Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lista Euroopassa julkaistuista peleistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rainman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä homma. Listahan edistyy koko ajan!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
* Armada
* Frogger 2
* Midway Arcade Greatest Hits - Volume 1
* NFL Quarterback Club 2000
Elikkä sitten on vielä nämä pelit kysymysmerkin alla...

Onko tämä todiste "Midway's Greatest Arcade Hits 1" -pelin olemassaolosta?

Kelpaako tämä todiste "NFL Quarterback Club 2000":n olemassaolon todisteeksi?

Summa summarum,
minun puolestani todistusta vailla on vielä
* Armada
* Frogger 2
* NFL2K <- en löydä tätä mistään

-=Pacdam=-

Summa summarum,
minun puolestani todistusta vailla on vielä
* Armada
* Frogger 2
* NFL2K <- en löydä tätä mistään
102% varmuudella voin sanoa, että NFL2k:ta EI julkaistu Euroopassa.

Noista kahdesta muusta pelistä en sitten tiedä.

OK, lista on taas päivitetty ja datoja lisätty / poistettu. Armada, Frogger 2 ja NFL2k lähtivät, eivätkä palaa listalle ennen kuin jollain on sellainen kädessä. :)

Mutta kysymysmerkkejä on vielä aika paljon...

Hei Tonppa!

Nämä yllämainitut pelit voisit varmaan päivittää tuonne listallesi (eli siis Freestyle Scooter, Heavy Metal, Conflict Zone ja Cannon Spike).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Nämä yllämainitut pelit voisit varmaan päivittää tuonne listallesi (eli siis Freestyle Scooter, Heavy Metal, Conflict Zone ja Cannon Spike).
olen laittanut mailia (30.6) tonppa:lle, mutta ei ole vastausta kuulunut

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=4823
kattonut jo ton Arvokkaimmat ja harvinaisimmat threadin?

en edes ole huomannut tähä threadia aikasemmin =)
Europe DC-checklist - tuollainen. jpeg kuvana. PDF tulsosa heti kun tietää ettei tartte tehä enään paljoa muutoksia. :cool:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy

olen laittanut mailia (30.6) tonppa:lle, mutta ei ole vastausta kuulunut

Olet tainnut tuonne mun dcfin.net -osoitteeseen lähettää? Jostain kumman syystä se ei enää tunnu toimivan... LOKEE!!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Olet tainnut tuonne mun dcfin.net -osoitteeseen lähettää? Jostain kumman syystä se ei enää tunnu toimivan

sinnehän minä. viikko aikasemmin laitoin PDF:änä ton listan ja kysymyksen yhestä pelistä.
ei muuta osoitetta ole näkynyt joten dcfin.net osotteeseen ne lähetetty.

Tiesinkin, että jotakin on unohtunut... Noi mailiosoitteet siirron yhteydessä... Pitääpä ottaa asia hoitoon :)

Nyt kun lista on kasassa, haluaisin konkreettiset todisteet kahdesta DC:n pelistä.

En kerta kaikkiaan löydä mistään 4x4 Evoa tai Mat Hofman's BMX:ää PAL-versioina.

Onko joku nähnyt niitä?
Mistä saa ostaa?
Möisikö joku?

PAL-kokoelma alkaa täydentyä ihan kivasti, kehitystä
voi seurata www.saunalahti.fi/~pacdam/ -osoitteessa.

Päivitän listaa päivittäin, kun uusia pelejä saan haalittua kasaan. Kunhan minulla on ne kaikki, lisään listaan kuntoarviot jokaisesta. Entällä hetkellä ihan tarkkaan tiedä, onko kokoelmassani muita puutteita kuin Skies of Arcadian puuttuva manuaali, muutama suttuinen ohjekirjan kansi, pari naarmuista CD:tä ja kymmenkunta rikkinäistä koteloa.

Jos omistatte jotain listaltani puuttuvaa, ottakaapa yhteyttä.

En kerta kaikkiaan löydä mistään 4x4 Evoa tai Mat Hofman's BMX:ää PAL-versioina.
Kaverilla on ns. pre-release (eli promo) kopio Matt Hoffmanista, joten arvelisin, että se olisi tullut kauppoihinkin, mutta 100% varmuutta asiasta minulla ei ole :/

Arvatkaapa paljonko olen käyttänyt aikaa noiden DC-pelien metsästämiseen? Jos kahlattuna on n. 100-200 pelisaittia ympäri eurooppaa, luulisi jossain noiden sattuneen silmään. Taxi2: Le Jeu on myös hankala löydettävä, Ranskalaisissa kaupoissakaan sitä ei ollut kuin yhdessä.

-=Pacdam=-

Taxi2: Le Jeu on myös hankala löydettävä, Ranskalaisissa kaupoissakaan sitä ei ollut kuin yhdessä.

mikä kauppa?
mä olen kanssa yhen bongannut. tosin en etsinytkään paljoa.

voin vain sanoa, että aika huono peli on :D

Oletko testannut? Alkuperäinen vai backup? Minullepa on ihan sama, kuinka surkea se on - jos aikoo kerätä kaikki PAL-pelit, ei juuri voi valittaa laadusta ;)

Omani olen nähnyt täällä - olen tilannutkin, mutta lafkapa ei toimita sitten millään ..

Missä sinä sen näit?

BTW - katsokaapa tätä http://www.simplygames.com/hires.product.asp?id=SGD007

Onko Konami muka julkaisemassa 30.7 PAL-tanssipelin???

-=Pacdam=-

Oletko testannut? Alkuperäinen vai backup? Minullepa on ihan sama, kuinka surkea se on - jos aikoo kerätä kaikki PAL-pelit, ei juuri voi valittaa laadusta ;)

Omani olen nähnyt täällä - olen tilannutkin, mutta lafkapa ei toimita sitten millään ..

Missä sinä sen näit?

backup oli. sen verran huono oli, että kaverin kanssa heitettiin pituus kilpailua sillä =)

http://www.gamers.fr/ tuolta itse sen löytänyt. 2 eri maili osotetta. kummastakaan ei saa vastausta toimituksesta..

http://acheter.2xmoinscher.com/jeux/detail.asp?id=3869 joku ranskalainen huutokauppa?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kiitos tiedoista.

Siellähän tuo Taxi2 oli - hirveä hinta vain ;)

Listoilta puuttu muuten Wacky Races - tilasin sen tänään itselle. Tuli mieleen, kun näin Les Fous du volant -pelin tuolla Gamers.Fr -saitilla.

En osaa pätkääkään Ranskaa, mutta ei se ole estänyt tilailemasta Ranskalaisita paikoista. Tuohon jälkimmäiseen täytyy tutustua tarkemmin ...

Listoilta puuttu muuten Wacky Races - tilasin sen tänään itselle. Tuli mieleen, kun näin Les Fous du volant -pelin tuolla Gamers.Fr -saitilla.

yritinkin kysellä, että mikä peli toi on.. kukaan ei osannut kertoa nimeä sille. no nyt tiedän.

Ylös Bottom