Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lisää nintendo -pelin arvosteluja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kraton^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kraton^

New Member
Joo-o. Olen huomannut, että konsolifiniin tulee ihan älyttömän hitaasti NDS,GC,GBA,Wii pelien arvosteluita. Nytkin ihme noita Wii pelien arvosteluita ilmestyi, mutta sitä ennen niitä ei pitkään aikaan ilmestynyt.

Eniten itse odottaisin NDS ja Wii pelin arvosteluita. GC peleillä ei ole niin paljon väliä.

/En sanoisi, että muihin isompiin arvostelu sivuihin tulee nopeammin(PP/tilt.tv), mutta ei pari uutta arvostelijaa ja vähän aktiivisempi panostus olisi pahitteeksi.

Vastaus: Lisää nintendo -pelin arvosteluja

Kraton^ sanoi:
Joo-o. Olen huomannut, että konsolifiniin tulee ihan älyttömän hitaasti NDS,GC,GBA,Wii pelien arvosteluita. Nytkin ihme noita Wii pelien arvosteluita ilmestyi, mutta sitä ennen niitä ei pitkään aikaan ilmestynyt.

Eniten itse odottaisin NDS ja Wii pelin arvosteluita. GC peleillä ei ole niin paljon väliä.

KonsoliFINin prioriteettina on arvostella kaikki maahantuojilta saapuneet pelit, ja kaikki tältä suunnalta saamamme pelit onkin katsastettu. Ja kuten itsekin olet huomannut, Wiin julkaisu on myös piristänyt arvosteluun tulevien pelien määrää.

Kraton^ sanoi:
/En sanoisi, että muihin isompiin arvostelu sivuihin tulee nopeammin(PP/tilt.tv), mutta ei pari uutta arvostelijaa ja vähän aktiivisempi panostus olisi pahitteeksi.

Kuten tuoreimmista revikoista voi huomata, sivuston Wii-arvostelijoihin lukeutuu muitakin kuin tavanomaisempia NintendoFIN-kasvoja.

Toivottavasti tämä selkeyttää tilannetta, kiitos palautteesta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jes. Tilanne on tällä hetkellä aivan mahtava ja Wii/DS pelien arvosteluita näyttää ilmestyvän todella usein. Peukut pystyyn.

En tiennyt mihin laittaa mutta laitanpa palautteen tänne. ELi nintendo-uutisointi on parantunut merkittävästi ihan lähiaikoina!

Tsemppiä vaan tekijöille ja kiitos :)

Nyt taas ei ole näkynyt wiin arvosteluja pätkääkään. Ps3 vastaan muiden alustojen arvostelutilanne etusivulla 5-0! :o

Godfather on ainakin tulossa arvosteluun, mikä on hyvä. Onkohan muita?

Jooseppi sanoi:
Nyt taas ei ole näkynyt wiin arvosteluja pätkääkään. Ps3 vastaan muiden alustojen arvostelutilanne etusivulla 5-0! :o

Godfather on ainakin tulossa arvosteluun, mikä on hyvä. Onkohan muita?

Uudesta Sonicista tulossa arvio myös. Kyllä nuo Nintendon pelitkin arvostellaan. Don't worry, be happy ;)

Mitäs meinaatte tehä tuolle nintendonkonsoleiden uutisoinnille?

(Vai uskaltaako kysyä? Onko ylläpito ylityöllistetty?)

Ylös Bottom