Oma mirrors edition saapui eilen, on kyl komia paketti ja 60e+postit on ihan maksimi mitä tästä olin valmis maksamaan, muuten ois jäänyt ostamatta mitä monet muut paikat pyytää, täysin järkensä menettäneet, tavaran puolesta tässä ei ole sen enempää mitään mitä TV edition sisältää, tai noh on täs season pass kahelle chapterille joka tulee joskus ensi vuonna, mut silti.
Melko paljon kritiikkiä ei niinkään positiivista tämä rakastettu sarjan kolmas osa on saanut, ite en vielä ole peliä pelannut kun ajattelin pelata nyt jo alottaineet pois alta. Suurin valituksen aihe näin äkkiseltään tuntuu olevan local coopin puutteesta, jossain kai oli joku selitys miksei tekijät sitä tehneet ja kuulosti kyllä melko typerältä selitykseltä, mutta tavallaan ymmärrän sen. "Emme halua että pelaajat pystyy kommunikoimaan keskenään tjsp, mitäs ne jotka pelaa kaverin kanssa netissä ja party chatys?. Vai onko täält sekin poistettu ettei voi edes kaveria invata että pitää ihan vaa randomien kanssa pelata?
En tiie, mulle tämä coop on ihan se ja sama, koska yksin oisin kuitenkin tätä pelannut, ihmettelen valitusta koska kahessa aikasemmassa sitä ei ollut ollenkaan, kai se oli joku suuri toive ja nyt sellainen annettiin mut se ei sit kuitenkaan näköjään tyydytä pelaajia kun koko maailma haluaa pelata sohvalla ilmeisesti, oishan se kiva mut vähän liiotellaan nyt.
Muutenkin tuntuu että ainakin osa on vaa lähtenyt tähän vihajunaan mukaan koska tämä nyt ei ole Tarsier studion tekemä ja jotain draamaa bandai namcon ja tarsierin välillä niin varmasti osaa vihasta tulee puhtaasti siitä. Plus tietenkin varmasti aiheestakin. Noh sanon oman mielipiteeni pelistä heti kun sen oon pelannut.