Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alluxus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet 2

Paikallisessa CM:ssä (Pirkkala) Special Edition oli plussatarjouksena €59.90 (vai oliko se 59.95), oikea hinta jotain €74. Mainoksessa oli että perusversio (€64) olisi tuolla hintaaa, mutta kysyin myyjältä joka tarkisti koneelta, hinta plussakortilla oli tosiaan tuo €59.90.

Jeps elikkäs tänään tuli postissa tämä VDP:n åhvenanmaan varaston peränurkilta hinnalla 43,44€ ja huomasin tossa että tuotekoodi on BCES 00850 niin kertokkaapa mitä eroa on BLES ja BCES:confused: Onksmulla euroversio että toimii storen kamat?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jeps elikkäs tänään tuli postissa tämä VDP:n åhvenanmaan varaston peränurkilta hinnalla 43,44€ j ahuomasin tossa että tuotekoodi on BCES 00850 niin kertokkaapa mitä eroa on BLES ja BCES:confused: Onksmulla euroversio että toimii storen kamat?

B = Bluray
C = Sonyn oma julkaisu
L = Kolmannen osapuolen julkaisu
E = Europe
S/D = Peli/Demo

BCES tarkoittaa, että peli on Sonyn oma.

BLES on kolmannen osapuolen julkaisut.

Joku voi korjata jos olen ihan hakusessa.

Onko hyvä pelata movella?? kannattaako ostaa?
LBP2:ssa ei ole (vielä) Move-tukea. Kannattaa silti ostaa.

PS. Mukana kyllä tulee Moven vaativa Sackboy's Prehistoric Moves -pikkupeli, mutta se ei suoranaisesti liity mitenkään LBP2:een.

Pari kenttää pelanneena ei voi kuin todeta, että vihdoin on löytynyt peli jota voi pelata jopa vaimon kanssa :D Pirun hauskaa menoahan tuo on.

P.S Itsekin huomasin tänään paikallisessa Cittarissa tuon CE tarjouksen. 59,90 lussakortin kanssa ei ollut paha diili. Tosin loppuvat aivan taatusti pian eikä tarjous ole voimassa kuin 23.1 asti, joten kipin kapin kauppaan. Anttilassa on kuulema myös. :)

sillo ku pääsin sen esittely kentän ja sen puhumis kentän ja pääsin ekaa kertaa tarina valikkoon niin siinä da vinci piilopaikassa lukee että 18% esineitä vaikka en ole edes pelannu sitä. Siellä löytyi 5 tyhjää palkintokuplaa. Vaikuttaako että käytin vanhaa lbp profiilia ja sieltä tulis jotai 18% vanhoja esineitä?

Uusi traileri/TV-mainos.

[video=youtube;5YnrAWGOgFw]http://www.youtube.com/watch?v=5YnrAWGOgFw[/video]

Pitääkö eka kenttä olla läpäisty ennen kuin pääsee pelaamaan onlineen yms.? Aika alussa ollaan, enkä pääse muihin valikkoihin käsiksi kuin asetukset tai tarina. :confused:

Hohhoh tuli testattua tuota Omicron (tai joku sellane se oli) ''demoa'' ja vaikuttaa suorastaan vallankumoukselliselta peliltä. Innolla odotan täysversiota. Myös 2D marion esitelmöinti demo vaikuttaa lupaavalta.

Nyt on tullut testattua vähän aikaa, olen nyt maailma nro. 3:sessa. Onlinea en ole jaksanut pelata paljoakaan, sillä kuten betassa, puolet kentistä ovat "tech-demoja" ja filmejä (jotka eivät suoraan sanoen ole kovin viihdyttäviä omasta mielestäni). Tarina sen sijaan on uskomattoman hyvä, aivan eri tasoa kuin LBP1:sen tarina.
LBP1:sessä tarina oli lähinnä tutoriaali kentänluomista varten, ja varsinkin ensimmäiset kentät olivat pelkkiä kankaanpalasia tyhjään kenttään pudotettuna. LBP2:sessa sen sijaan on joka kentässä aivan uusia asioita, monipuolisia maisemia, huvittavia hahmojen keskusteluja ja opastuksia, mahtavia pomotaisteluita (LBP1:sessä ainoa "pomo" oli se viimeisen kentän ruosteinen peltipurkki), logiikkaa jota ei aivan joka poika osaa rakentaa, ja oikeasti kiinnostava juoni ;)

Innolla tätä tulen pelaamaan vielä pitkän, pitkän aikaa.. :p

Menee kyllä jonkin aikaa, että oppii hyödyntämään uusia työkaluja. Edelleen rakentelen LBP1:stä totutulla kaavalla ja kun pelaan tarinakenttiä äimistelen niiden hienouksia ja tunnen itseni ihan tyhmäksi. Julkkarista asti pelannut jo monta tuntia, mutta tuntuu ettei ole oppinut juuri ollenkaan.

Bugejakin riittää. :(

Joo toi rakentaminen ei onnistu multa sitten yhtään. Ei ole kyse siitä etten olisi luova, vaan siitä, että en osaa yhtään käyttää ja olen tyhmä. Harjotusvideot olen jo katsonut.

Eli esim. jos haluan tehdä kenttään "radan" jossa hypitään alustalta toiselle sienillä(välissä sähköisiä alustoja). Niin mihin saan sen sienen kiinni. Pitääkö siihen aina rakentaa joku tukipylväs, että saan sienen sitten siihen jollain jousella yms. kiinni?

Joo olen tumpelo tälläisissä.

Eilen illalla testailin vähän peliä (suomenkielisenä) niin huomasin, että mukana on käännöskukkasia jonkin verran. Esimerkiksi sackbotin asetuksissa näyttelyn tallennus aloitetaan painamalla näppäintä "Ennätys", joka on tietysti käännetty sanasta "record".

Tarinakentät taasen yllätti kyllä positiivisesti verrattuna LBP:n vastaaviin. Välivideot ääninäyttelyineen ja sackbotteineen on tosi kivaa seurattavaa. :)

Hei,

LBP2:sta on arvosteltu kankeista kontrolleista, jotka tälläisessä pelissä pitäisi olla just eikä melkein kunnossa. Ilmeisesti samaa ongelmaa on ollut pelin ensimmäisestä osasta lähtien? Miten olette kokeneet nuo kontrollit? Sujuuko kuin tanssi? Voiko kontrolleja syyttää missään vaiheessa, kun jää pistepalloja tai tarroja saamatta? :)

Itse en ole pelannut ensimmäistä osaa ja ps3 kapulankin otin käteeni ensimmäistä kertaa viime vuoden lokakuussa. LPB2:n demoa olen pelannut, aluksi hämäsi kenttien kolmiulotteisuus: "ai tästä se reitti menikin" ja "ai tästä pystyi hyppäämään ylös/alas" fiilistä esiintyi pari kertaa. Muuten en osaa kontrolleista sanoa, koska en ole tarpeaksi pelannut.

Mutta sen olen konsolipeleissä huomannut, että kontrollit voidaan toteuttaa joko hyvin tai vähemmän hyvin. Esim. Demon's soul pelissä kontrollit automaattisen lukituksen takia ovat erittäin tahmeat. Assasins Creed 2:ssa kaikki sujuu kuin vesi, vaikka lukitus vihollisiin onkin mahdollista (tai sitten olen ymmärtänyt väärin).

Kaikesta huolimatta laitoin pelin tilaukseen, vaikuttaa niin monipuoliselta ja hauskalta.

Eipä noi kontrollit omasta mielestäni ole muuttunut mihinkään, jos on niin aika vähän. Kyllä niillä pärjäilee ihan hyvin, vaatii vain vähän totuttelua aluksi.

Pelissä kyllä riittää tekemistä vaikka seuraavaan maailmantuhoon saakka. Älyttömän hauska peli ja ite tykkään tosi paljon. Kun ottaa kavereita siihen messiin niin hupi vain moninkertaistuu.

Välillä kyl tosin homma menee ihan säädöksi, kun 4 tyyppiä pomppii yhdellä ruudulla - jokainen eri paikassa niin kamera ei tiedä ketä pitäisi seurata ja usein monet kuolevat yhden kaverin takia. Pientä hiomista kyllä vaatisi mutta muuten kaikki tuntuu loistavalta.

On tässä toisessa osassa kyl toi tarina tehty paljon paremmin ja kentät on monipuolisempia.
EN kyllä vähän aikaa sitte uskonut, että miten tämmöinen peli voi saada jatkoa, jos tekemistä riittää loputtomiin. Ehdottomasti semmoinen peli, josta Playstation 3 muistetaan! Pakkohankinta.

Ylös Bottom