Who Wants to be a Millionaire on aivan varmasti olemassa, todisteita!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Elikkä sitten on vielä nämä pelit kysymysmerkin alla...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
* Armada
* Frogger 2
* Midway Arcade Greatest Hits - Volume 1
* NFL Quarterback Club 2000
102% varmuudella voin sanoa, että NFL2k:ta EI julkaistu Euroopassa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Summa summarum,
minun puolestani todistusta vailla on vielä
* Armada
* Frogger 2
* NFL2K <- en löydä tätä mistään
olen laittanut mailia (30.6) tonppa:lle, mutta ei ole vastausta kuulunutLainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Nämä yllämainitut pelit voisit varmaan päivittää tuonne listallesi (eli siis Freestyle Scooter, Heavy Metal, Conflict Zone ja Cannon Spike).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
olen laittanut mailia (30.6) tonppa:lle, mutta ei ole vastausta kuulunut
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Olet tainnut tuonne mun dcfin.net -osoitteeseen lähettää? Jostain kumman syystä se ei enää tunnu toimivan
Kaverilla on ns. pre-release (eli promo) kopio Matt Hoffmanista, joten arvelisin, että se olisi tullut kauppoihinkin, mutta 100% varmuutta asiasta minulla ei ole :/Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
En kerta kaikkiaan löydä mistään 4x4 Evoa tai Mat Hofman's BMX:ää PAL-versioina.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Taxi2: Le Jeu on myös hankala löydettävä, Ranskalaisissa kaupoissakaan sitä ei ollut kuin yhdessä.
Oletko testannut? Alkuperäinen vai backup? Minullepa on ihan sama, kuinka surkea se on - jos aikoo kerätä kaikki PAL-pelit, ei juuri voi valittaa laadusta
Omani olen nähnyt täällä - olen tilannutkin, mutta lafkapa ei toimita sitten millään ..
Missä sinä sen näit?
Listoilta puuttu muuten Wacky Races - tilasin sen tänään itselle. Tuli mieleen, kun näin Les Fous du volant -pelin tuolla Gamers.Fr -saitilla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Tiesinkin, että jotakin on unohtunut... Noi mailiosoitteet siirron yhteydessä... Pitääpä ottaa asia hoitoon![]()