Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lik-Sang ryhmätilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On ollut ongelmia sähköpostipoxini kanssa, enkä ole kauhulta saanut yhtäkään mailia ennen tätä päivää. Olen kuitenkin edelleen mukana tilauksessa; eli marakassipari (x2) tännekin päin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ymmärtääkseni tilauksessa on mukana kauhun lisäksi nyt kuusi henkeä (Pepto, Darkven, Pacdam, T-Bird, Loke ja minä). Joten tilaus vain sisään?

Loke ei ole ilmoitellut löysikö mitään mielenkiintoista. Laitan hänelle privaa.

Muuten tilaus näyttäisi olevan kunnossa.

päh, siis minun mokani. Unohdin koko asian. =( Tällä kertaa ei löytynyt mitään kivaa. Pahoittelen että viivästytin tilaustanne :&

Eli tilauksessa mukana: (päivitetty tähän, kun tuonne ylemmäksi ei enää saanut. )

Darkven
Pacdam
T-Bird
Ragitagha

Yhtä, tai kahta siis uupuisi... Vai mitä mieltä tällä hetkellä mukana olevat ovat, pistetäänkö tilaus sisään, vaikka postikulut luultavasti muutamaa euroa korkeammaksi muodostuisivat?

Tässä tilauksen sisältö:

Qty. Product Name Price per unit Price

5 DC Cha Cha Amigo $14.00 $84.00
5 DC Dancing Mat $6.50 $32.50
2 DC Memory Card 4M+cab.$16.90 $33.80
3 DC Bio Gun $14.90 $44.70
5 DC Dreampad $6.33 $31.65
5 DC Vibration Pack $4.81 $24.05
1 DC VGA Box (Hais) $12.90 $12.90
5 DC Joypad Ext. Cable $2.99 $14.95
1 USB Travel Charger $3.99 $3.99
1 AV Composite Cable $1.99 $1.99

Total:
$270.53

Weight
17.88 kg

Shipping via UPS: $184.00
Fast courier shipping service, usually takes around 1 to 3 days to major destinations.
Shipments can be tracked online. Highly recommended!

Tuosta voipi jokainen laskeskella oman osuutensa.
Valuutan muunnoksiin voitte käyttää esim. http://www.ozforex.com.au/ osoitteesta löytyvää muuntajaa.
Ilmoitelkaa mahdollisimman pikaisesti, mikäli tahdotte tilauksen etenevän ripeästi.

Sorry, mut mun on pakko sanoo et mä en osallistu tilaukseen. Elikkä poistakaa mun tilaukset tosta. :(

Jos tanssimaton lisähinta on 6.50$, otan yhden lisää, jotta saadaan setti täyteen. Myydään pois, jossei itsellä ole käyttöä.

Minun puolestani tilauksen saa laittaa menemään.

-=Pacdam=-

Tilauslista päivitetty (jälleen).

Lähetän sähköpostia ja privaatti viestiä vielä noille kahdelle (Darkven ja T-Bird), koskien tätä asiaa.

Jees, laitan tilauksen huomenna vetämään. En viitsi kerätäkkään niitä rahojanne etukäteen, koska siinä menisi taas lisää aikaa ja haluttaisi jo saada noita tavaroita omiin pikku kätösiin. :)
Katsotaan sitä maksua sitten, kun tavarat ovat saapuneet tälle mantereelle.

Ylös Bottom