Hyllyssä komeilee jo Little nightmares Six Edition ja TV edition, himoitsin myös mirror editionia että sais koko trilogian complete box setin. Mutta hinta mirror editionista jostain syystä törky kallis, eka oli vaivaiset 29.99, toinen vielä siedettävä 49,99, mutta tästä pyydetää monessa paikassa jo satasta tai jopa yli, noh onneksi on gigantti niin eilen pistin tilaukseen, 65e melko paljon myös mutta pakkohan se trilogia box set on oltava yhdessä. Just siinä rajoilla että mun lompakko jotenkin antoi periksi.
Peli jostain syystä ei ole saanut niin hyviä arvosteluja kun kaks aikasempaa, en tiie miksi? Näyttää, kuulostaa, tuntuu ihan kuten ne aikasemmatkin, sitä tuttua little nightmaree, veikkaan että kun eri studio niin saa sen takia hieman lokaa niskaan. Tämä pieni kauhusarja on noussut mun ehkä yheksi lempi indiepeli sarjaksi. Mutta vaikka tykkäänkin niin toivon että tämä kolmonen on little nightmare viimeinen osa ja päätyy nätisti trilogiaan. Tarsier tekee jo omaa peliä joka näyttää ihan little nightmarelta sekin.
Jotenkin semmonen teoria että tarsier oli jo aloittanut little nightmare kolmosen tekoa, mut sit joku diili päättyi ja antoivat supermassivelle että "tehkää loppuun" kun bandai namco omistaa IP.n tjsp ja itse sit aloittivat/jatkoivat Reanimal parissa.
En tiie, kuitenkin itse odotan innoissaan että pääsee taas pieneen painajaiseen seikkailee.