Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Itseltä löytyy 1 ylimääräinen koodi mutta tarkoitus olisi vaihtaa se Resistance 2 Beta koodiin tai Killzone 2 Beta koodiin :)

Etkö voisi tällä kertaa olla tosiystävä ja lahjoittaa koodin minulle ilman mitään vaihtokauppaa?:) Voitais vaikka sopia silleen, että jos saan käsiini RE2 koodin, niin lähetän sen sinulle!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Etkö voisi tällä kertaa olla tosiystävä ja lahjoittaa koodin minulle ilman mitään vaihtokauppaa?:) Voitais vaikka sopia silleen, että jos saan käsiini RE2 koodin, niin lähetän sen sinulle!

Jos 2-3 päivään ei kuulu mitään Resistance 2 tai Killzone 2 beta koodista, saat sen :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos joltain ystävälliseltä sielulta löytyisi LBP-beta koodi niin toivoisin että hän ottaisi minuun yhteyttä privalla. ;) Kiitos.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Alkaa menemään jo aika naurettavaksi itsellä betakoodin ruinaaminen tuolla GT-foorumilla.
Hävettää. :(
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Olen käynyt jo monessa paikassa ja yrittänyt saada betakoodia, ei vain ole onnistunut. Voisiko joku todella mukava ja ystävällinen henkilö, ystävällisesti antaa minulle tämän kaipaamani betakoodin? Olisin erittäin kiitollinen!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Heitän tähän väliin, että Trollbutcher kuulemma asensi onnistuneesti minun koodilla, jonka sain fileplanetistä ja käytin roskapostimailiani sinne rekisteröitymiseen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Voisiko joku olla niin ystävällinen ja lahjoittaa minulle yhden betakoodin?:) Alan olla jo epätoivoinen, olen joka päivä yrittännyt kaikilta mahdollisilta sivuilta saada koodeja, mutta aina olen ollut pari tuntia myöhässä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Löytyiskö keneltäkään ylimääräistä beta-avainta? Yritin kaikkia mahdollisia paikkoja joista olis voinu saada, mutta onni ei potkinu ja eurogamerin aikaan netti kusi tai niiden serverit, veikkaisin jälkimmäistä:D
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Pyydän nyt anteeksi kaikilta jotka ovat minulta koodinsa saaneet. Nimittäin jos on totta että FilePlanetin koodit eivät toimi muuta kuin sillä nimenomaisella sähköpostilla jolla ne on saatukin.

Toisaalta, joillakuilla ne on toiminutkin... Jää nähtäväksi.

Onneksi itselleni jäi juuri se koodi jonka hankin sillä sähköpostilla joka on mun masteri :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Okei..
Eli sait sen asennettua Nikezu?

Siis ne koodit sai sieltä sillain et kirjautu ja siihen luonnollisesti tarvitaan sähköposti.
Joidenkin mukaan se koodi sit toimis vaan sellasella PSN master acolla jonka sähköpostiosoite on sama mikä laitettiin tonne mistä hankin ne koodit
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Ite meinasin jo mennä paniikkiin et toivottavasti en jakanut oikeita koodeja pois...
Nojoo, tais olla turhaa löpinää toi että vaan tietyllä maililla toimii...
Mistä lähteestä toi edes tuli toi maili systeemi?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mistä sivuilta pääsisi betaan?

(Jos jollain on ylimääräinen koodi ottaisin sen iloisin mielin :) )
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Sattuisiko kukaan olevan tietoinen mistä sais näitä beta-koodeja? Itse oon ollut vähän liian hidas näissä hommissa ja jäänyt jalkoihin. Ois mukavaa päästä kokeileen ennen ostopäätöstä tätä beetaakin :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Tässä vaiheessa betaa pitäis olla kyllä valppaampana....
Koita FilePlanetista, sieltä voi vielä saadakin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Pitänee hakata F5:sta tuossa sivulla, jos ne heittäis loput kaikille jaettavaksi.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Tässä vaiheessa betaa pitäis olla kyllä valppaampana....
Koita FilePlanetista, sieltä voi vielä saadakin.

Meitsi yritti sitä kautta, mutta se maksaa. Huh? sinne pitää subscribeta jotta sen saa ja jotta voi tehdä sen niin pitää ostaa joku hemmetin erikoiskäyttäjä tai jtn. E: joo ne on niin vähissä että nyt vaan subscribersit saa niitä.
 
Ylös Bottom