Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piavo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Saa lisäillä listoille. Suomalaisten kanssa kuitenkin aina mukavampi pelata.
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Lisää peliseuraa kaivataan, mut voi lisäillä ihan vapaasti :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Siis onko toi lbp ystävät lista niin retardi ettei sinne "mahdu" ku 9 ystävää? meinaa ku mul ei näy ku 1 onlines ja 8 offlines, vaiks mun psn ystävälistas on useampi onlinessä, ja myöskin siellä on useampi ystävää kuin tuo 9.
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Siis onko toi lbp ystävät lista niin retardi ettei sinne "mahdu" ku 9 ystävää? meinaa ku mul ei näy ku 1 onlines ja 8 offlines, vaiks mun psn ystävälistas on useampi onlinessä, ja myöskin siellä on useampi ystävää kuin tuo 9.

Kyllä mulla ainakin näkyy ystävät jotka pelaavat LBP:tä ja niitä voi olla useita, sekä erikseen PSN:ään kirjautuneet ystävät jotka tekevät jotain muuta joita vois myös olla useita.

Enköhän mä vaan osaa, vai eikö kukaan koskaan kuule mua? Vaiko eikö kellään muulla ole headsettiä? Olis kiva jos pääsis "hiomaan taktiikoita" puheella...
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Kyllä mulla ainakin näkyy ystävät jotka pelaavat LBP:tä ja niitä voi olla useita, sekä erikseen PSN:ään kirjautuneet ystävät jotka tekevät jotain muuta joita vois myös olla useita.

Enköhän mä vaan osaa, vai eikö kukaan koskaan kuule mua? Vaiko eikö kellään muulla ole headsettiä? Olis kiva jos pääsis "hiomaan taktiikoita" puheella...

En tarkoittanut nyt ky iha tuota. tarkoitin sitä et mul on psn ystävä listas reilusti yli 20 ystävää joista noin puolet esim on täl hetkel onlines, ja osa pelaa lpb, mut jostain syystä mul ei näy ne lbp ystävä valikos josta voisin katsoa heidän tekemät kentät, kutsuu tai liittyä pelaamaan heidän kanssa.

ainiin.. itel ei ainakaa ole headsettiä, mut kyl silti oon kuullu kun jotku puhuu.. vähän kylläkin tullu pelattua verkossa muiden kanssa toistaiseksi..
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Koskas mentäisiin pelaamaan 4 pelaajaa tietenkin mahtuu? :P Kerään listan vaikka

Ryhmä 1
- Piavo | PSN: piavo
- ookkeri | PSN: Ookkeri

Eli ilmottelemaan sitten! :D

Ajankohta vois olla tänään tai huomenna? Voidaanha vkl pelejä sopia vaikka moneen eri ryhmään.

PS: Mikki mielellään!

Mä voin tulla vkl.
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Koskas mentäisiin pelaamaan 4 pelaajaa tietenkin mahtuu? :P Kerään listan vaikka

Ryhmä 1
- Piavo | PSN: piavo
- ookkeri | PSN: Ookkeri
- Nikezu | PSN_ Nikezu
Eli ilmottelemaan sitten!

eli vkl pelattas! Onkohan ookkeri tulossa vielä? Yksi vielä mahtuu, kaksi jos ookkeri ei tuu.

PS: Mikki mielellään!
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Tähän väliin suosittelisin, että 1. viestiin laitetaan linkki ryhmät-sivulle. Näkee nopeasti, ketkä pelaavat LittleBigPlanetia. Ja jos lisäseura ei maistu, niin sitten ei vain hyväksy ystäväpyyntöä.
Eikö tuollainen lisälinkki olisi kätevä?
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Tänään pääsin kuin pääsinkin hetki sitten parin ulkomaalaisen mikki-jantterin kanssa skulaamaan peliä. Tää oli eka kerta kun sain omas headsetin skulaamaan, tai ainakin joku vastasi :) Onko toi ääni todella noin surkeaa tasoa? Hyvä että just ja just sai selvää edes osista puheesta? Onko vaan kiinni siitä että noi jäbät oli jostain kaukaa, voi onko todella yhtä heikkoa äänenlaatua luvassa kotomaassakin?
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Koskas mentäisiin pelaamaan 4 pelaajaa tietenkin mahtuu? :P Kerään listan vaikka

Ryhmä 1
- Piavo | PSN: piavo
- ookkeri | PSN: Ookkeri
- Nikezu | PSN_ Nikezu
Eli ilmottelemaan sitten!

eli vkl pelattas! Onkohan ookkeri tulossa vielä? Yksi vielä mahtuu, kaksi jos ookkeri ei tuu.

PS: Mikki mielellään!

Mie voisin ainaki tulla.
Ja mikki on.
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Koskas mentäisiin pelaamaan 4 pelaajaa tietenkin mahtuu? :P Kerään listan vaikka

Ryhmä 1
- Piavo | PSN: piavo
- Nikezu | PSN_ Nikezu
- Jontunen | PSN: Jontukka
Eli ilmottelemaan sitten!

eli vkl pelattas! Onkohan ookkeri tulossa vielä? Yksi vielä mahtuu, kaksi jos ookkeri ei tuu.

PS: Mikki mielellään!
Yksi vielä mahtuisi, kun en oo minkäänlaista vastausta ookkerilta saanut.
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Lähettelin jo joillekin tänne ilmoittautuneille ystäväpyyntöjä, mutta muutkin saavat lisäillä minut listoihinsa. :)

Mikkikin löytyy.
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Minutkin voi lisätä ihan vapaasti! Nikki näkyykin tuossa eli se on Rampe. Tätä tulee pelattua aika usein ja mikki löytyy tietenkin =)
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Minut voipi myös lisästä, Eli id on Eeze69.

Pelailtua tulee lähinnä viikolla, mutta kyllä viikonloppuisinkin ehtii.
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Täältä löytyy vielä yksi LBP:n omistaja...

Jos lähetätte mulle kaveripyynnön, niin voisitte laittaa siihen viestiosioon vaikka "KFIN"(tai vastaavaa)...

Saattaa muuten mennä bittitaivaaseen kaveripyyntö... :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Sain pelin maanantaina. Oon pitäny tosi paljon, joksikin vielä hukassa kaikista ominaisuuksista mitä sillä voi tehdä. Minutkin voi lisätä kans, eli psn Skeba79.
 
Vastaus: LittleBigPlanet peliseura

Kiinnostas pelata kenttiä missä on mahdollisuus tehdä neljän pelaajan tehtäviä. Voi lisätä jolbot_10
 
Ylös Bottom