joo, lyhyen matikan laskareissa ei oteta huomioon kuljetuskuluja, jotka ovat Lik-Sangin etäisyyden takia suuremmat kuin itse tuotteen hinta, jos tuotteesta saa tuon noin 50% alennuksen.

Tanssimatto painaa melkein kilon, eli se on aika kallis kuljetettava.

Alennushan tulee 5 kpl kohdalla, eli jos tilaajia on 4, kannattaa varmaan jo tilata 5 mattoa, vaikka postikuluja tuleekin enemmän.

En kyllä ymmärrä mikä tuossa tanssimatossa niin viehättää. Siis älkää ymmärtäkö väärin, DDR:t ja muut tanssipelit on ihan hauskoja, mutta tuo tanssimatto on vähän arveluttava. Ensinnäkin, ellei sitä niittaa lattiaan kiinni tai pidä jonkun kumilevyn päällä, niin se on hengenvaarallinen kapistus. Ne on nimittäin liukkaita kuin mitkäkin. Muutenkin niin tanssimaton toimivuus kuin laatukin jättää aika paljon toivomisen varaa. Toinen juttu on ns. tanssilevyt, jotka vastaavat jo pelihalliversioitaan, mutta nämä maksavatkin jo jonkin verran enemmän. Sinänsä hinta olisi vielä niissäkin melko siedettävä (Lik-Sangissa £60), mutta niiden postitus tänne takapajulaan tulee maksamaan aika helevetin paljon (yksi tanssilevy painaa 10 kiloa).

Mutta asiaan, olisin itsekin kiinnostunut tilaamaan Lik-Sangista jotakin, ja kun koko sivuston läpi kävin, niin nämä jutut jäivät kiinnostamaan (tosin joissakin tapauksissa vain jos saa sen ryhmäalennuksen, ja näihin tapauksiin olen laittanutkin viivan eteen tähden sijasta):

*Card Reader 5in1 - $18.90
http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=10&products_id=1456&

*Gamecube to GBA Link Cable - $4.99
http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=76&products_id=1503&

*Saturn Joypad Extension Cable - $3.99 x2 (kaksi kappaletta)
http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=67&products_id=1610&

*Super Famicom Super Multitap 2 - $8.90
http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=63&products_id=537&

- Nexus Memory Card 2M + cable - $12.90
http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=31&products_id=528&

- GBA Game Wrapper (Plastic Bag) - $2.49
http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=46&products_id=796&

Semmosta.

No niin, nyt näyttäisi olevan aika mukavasti halukkaita tilaajia, keräsin tuossa tiedot yhteen nippuun ja suunnilleen tältä tilaus tulisi näyttämään, mikäli kaikki olisivat tilauksessa mukana:

7 x DC Dreampad
6 x DC Joypad Extension Cable
6 x DC Memory Card 2M
10 x DC Vibration Pack
1 x USB Travel Charger
1 x DC VGA Box
2 x DC RGB Cable with Audio
2 x DC Dancing Mat
2 x DC Cha Cha Amigo
2 x DC Bio gun

Card Reader 5in1
Gamecube to GBA Link Cable
Saturn Joypad Extension Cable
Super Famicom Super Multitap 2
Nexus Memory Card 2M + cable
GBA Game Wrapper (Plastic Bag)

Voi olla, että jossain on tullut jokin näppäily virhe, mutta suunnilleen tuollainen määrä tavaraa tulisi. Tilaajia näyttäisi olevan 7, eli noin moneen osaan sitten postikulut jakaantuisivat.
Muutama henkilö näyttäisi olevan vielä mietintä vaiheessa, joten tehdään näin: Kaikki minulle yhteystietonsa/tilauksensa lauantaihin mennessä sähköpostilla lähettäneet henkilöt ovat mukana tilauksessa. Mikäli henkiköitä on 5 tai enemmän, lähtee tilaus matkaan vielä lauantai iltana. Todennäköisesti nuo tavarat tuolta viikossa tulee (en ole tarkistanut kaikkien tavaroiden saatavuutta). Paketit lähtee matkaamaan ympäri Suomea heti, kun tavara saapuu minulle. Maksut kannattanee sitten hoitaa tilisiirrolla, ettei postiennakoilla lähetellä.
Jos jotain jäi epäselväksi, tai tahdot mukaan tilaukseen lähetä postia : kauhu@netikka.fi

Mä voisin tulla mukaa jos Cha Cha Amigoita tulee tilaukseen 5.
Tässä mun tilaukset (huom! ainoastaa jos noita marakasseja tulee se 5 kpl):

-Cha Cha Amigo marakassit
-DC RGB Cable

Tilatkaa niita marakasseja nyt prkl!

Eikö kukaan tarvis noita ohjaimien jatkojohtoja? Nyttkin tulis jo halvemmaks ostaa 10kpl niitä kun 6kpl.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan t-bird
Eikö kukaan tarvis noita ohjaimien jatkojohtoja? Nyttkin tulis jo halvemmaks ostaa 10kpl niitä kun 6kpl.
Niitä tilattiin jo viime kerralla aika kasa (15-20kpl), joten ymmärrän kyllä, että tällä kertaa ei innostusta hommaan löydy ;)

Minulla voisi olla käyttöä kahdelle kaapelille, tai samahan se on ottaa kaikki, kun kerran ne ei maksa mitään :) Eli minä otan niitä niin monta, että 10 kpl erä tulee täyteen (Kauhulle lähti mailia).

-=Pacdam=-

Minulle tällaiset tavarat (jos vain vielä ehtii):

USB Travel Charger (for latest Nokia models)
2x DC Dreampad
2x DC Joypad Extension Cable
DC Vibration Pack

(Mailia lähetetty)

Ylös Bottom