Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Japle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mulla on myös ylimääräisiä koodeja...
Toimintatakuuta ei sitten välttämättä ole... mutta kolmelle ekalle niitä jaan siis.
Haluan sitten myös kuulla että lähtikö se LBP niillä koodeilla latautumaan.

PISTÄKÄÄ SIIS PRIVAA

saanko mä sen?? pliis olinko eka!?!?!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos joltain löytyy Resistance 2 beta koodi niin vaihdan mielelläni LittleBigPlanet koodin siihen :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Pööh. Ei se koodi vielä toimi. Mikä siinä on kun tulee "The code is not mayby no more valid or it is invalid". Laitettu kaikki oikein...

Joku on saattanut käyttää sen jo, mikäli sait sen esim. yksityishenkilöltä, etkä joltain koodeja jakavalta sivustolta.

Vieläkin betakoodi jaossa, eikö ketään kiinnosta?

Edit: Meni jo!

Jos joltain löytyy Resistance 2 beta koodi niin vaihdan mielelläni LittleBigPlanet koodin siihen :rolleyes:

Resistance 2:n testiserverit suljettiin jo ajat sitten.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Ai. Minun mielestä se alkaa uudestaan Maanantaina? Vai olenko ihan pihalla? :p

Tuosta uudelleenalkamisesta en tiennytkään. Itse en RE2:n betaan osallistunut, kuulin vain kaverilta niiden sulkeutuneen jonakin maanantaina.

Ja koodin hamuajat, menkää ihmeessä www.fileplanet.com ja klikatkaa sitä LBP:n mainosta siinä oikealla. Luokaa sitten tunnus sivustolla PSN:n MASTER ACCOUNTIN sähköpostilla ja kirjautukaa sisään. Sitten klikkaa sitä mainosta uudestaan ja "Join the Beta", niin saatte koodin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Eikö nuo toimi US accountilla? EI meinaa toiminut Ellun lähettämä koodi, eikä mylskää tuo fileplanetista itse saamani.. Hmm.

EDIT: Jees EU accolla toimii.. ;) Ellu laita vaan se omasi vielä jakoon, käytin tota minkä sain itse planetilta. ;)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Eikö nuo toimi US accountilla? EI meinaa toiminut Ellun lähettämä koodi, eikä mylskää tuo fileplanetista itse saamani.. Hmm.

Ilmeisesti saamani koodi oli tarkoitettu vain yksityiseen käyttöön, tai jo käytetty. EU-koodeja ne tosiaan siellä jakaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mulla on myös ylimääräisiä koodeja...
Toimintatakuuta ei sitten välttämättä ole... mutta kolmelle ekalle niitä jaan siis.
Haluan sitten myös kuulla että lähtikö se LBP niillä koodeilla latautumaan.

PISTÄKÄÄ SIIS PRIVAA

Kiitos todella paljon! rupesi lataamaan sitä. :) Koko viikonloppu oli jo pilalla, kun tänään oli koulua, mutta kaikki kääntyikin parhain päin. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Äh, aina myöhässä. Laittakaa nyt joku mullekin koodi, kun poikakin meni juuri nukkumaan. Voisi olla kundille aika yllätys aamulla. Vaihdossa Motorstorm 2 demo koodi.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Ei onnaa. Vain maksullisen palvelun tilaajille jäljellä...

Siitä vasemmalta löytyy namiska "No thanks". Klikkaa sitä ja koeta sitten. Ei ole siis pakko maksaa sitä laajennusmaksua, jota ne ehdottaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Siitä vasemmalta löytyy namiska "No thanks". Klikkaa sitä ja koeta sitten. Ei ole siis pakko maksaa sitä laajennusmaksua, jota ne ehdottaa.

Ei kyllä tuokaan toimi.
Alkaa menemään toivo jo tuohon betaan, jos sitä huomenna olis täällä oikeaan aikaan jos vielä jakaisivat noita.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Ei kyllä tuokaan toimi.
Alkaa menemään toivo jo tuohon betaan, jos sitä huomenna olis täällä oikeaan aikaan jos vielä jakaisivat noita.

No voi räkä. Tuli kokeiltua ja ei näköjään ole enää kuin tukijoille.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Ei kyllä tuokaan toimi.
Alkaa menemään toivo jo tuohon betaan, jos sitä huomenna olis täällä oikeaan aikaan jos vielä jakaisivat noita.

Jep. Sama juttu. Taisi tämän päivän koodit olla jaettu jo...

Noh, jos jollain ystävällisellä sielulla vielä ylimääräinen koodi löytyy, olisin siitä äärimmäisen kiitollinen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Itseltä löytyy 1 ylimääräinen koodi mutta tarkoitus olisi vaihtaa se Resistance 2 Beta koodiin tai Killzone 2 Beta koodiin :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Tänne saisi antaa beta koodin jos ylimäärinen löytyy jollain tosin taitaa olla aika epätodennäköistä :(
 
Ylös Bottom