Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

En ole kyllä saanut koodia ikävä kyllä

Ai jaa hehe :D huomasin, että olit minun lisäkseni ainoa joka oli vieraillut tokewitchin käyttäjällä pistää viestiä niin luulin sinun saaneen sen. Mutta jos sinä et saanut niin kuka :confused:
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Oho katoin väärin :eek: mulla ole hajuakaan kuka sen sai

Koodia tulemaan vaan (minulle) tosin aika epätodennäköistä saada nyt koodi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Just näin. Heti kun lähden pois koneelta, joku tulee jakamaan koodia.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Juu... Juuri hetken aikaa pois koneelta niin aletaan jakamaan koodeja. Kaipaisin itsekkin koodia. Ei hel... kun tekisi mieli tehdä sellainen jääluola, josta päästään lapin talvisiin maisemiin. Jos en saa koodia, niin voisiko joku tehdä tällaisen kentän ja laittaa videon YouTube:en? Olisin kiitollinen!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)


KIITOS!!!! USKOMATONTA!!! SAIN VIIMEIN SEN!!! JUNTUNEN ON KINGI!!!! :cool::cool::D:D

E: Kerrankin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ja vielä kerran kiitokset! Koodi on siis saatu, nyt toivotaan, että se toimii :)

E2: Jes latauksessa on!!! Hauska, kun just samaan aikaan googletin noita beta kisoja ja kaikki oli ohi ja tuon FilePlanetin katsastin aamulla ja oli vain silloin tilaajille.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

KIITOS!!!! USKOMATONTA!!! SAIN VIIMEIN SEN!!! JUNTUNEN ON KINGI!!!! :cool::cool::D:D

E: Kerrankin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ja vielä kerran kiitokset! Koodi on siis saatu, nyt toivotaan, että se toimii :)

E2: Jes latauksessa on!!! Hauska, kun just samaan aikaan googletin noita beta kisoja ja kaikki oli ohi ja tuon FilePlanetin katsastin aamulla ja oli vain silloin tilaajille.

SAMA täällä fiilis on avaruudessa :D ei vitsi tänään menee myöhään :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jep, täällä kans latauksessa fileplanetista. Kiitokset Juntuselle :)

E: Ja eikun pelaamaan! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)


Heh just.:p
Uskomaton tuuri minulla kun itselläni ei ollut aluksi mitään aikeitakaan osallistua tähän betaan,
mutta nyt ei ollut muuten mitään tekemistä niin ajattelin, että jos sen verta vaivautuisi että itseni sinne betaan jotenkin ilmottaisin.
Ja kun tulen tänne sivulle niin, kappas uusia betakoodeja jaossa.

Kiitos Juntuselle tästä tiedosta:cool:
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jes! Nyt lähti itsellänikin beta lataukseen, kiitos Juntunen ja kiitos FilePlanet! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jees! Minäkin sain omani ja lähti latautumaan. Nyt saa tyttöystäväkin jotain tekemistä, kun on vaan vierestä katsonut Maddenin ja GT5:n hakkaamista. :p
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Kiitoksia infosta nyt on itelläki beta lataukses.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Saako niitä vielä? Mulla tulee se juttu taas että pitäis painaa sitä "subscribe now" nappia. Voi vittu jos taas missasin!!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

TAAS OLIN MYÖHÄSSÄ. Tänne saa puottaa koodin jos jollain ylimääräinen. kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

perkules missasin taas nuo beta avaimet :confused: ei kellään sattus olee ylimäärästä avainta, tulis tarpeeseen.
 
Ylös Bottom