Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-peliapuketju

Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Löytääkö sen liukenevan materiaalin jostain kentästä kun en löytänyt sitä tavarasäkistä?

Liukeneva materiaali on se eka vihreä matsku siellä säkissä. Siitä on helppo osua ohi. En kyllä muista saiko sen jostain vai oliko alusta asti :(
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Todennäköisesti olet sivuuttanut yhden kysymysmerkillä varustetun välineen, työkalun, jolloin kyseistä kysymysmerkkiä ei näy enää uudestaan.

Noniin! Tulihan se "harjoitusosio"-trophy. Tein vain kaksiosaisen kytkimen, en kolmiosaista.

Eli Huom! Kaikki te, jotka mietitte, miksi harjoitusosioiden suorittamisesta ei tule trophya, niin ohje on seuraava;
Paina neliötä kaikkien työkalujen (ja materiaalien alaotsikoiden) kohdalla. Jos sanan 'Harjoitusosio' alla ei lue mitään (yleensä itse työkalun nimeä), et ole suorittanut harjoitusosiota!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Noniin! Tulihan se "harjoitusosio"-trophy. Tein vain kaksiosaisen kytkimen, en kolmiosaista.

Eli Huom! Kaikki te, jotka mietitte, miksi harjoitusosioiden suorittamisesta ei tule trophya, niin ohje on seuraava;
Paina neliötä kaikkien työkalujen (ja materiaalien alaotsikoiden) kohdalla. Jos sanan 'Harjoitusosio' alla ei lue mitään (yleensä itse työkalun nimeä), et ole suorittanut harjoitusosiota!

Minullakin oli samanlainen ongelma tuon samaisen trophyn kanssa. selvis sillä, että meni jousi harjoituksen, jonka olin ilmeisesti skipannu. :| Kuinkas paljo trophyi te ootte tästä saanu? iteltä puuttuu enää kultaiset trophyt. ainakin tulen saamaan sen trophyn vielä, jossa pitää pelata 150yhteisökenttää, jättää merkki 50kentälle, ja antaa 10sydäntä yhteisökentille. Ja ainakin yritän pelaa trophyä..
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Kuinkas paljo trophyi te ootte tästä saanu? .

Jatkan vielä tähän, että vetämättä on kaksi viimeistä trophya. Pelin hyvä puoli on se, että peli ei ole mitenkään loppunut Platinumin saatua. Kun aloin tavoittelemaan tuota "Luo"-trophya, innostuin omien kenttien tekemisestä ihan kybällä.

PS. Seuraava tasoni on Time Zone, joka sekin on hirmu lyhyt ja helppo. Tsekatkaa, ja antakaa sydän, jos pidätte.
Lisäksi hyödyllinen palkinto!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Semmosta jelppiä tartteisin, että käykääs heittää mun kentille sydämet, et saisin sen luo trophyn :D ja tekijällekin voi antaa sydämen.:D voin antaa sydämmen myös teille jos haluatte.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

jep sama homma minullekkin eli sydämmiä voin antaa takasin kanssa jos haluatte
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Sama täällä. Voitte laittaa vaikka psn viestin, niin laitan sydäntä tulemaan kun pelaan. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Eijjeijeijeijei! Ei näin pojat, ei. Kyllä täältä tulee niitä sydämmiä tasan sellaisille tekijöille, jotka sen ansaitsevat. Tuommoinen ruinaus pistää lähinnä tympimään ja aiheuttaa häpeää. Ei sen kentän tarvitse mikään hikeä, verta ja kyyneliä vaativa mestariteos olla, että sydämmiä alkaa satelemaan. Lyhyt ja perinteinen tasohyppelykin käy, kunhan se on tehty nätisti.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Eijjeijeijeijei! Ei näin pojat, ei. Kyllä täältä tulee niitä sydämmiä tasan sellaisille tekijöille, jotka sen ansaitsevat. Tuommoinen ruinaus pistää lähinnä tympimään ja aiheuttaa häpeää. Ei sen kentän tarvitse mikään hikeä, verta ja kyyneliä vaativa mestariteos olla, että sydämmiä alkaa satelemaan. Lyhyt ja perinteinen tasohyppelykin käy, kunhan se on tehty nätisti.
Komppaan...sydämiä jakelen kentille jotka sen ansaitsevat. Suomalaisille tekijöille taas jakelen niitä ilomielin mutta kyllä siinä kentässä täytyy jotain ideaa olla jotta sydän sille tulee. Nyt lähinnä ärsyttää ja vatuttaa kun ei voi luottaa siihen että sydänten määrä kentässä kertoo että kenttä on pelattava.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Kenelläkään muulla ongelmia yhdistyä LBP:n servuille??

Itellä se sanoo vaan "ei pysty yhdistämään"...

Kaikki muut pelit kyllä toimii, mut ei tämä...
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Kenelläkään muulla ongelmia yhdistyä LBP:n servuille??

Itellä se sanoo vaan "ei pysty yhdistämään"...

Kaikki muut pelit kyllä toimii, mut ei tämä...
maanantaina oli yllätys huoltokatko, taitaa olla sit nytte samaa :D muutenkin 1.05 rikkonut pelin ja servun yhteen toimimisen :confused:
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Kymysys Lännenkaupunki kentästä

Mitenkäs sinne pankkiin pääsee oikeen sisälle? Oon vaikka mitä yrittäny ja ei vaan mistään pääse. Kerran jopa työnsin TNT laatikot siihen viereen ja räjäytin. Se sitten tietysti heitti ne kaikki pallot sun muut tarra härdellit ties minne...
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Kymysys Lännenkaupunki kentästä

Mitenkäs sinne pankkiin pääsee oikeen sisälle? Oon vaikka mitä yrittäny ja ei vaan mistään pääse. Kerran jopa työnsin TNT laatikot siihen viereen ja räjäytin. Se sitten tietysti heitti ne kaikki pallot sun muut tarra härdellit ties minne...

Vaatii kaksin pelin.
Pommit pitää kuljettaa pankin alapuolelle kärryillä ja räjäyttää siellä (siis ne pyöreät pommit.)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Vaatii kaksin pelin.
Pommit pitää kuljettaa pankin alapuolelle kärryillä ja räjäyttää siellä (siis ne pyöreät pommit.)

Onnistuu muullakin tavalla.
Itse asiassa yksinään nuo saa myös. Niinkuin jampa tekikin, laittaa ne TNT laatikot siellä yläpuolella rakennuksen viereen niin kaikki ne kamat tippuu alas sinne kaksinpeli kohtaan. Ja sinne pääsee yksinkin, kunhan vain hitusen kikkailee niiden vaunujen kanssa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Vaatii kaksin pelin.
Pommit pitää kuljettaa pankin alapuolelle kärryillä ja räjäyttää siellä (siis ne pyöreät pommit.)

Onnistuu muullakin tavalla.
Itse asiassa yksinään nuo saa myös. Niinkuin jampa tekikin, laittaa ne TNT laatikot siellä yläpuolella rakennuksen viereen niin kaikki ne kamat tippuu alas sinne kaksinpeli kohtaan. Ja sinne pääsee yksinkin, kunhan vain hitusen kikkailee niiden vaunujen kanssa.

Ahaa... Pitääpä koittaa myöhemmin...

Kiitokset teille kummallekkin...
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

EI niitten vaunujen kanssa tarvii kikkailla. Ite menin niitten vaunujen kanssa yksin sinne toiselle puolelle, kaveri(pikkuveli :)) kyydissä, ku se ei osannu :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Jos pelissä tulee seinä vastaa, YouTubesta löytyy YYZFAQs-nimisen kaverin walkthru joka kentästä. Samalla tyyppi myös kerää kaikki yksinpelissä saatavissa olevat pallukat. Auttoi ainakin minua niiden muutamien puuttuvien pallukoiden löytämisessä.
 
Ylös Bottom