Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No sviddu mä olisin sitten ihan varmasti voittanut sillä "äijät pelaa DC:llä ulkona pipot päässä"-kuvalla.
Uusi kisa pystyyn!!

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No sviddu mä olisin sitten ihan varmasti voittanut sillä "äijät pelaa DC:llä ulkona pipot päässä"-kuvalla.
Uusi kisa pystyyn!!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Ihan varmasti olisit tuolla voittanut! Siis onko tuollainen kuva jo otettu, vai oliko suunnitteluasteella?! Aivan hillittömän hauskalta kyllä kuulostaa!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Kaksisataa alkaa lähestyä! Näyttää hyvältä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Jos Gamefaqsiin voi luottaa, niin on
http://www.gamefaqs.com/console/dreamcast/data/25643.html
julkaistu 29.6.2001. En kyllä muista nähneeni missään, vaikka jokusen DC-sivuston olen kiertänyt viime kuukausina.
Onko Frogger 2 julkaistu euroopassa? Melkeinpä sanoisin, että siitä on Hasbron muiden pelien (mm. Centipede) tapaan julkaistu vain NTSC/U -versio.
Jos jollakulla tämmönen on PAL-versiona, ostan sen heti pois kuleksimasta.
Ja vielä yksi - eikö Monaco Grand Prix Simulation 2 tjsp -pelistä ole kaksi (2) eri versiota? Minulla oli se vanhempi vähän aikaa, uudemmassa (23.11.2001) on Online ominaisuuksia mukana.
Näin pari päivää sitten jossain myynnissä sen uudemman (PAL-versio), se näytti kanneltaan hieman erilaiselta kuin se, joka minulla oli aikaisemmin.
-=Pacdam=-
Off topic - katselin aikaisemmin päivällä Saksan eBay:n listoja pikaisesti, siellä oli mm. "24 Stunden von Le Mans", auf Deutsch für 15 Euros. Eli jossei pelkää saksankielistä versiota, kannattaa napata.
Kaverini omistaa siitä arvostelukopion. Joten, on se kyllä tulossa! Tietääkseni kahden lätyn peli se ei kuitenkaan ole (mutta en ole aivan 100% varma...)Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MNi
Onko toi Evil Twin tosiaan tulossa? Mistään en ole tuoreita uutisia aiheesta löytänyt. Viimeisimmässä mitä luin oli kyllä juttua, että se tulisi 2 GD:n versiona ulos. Toivottavasti tulee.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jmunkki
Jossain saksalaisessa kaupassa, johon oli täältä linkki ihan parin päivää sitten tanssimattojen takia, oli Le Mans 24 Hrs myös noin 15 euron hintaan. Lienee siis Englanninkielinen versio. (Onko erillistä saksankielistä versiota ollenkaan?)
Eli siinä olisi hyvä tilaisuus saada tämä harvinainen klassikko ihan käyttämättömänä... Minullahan se jo on.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
(102 Dalmatians: Puppies To The Rescue)
(MTV Sports: Skateboarding)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Olaihon löytämä lista kusee hieman... Esim. näitä pelejä ei julkaistu Euroopassa (sulkuihin laitoin vielä pelit, joista en ole varma, joten jos joku voi todistaa niiden olemassaolon, niin hienoa! kaikki muut pelit hyväksyn):
(102 Dalmatians: Puppies To The Rescue)
(Armada)
(Bust-a-Move 4)
(Caesars Palace 2000)
(Championship Surfer)
(European Super League - mikä peli tämä on?)
(Exhibition Of Speed)
(Frogger 2)
(Jimmy White's 2: Cueball)
(MTV Sports: Skateboarding)
(Midway Arcade Greatest Hits - Volume 1)
(NBA Hoopz)
NFL Quarterback Club 2000
NFL2K
(Pro Pinball Trilogy)
Sega Worldwide Soccer 2000
Sega Worldwide Soccer: Euro Edition - kaksi eri versiota? Voiko joku todistaa?
(Snow Surfers)
Speed Devils
Speed Devils Online - kaksi eri versiota? Voiko joku todistaa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Nuo kaksi ovat ainakin myytävänä Gameboxissa. http://www.gamebox.fi/pelit.php?alusta=dc&pelit=true
Lienevät PAL-versioita, vai onko tästä firmasta mihinkään? En tiedä, kun olen vielä DC-untuvikko.
Seuraavia minäkin epäilen ...
* Armada
* Frogger 2
* Midway ...
* Speed Devils 2 Online EI OLE julkaistu euroopassa, AFAIK.
* NFL Quarterback Club 2000
* NFL2K
* Sega Worldwide Soccer: Euro Edition - ei hajuakaan
No niin, siinäpä minun panokseni illan keskusteluun
-=Pacdam=-
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
No nyt ei enää paljon tunnu uusia löytyvänSen verran kuitenkin, että päivityksestä on tainnut unohtua mainitsemani Who Wants to Be a Millionaire.
Lisäksi puuttuu olaihon mainitsema Taxi 2 (tietoa löytyy esim. täältä UbiSoft ).