Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jee jee sanon vaan, että hiiren kyllä vaatii. Muuten jo alkaakin luovuus heräämään kun videoita katselee. Olisi hienoa määrittää pelihahmon kyvytkin niin jotain old-school tasoloikkaakin voisi luoda esineillä leikkimisen sijaan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Itseasiassa toi traileri on jo aika vanha:D ces:in aikaan toi tuli nettiin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mahtavaksi luomisympäristöksi tämän tekisi sekin seikka, jos mukaan saisi vapaasti tuoda omia kuvia, ääniä ja kenties jopa videoita. Toivottavasti antavat meille pitkälle kehitetyn editorin, eikä mitään kevyehköä karvalakkia, jolla lopputulos on aina samantapainen tekijästä riippumatta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]


Tää on jotenkin niin ällöpirteä peli, että mua alkaa pelkästään toi musiikki jo hymyilyttää. Palikoiden tekeminenkin näyttää niin yksinkertaiselta, että jopa minä saatan pystyä kehittämään jotain hauskaa tuolla.

Olisi aika mahtavaa, jos Sony onnistuisi motivoimaan joitain nimekkäitä tekijöitä kuten David Jaffen tai Naughty Dogin ja Insomniacin ja jopa vaikka jonkun Bungien kehittämään tuohon omia kenttiä. Ja sitten tietysti Gore Verbinskit ja Tim Burtonit ja Barry Sonnenfeldit mukaan tekemään. Kuukauden teemakenttä aina joltain omalla taiteenalaltaan kunnostautuneelta tekijämieheltä. Miltä näyttäisi LittleBigPlanet featuring David Lynch?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jos tämän julkaisun yhteydessä PS3:n myynti ei mene Wiin ohi Japanissa niin ei sit koskaan:D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Olisi aika mahtavaa, jos Sony onnistuisi motivoimaan joitain nimekkäitä tekijöitä kuten David Jaffen tai Naughty Dogin ja Insomniacin ja jopa vaikka jonkun Bungien kehittämään tuohon omia kenttiä. Ja sitten tietysti Gore Verbinskit ja Tim Burtonit ja Barry Sonnenfeldit mukaan tekemään. Kuukauden teemakenttä aina joltain omalla taiteenalaltaan kunnostautuneelta tekijämieheltä. Miltä näyttäisi LittleBigPlanet featuring David Lynch?

Hyvä idea! Toinen voisi olla vaikka muiden pelien mukana tulevat teemakentät tähän. Näistä löytyisi tuttuja objekteja ja muita teemoja itse isäntäpelistä. Joku GTA-henkinen; jossa baseball-maila, nyrkkiraudat, kokaiini vuoret ja ak-47 täyttäisivät somasti onnistuneen tasoloikkakentän vaatimukset :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ei mitenkään mahdotonta että tuollaisia vierailevia kentäntekijöitä tuleekin. Varsinkin Jaffe-kenttä on melkeinpä todennäköinen, kun mies itse on pelaaja ja vielä Sonyn leivissä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Varsinkin Jaffe-kenttä on melkeinpä todennäköinen, kun mies itse on pelaaja ja vielä Sonyn leivissä.
Ei ole enää. Jaffe perusti muutaman kaverinsa kanssa Eat-Sleep-Play -nimisen firman, joka on juuri julkaissut remaken Twisted Metal -pelistä PS2:lle. Jatkossa meinaavat tehdä ladattavia pelejä PSN-storeen. Itsenäisellä polulla, siis, mutta hyvissä väleissä Sonyn suuntaan.

Miehen vuodatuksia kannattaa muuten käydä katselemassa hänen omilla sivuillaan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kehittäjien puheista olen saanut sellaisen käsityksen, että monet ulkopuoliset kehittäjät ovat vähintäänkin kiinnostuneita kenttien tekemisestä, elleivät jotkut ole jopa jotain suunnitelleetkin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Eli tullaan näkemään sieniä ja viemäriputkista nousevia lihansyöjäkasveja. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Luulisi ainakin. Linkitys pääsee hakemaan tunnelmia kentän tekoon tuolla LBP:tä varten :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]


Huippua! Meni kyllä heti tuonne youtube-suosikeihin. Hattua pitää nostaa tämän taustalla oleville!

Vähän vastaavaa esitteli Sony jo aiemmin viime vuonna:

http://uk.youtube.com/watch?v=jBA1uWSDYjk
http://uk.youtube.com/watch?v=hXJPok3NZEk
http://uk.youtube.com/watch?v=GMWNtBU0p_8

Näissä on ehkä menty vielä pidemmälle, kun voit siirtää tavaroita tästä todellisuudesta tuonne sähköiselle puolelle ja niin, että fyysinen ulottuvuus säilyy silti suht uskottavasti.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]


Kattos, juuri tuo tuli latailtua muutama päivä sitten. Sattumaa...? :D
Ei vedä vertoja LBP:lle (no, eihän sitä vielä voi sanoa, mutta...). Hauska lelu kuitenkin.

Onkos muuten näin, että virallisten PS-foorumeiden jotkut modet ovat saaneet LBP:n beta-version kokeiltavaksi?
http://www.littlebigfan.com/boards/viewtopic.php?f=1&t=840

Sivuseikkana pakko mainita, että mullakin käyttäjä tuolla LBF:ssä :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom