Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-peliseura

Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Jos joltakulta puuttuu vielä nuo kaikki 4x-osuudet, niin voipi lisäillä minut. Pitäisi ne hommata vielä.

E: Ei niitä enää tarvitse hankkia, mutta peliseuraksi voi lisäillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet

Tulisko joku pelaamaan nyt mun kanssa? Olen vasta toissapäivänä pelin saanut, mutta jotain mexico paikkaa vetelen. Se paikka missä pitää vapauttaa eräs jätkä linnasta pommeilla XD
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Tulisko joku pelaamaan nyt mun kanssa? Olen vasta toissapäivänä pelin saanut, mutta jotain mexico paikkaa vetelen. Se paikka missä pitää vapauttaa eräs jätkä linnasta pommeilla XD

Mie voin tulla, tosin en ihan vielä, parin tunnin päästä. Mutta lisää ihmeessä jo kaverilistalle!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Lisätkää mut kans kaverilistalle!! Iteltä puuttuu kaikki 4x hommat ja aika paljon niitä myös niitä 2x..
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Lisäilkääs Killerbon-
Tänään tuli pelipaketti, loistava peli kyllä on, vaikka vielä alkutaipaleella olenkin. Kertoja + tutoriaalit tuppaavat vähän ärsyttämään, kun niitä ei voi skipata vaan kaikki pitää mennä läpi että saa lisää sälää. Nettipeli vähän bugasi paikoitellen ja välillä kun otin "Pelaa verkossa" niin jouduin joka tapauksessa yksin kenttään. Nojoo, lisätkääpä pois, olen kuitenkin melko hyvä tasohyppelypeleissä yleensäkin joten eiköhän tämäkin onnistu. : )
Trophyt eivät kiinnosta, vaan peliseura. Ei pelejä trophyjen vuoksi pelata, vaan huvin. :p
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Lisäilkääpä PSN: Artieficial. Sain LBP:n tässä hiljattain, joten en ole vielä paljoa peliä pelannut, mutta kaipaan kovasti peliseuraa. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Mut voi lisäillä kanssa kaverilistaan ja voin auttaa pelaamaan kenttiä läpi ja etsimään palkintokuplia.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Itsekin kaipaisin peliseuraa tuohon LittleBIGPlanetiin... En ole vielä edes mennyt tarinaa lävitse enkä haluakaan... Haluaisin pelata muiden tekemiä leveleitä netisä... Joten kaveripyyntöja saa lähettää mullekkin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Meikäläisen voipi kans lisäillä listaan niin voipi sitten jossain vaiheessa hommailla ainakin noita neljän pelaajan pallukoita. Tälä hetkellä tosin vielä viimeistelen ekaa kenttääni joten en varmaan ihan heti tule netissä hirveästi pelailemaan, mutta jossain vaiheessa kylläkin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Tarvisin apua tuossa trophyssa Party Person ja Booty Master. Siis tarvitsen 3 pelaajaa ketkä voisivat pelata kanssani tuosta tarinasta ne 4 leveliä missä on niitä 4x paikkoja että saisin loput palkintokuplat ja tuon party person trophyn, jos joku on halukas auttamaan niin ilmoittaa vaan :)

PSN ID: Akutsi
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

4x- ja 2x-paikkojen tarroja voisi metsästää.

PSN ID: Teme_FI
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Jep, mulla kanssa hakusessa nuo 4x- mestat, muuten alkaakin tarina olemaan 100% ja kuolematta läpi ;) PSN: Kenzy-FIN
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Juu pleikka tuli taloon lauantaina ja LBP mukana. Todella tyytyväinen olen peliin. Arvostaisin kovasti jos joku lisäisi minut listalleen että voisi sitten joskus pelailla.

PSN: Ollii18
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

2 kenttää uupuu 100%:sta ja ainoastaan Keräilijä olisi vetämättä kuolematta läpi... voisitte vähän avittaa, ja joku päivä tulla vetämään mun kanssa nuo 4X- kohdat läpi, niin pääsisi keskittymään tuon Keräilijän suorittamiseen ;) Pistäkää viestiä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Kiitokset Teme_FI:lle ja kumppanille jeesistä, nyt on 100% kaikista kentistä plakkarissa, ja enää tarvisi keräilijä selvittää kuolematta ;)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Mä tarvisin kans apua noissa 2x ja 4x kentistä. Erityisesti Keräilijän ja Temppeli kentät on tekemättä.. Kaikki kentät oon vetäny kuolematta, mutta yritän saada sitä hopea trophya, että kerää kaikki palkintokuplat.. Kahdesta "maasta" oon vetäny 100%, mutta muissa on sitten ~80% kerätty..
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliseura

Kiitokset Teme_FI:lle ja kumppanille jeesistä, nyt on 100% kaikista kentistä plakkarissa, ja enää tarvisi keräilijä selvittää kuolematta ;)

Eipä mitään. Kaverini pelasi vasta toista kertaa LBP:tä, mutta mukavastihan tuo meni. Itselläni on vielä kahdesta kentästä tarroja keräämättä ja pelin ärsyttävin kenttä eli The Bunker pelaamatta kuolematta läpi.
 
Ylös Bottom