Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Japle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Eikös se niin mene, että parhaiten tarjoavalle lähtee? :D

Itse sain IGN:ltä kolmannen koodini, jota en ainakaan toistaiseksi ole tutuille jakamassa. Tiedä sitten jaksaisiko kokeilla mitä Ebay tarjoaisi. :)

Elä ny hyvä veli käännä veistä haavassa :p
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Sain kun sainkin koodin, mutten saakkaan sitä toimimaan? Teen niin kuin käsketään tuossa koodiilmoituksessa, mutta kun olen syöttänyt koodin master accountille se ilmoittaa "Invalid code".

Auttaisiko joku?

(Edit: BTW: Haluaisin apua nopeasti.)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Eikös se niin mene, että parhaiten tarjoavalle lähtee? :D

Itse sain IGN:ltä kolmannen koodini, jota en ainakaan toistaiseksi ole tutuille jakamassa. Tiedä sitten jaksaisiko kokeilla mitä Ebay tarjoaisi. :)
Mä voin tarjota sulle jakamisen iloa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Sain kun sainkin koodin, mutten saakkaan sitä toimimaan? Teen niin kuin käsketään tuossa koodiilmoituksessa, mutta kun olen syöttänyt koodin master accountille se ilmoittaa "Invalid code".

Auttaisiko joku?
Onko isot kirjaimet oikein?
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Menin tonne samantien kun toi linkki laitettiin, mutta en huomannu mitään siellä. :(
Nyt on vissiin myöhästä kun ne sivut on tukossa. Jos jollain on ylimäärästä niin saa laittaa. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Sain kun sainkin koodin, mutten saakkaan sitä toimimaan? Teen niin kuin käsketään tuossa koodiilmoituksessa, mutta kun olen syöttänyt koodin master accountille se ilmoittaa "Invalid code".

Auttaisiko joku?

Onhan tuo sinun master account varmasti Eurooppalainen tili?
Eipä oikein muuta tule mieleen, paitsi tietty ne normaalit eli tarkista onko nollat O-kirjaimia ja ykköset I-kirjaimia.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

PLIIS, antakaa mulle koodi, jos teiltä nyt sattuu joku ylimääränen löytymään. Myöhästyn aina noista beta-avainten jaosta, voi huoh... :(
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

On eurooppalainen tili... eikä koodissani tosiaankaan ole vikaa tuossa kohtaa. Tuli kokeiltua myös silleen ettei ollut CAPS LOCKILLA mutta ei toiminut sekään. Pöh.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos jollain on vielä ylimääräinen koodi niin ottaisin mielelläni vastaan:rolleyes:
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Samat sanat:/ Jokaikisestä beta koodien jaosta myöhästynyt. Ei näin huonoa tuuria voi ees olla:D voin vaikka muutaman euron heittää tilille tuosta, pakko saada...
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Nyt on jotain hämärää tuolla GameProlla... sehän on jo päättynyt aikoja sitten se arvonta systeemi, eikä vieläkään ole tullut mailia? O.o... Kai ne sit tällä kertaa lähetti vain voittajille?
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Juu jos jollain on ylimääräistä koodia niin täällä olisi sellaista kaipaava :| Olen onnistunut ryssimään joka ikisen jaon ja pikkasen meinaa alkaa harmittaa :(

edit: jaa.. olin heikko ja maksoin itseni insideriksi niinpä nyt on lbp latauksessa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Ei perrrrjantai.....varmaan 7 eri sivustolta koittanu tota koodia mut aina myöhässä...ei näin, ei näin....hermot menee. Jospa joku niistä monesta kelle mä jakelin socomkoodeja vois nyt osaltaan laittaa takasinpäin.....
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Täältä löytyisi yksi ylimääräinen. Ekaksi privaa pistänyt saa. Jos ei vastausta tule, niin siinä tapauksessa se on mennyt jo.

E: Tähän aikaan ei näytä viestiä tulevan, joten huomenna lähtee jollekkin.
E2: Koodi mennyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Laitoin sulle privaa Juhako. saa nähdä saanko mistään enää koodia.. olis mukava jos sais tän pelin avulla tyttöystävänkin pelaamaan :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Hei, olen HesusR ja olen LBP-holisti.
Njoo, tunnustamisesta se kaikki lähtee... ja samaan hengenvetoon täytyy myös myöntää
etten minäkään ole betakoodia saanut vielä janoisiin käsiini. Jos jollakin löytyy ylimääräinen,
olisin kovin kiitollinen siitä ja valmis myös maksamaan tarvittaessa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Huoh, alkaa pikkuhiljaa menemään usko koodin saamiseen, taitaa olla viides paikka mitä oisin yrittänyt, mutta taas liian myöhään. Pitää varmaan alkaa päivystämään illalla koneella.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos jollekin on tällä viikolla tullut ylimääräisiä koodeja, täällä olisi yksi koodia vailla.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Tänne kelpaisi myös LPB beta koodi.
Luulin ettei tähän hypetykseen tarvitse lähtä mukaan, mutta peli on yksinkertaisesti saanut liika kehuja..
 
Ylös Bottom