Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alluxus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

Mennyt vähän koko LBP:n pointti ohi sulla, jos se "jäi sulla kesken".. Ne tarinakentäthän on vain bonusta, jotka on hauska läpäistä kerran pari kaikkien palkintokuplien yms. perässä, mutta se todellinen helmi LBP:issä on se luomistyökalu ja muiden tekemät kentät (sekä tietty moninpeli). ;)

Sepä tässä on itselläkin. Minua kun ei kiinnosta juurikaan ne luomistyökalut ja LBP2 betaa kokeillessa minulle jäikin fiilikseksi vain, että "mä oon tän jo pelannu". :/ Luultavasti hiukan huokeampaan hintaa tulee hommattua sitten.
 
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

Uusi seikkailu traileri. Trailerissa esitellään betan hienoimpia seikkailukenttiä.
[video=youtube;zVBOqfsGxNM]http://www.youtube.com/watch?v=zVBOqfsGxNM[/video]
 
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

Little Big Planet 2 - Collector's Edition - Playstation 3 - CDON.COM

Eikös tuo oo nyt se amerikan collector´s edition? Aattelin ehkä ennakko tilata tuon. Ihmettelin vaan että miksei tuolla ole sitä euroopan collector´s editionia. Mistä muut on tilannut tämän?

Tuota itsekin ihmettelin. Todellisuudessa sieltä saattaa silti tulla postilaatikkoon Euroopan CE.

Itse tuli tilattua NetAnttilassa, mielestäni siellä olin halvin hinta CE:lle. Ainoa asia, mikä tässä hieman pelottaa on pelin saapuminen. Kun tuolla NetAnttilan sivuilla sanotaan, että "Ennakkotilaustuotteiden toimitusaika on noin viikko myyntiintulopäivästä." Okei, ymmärrän hyvin suomea, mutta onko nyt tosiaankin niin, että saatan saada peli vasta 26. päivä? Muilla kokemuksia NetAnttilassa ostoksista?
 
Alluxus: Tuo disclaimer on lähinnä Anttilan tapa välttää vihaista palautetta ihmisiltä, jotka ovat kuvitelleet saavansa ennakkotilatun pelin varmasti viimeistään julkaisupäivänä.

Kukaan ei voi kuitenkaan tietää, miten juuri tämän pelin kanssa lopulta käy. Siinä mielessä aiemmat kokemukset eivät paljoa lämmitä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

Taitaapi jäädä toi Collector's Edition hyllyyn, kun jälleen kerran Eurooppaan tulee joku köyhä peltiboksi...
 
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

Jos löytyy Varkauden suunnalta LBP 2:sta kiinnostuneita kannattaa lähteä Prismaan. Siellä peli jo komeilee kaupan hyllyillä. Itse en ostanut, koska ei ensimmäinenkään osa iskenyt.
 
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

No näinhän se olikin kun huomasin sen tekstin vasta kun koitin siirtää kuvaa puhelimesta tietokoneelle....
Pikkuveli olikin ottanut kuvan pre-order kotelosta ja eihän se teksti tietenkään mun pieneltä puhelimen ruudulta näkynyt :\ Sori
 
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

Muutama arvostelu:

IGN 9.0
Computer and Videogames 9.4
Eurogamer 9/10
OPM Via C&VG 10/10 Not much of a review, more a recap.
GamesTM 10/10
Now Gamer 10/10
JVN 17/20 (French site, translated to English)
JeauxVideo 18/20 (French site, translated to English)
Looki.de 93% (German Translated to English)
Games.cz 10/10 (Czech translated to English)
Eurogamer Sweden 8/10 (Swedish translated to English)
Game Reactor 9/10 (Danish translated to English)
Spong 99%
Joystiq 5/5
Gamervision 9.75
3D Jeugos 9.6 (Spanish translated to English)
Level 7 9/10 (Swedish translated to English)
 
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

Siis mikä tää kamera juttu nyt on. Ymmärsin että nyt voisi tehdä niin kenttiä, että kamera on säkkipojan takana ylhäällä. Voisiko nyt siis tehdä jopa jotain "avoimenmaailman seikkailuja" vai onko tässä mukana jotkin rajat(sivuseinät). Demoa on pelannu mut siinä ei tästä ollu mitään. Kyllä täytyy sanoo että tais mennä peli ostoo julkasupäivänä :-D
 
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

Kameraa ei voi siirtää, mutta Controllinatorin ja painovoiman nollauksen avulla pystyy liikkumaan "taustaseinässä" mihin tahansa suuntaan. Tämä luo illuusion siitä, että kamera katsoisi ylhäältäpäin suoraan alas, vaikka oikeastaan Sackboy on kääntynyt poikittain ja kamera kuvaa ihan normaalisti.
 
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

Onko collectors editionia tulossa ihan kauppoihin vai täytyykö tilata netistä? Anttilan ja gigantin sivuilta en löytänyt. Kävin lisäksi kysymässä peliliikkeestä ja kertoivat, että heille tulee vain perusversiota

Edit. Juuri tuli verkkokaupaan collectors editionia hintaan 66,90. Sain ensimmäisenä tehtyä tilauksen, joten julkaisupäiväksi olisi paras tulla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

[video=youtube;hqh4-VP1LJ0]http://www.youtube.com/watch?v=hqh4-VP1LJ0[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

Onko collectors editionia tulossa ihan kauppoihin vai täytyykö tilata netistä? Anttilan ja gigantin sivuilta en löytänyt. Kävin lisäksi kysymässä peliliikkeestä ja kertoivat, että heille tulee vain perusversiota

Edit. Juuri tuli verkkokaupaan collectors editionia hintaan 66,90. Sain ensimmäisenä tehtyä tilauksen, joten julkaisupäiväksi olisi paras tulla

Collectors edition löytyy jo nyt Espoon Ison Omenan Citymarketin hyllystä. Ainakin oli eilen. Hinta 74.90€. Eikä ollut mikään preorder-pakkaus. Ei kai varmaan saisi vielä myydä, mutta tiedoksi, ketä kiinnostaa. Itse olen tilannut normiversion muualta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

mites tuo prisman pre-book now toimii?? veli meni ostamaan vahingossa ne tyhjät kannet ja sisäl vaan joku koodi ??
 
Vastaus: LittleBigPlanet 2 [Hype]

Usein vähän nihkeä Edge tuntuu pitävän LbP-peleistä. Eka sai 10/10 ja tokakin 9/10:
LittleBigPlanet 2 Review | Edge Magazine

Eikö ole loogista, että kakkonen on tietenkin vähintään yhtä hyvä kuin ykkönen, mutta luultavasti parempikin? Hmmh. Vai onko ne vaan silleen nuo pisteet annettu, että ykkönen oli vielä tuore tapaus ja nyt kakkonen ei tunnu enää niin uutuudelta ja suurin osa asioista on jo koettu. Mutta silti...
 
Ylös Bottom