Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Kärsivällisyyttä ja siivompaa kielenkäyttöä tuntuisit tarvitsevan enemmän. Turha täällä on itkeä ja huutaa, jos koodia ei just sillä sekunnilla jostain ilmaantuisi.

Ja ihan yleisenä neuvona kaikille: pitäisikö katsoa peiliin, jos yhden *betan* saaminen tai saamattomuus tuntuu kaatavan koko tunnetun universumin? Varsinaisen pelin julkaisuunkaan ei ole aikaa enää kuin pari viikkoa. Luulisi, että se aika kuluu rattoisasti vaikka ilman betaakin.

ok.mutta mä oon yrittänyt sitä koodia niin kauan ja enkä ole varma saanko ostettua julkaisu päivänä sitä,niin sen takii vähän tarvis sitä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos jollain sattuu olemaan ylimääräinen koodi, niin lupaan käyttää sen hyvään tarkoitukseen. :)


EDIT: Komento takaisin, sain koodin FilePlanetista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

nyt on latauksessa ja vielä kerran suuret kiitokset tokewichille.nyt on päivät pelastetut.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos jollain lojuu ylimääräisenä niin ottaisin mielellään yhen. On tullu missattua nuo eri paikkojen avaimet kun ei oo päässy koneelle just sillon ku niitä jaeltiin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Onko näitä edelleen jaossa tuolla fileplanetissa ? (jos jollakulla on ylimääräistä niin kiitollinen olisin suuresti :) )
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mä en oikeen missään vaiheessa lämmenny ton LBP:n ihanuudelle kunnes nyt lähiaikoina oon kattonu noita videoita... Tahdon xD Pitää kärkkyä tota failplanetin tilannetta, mutta jos joku haluaa laittaa privaan koodia, niin yritän kyl saada uuden koodin ja laittaa hyvää kiertämään :) Pitää kävästä kaupassa ostaan metsästyssafkaa ku ei viitti koneen ääreltä lähtee illemmalla :p
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

avainta edelleen kaipailen, fileplanetissa kattelin ni joutuuko siitä maksamaan että tonne rekkaa, ei näkynyt ainakaan mitään ilmasta vaihtoehtoa ku paino tota join today?
edit, löytys. mihin noi avaimet tulee siellä sitten jakoon? ilmestyykö joku banneri vai privaboksiin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Voi olla tyhmä kysymys mutta mistä tuon betan saa ladattua.
Ilman betan lataamiseen oikeuttavaa koodia (joita on ollut jaossa siellä sun täällä, lisää selviää ketjua lukemalla) ei mistään.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Koodi on mutta mistä saa ladattua en löytänyt ketjusta.

Näin toimii;
TO PLAY IMMEDIATELY, FOLLOW THESE STEPS To download the Little Big Planet Beta from the PLAYSTATION®Network: 1. Open a Master Account on the PLAYSTATION Network (or use an existing Master Account). 2. From the PLAYSTATION Network icon on the XMB, select 'Account Manager'. 3. Enter 'Transaction Management'. 4. Select Redeem PLAYSTATION Network card or Promotional Code. 5. Enter voucher code. Please note that the voucher code is case-sensitive and must be entered exactly as displayed.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

aika hiljasta on avainten kanssa fileplanetissa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Joo, eipä näy ei... Kuka se oli joka huijas meitä? :mad: :rolleyes:

Jos jollain löytyy koodia lahjoittaa niin pelastaa mun tän viikon!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos joltakulta sattuu löytymään ylimääräinen koodi, niin minulle kelpaisi sellainen. :(
 
Ylös Bottom