Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ma_Tas sanoi:
Milloinkas tämä julkaistaa?
Keväästä on puhuttu aiemmin, mutta nyt on myös uhkailtu että ainakin Euroopan julkaisu tapahtuis vasta kesän jälkeen. Mikäs sen ihanempaa, tällä hetkellä odotetuin peli mun kohdalla :/
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Viper7 sanoi:
onse ny hemmetti kumma kun joka pelissä pitää jotain tappaa että se kiinnostaisi, itse en taas tajua tätä kun moneen peliin on pilattu jollain tappamis meiningillä. Pelit jotka voi vetää ilman tappamista läpi ovat yleensä ollut minulle ehdottomia suosikkeja. Siis jos pelit jossa ei tapeta ei kelpaa niin mielestäni kannattaa harkita vähän jonkin sortin hoitoa. Mielestäni pelaajat jotka eivät voi olla 10s pelaamatta niin että jotain tapetaan eivät voi kutsua itseään tosi pelaajiksi siis aivan naurettavaa.
MM: DeusEx, Thief ja Oblivion antavat mahdollisuuden myös henkiinjättämiseen monessa ellei lähes jokaisessa tilanteessa (jälkimmäisessa Disincluding tehtäviin jossa tietty hahmo pitää surmata joka on valitettavaa). Seikkailupelit harvemmin sisältävät juuri yhtään tappamista, tasohyppely peleissä ehkä hieman enemmän mutta yleensä huomattavasti vähemmällä väkivallalla.

Little Big planet, kyllä pelissä tulee olemaan vihollisia mutta näitä ei olla sanottu että niitä mitenkään tapettaisiin. On hyvinkin mahdollista että tappaminen jää fysiikan hoidettavaksi eli paikkoihin jossa pelaaja sortaa vaikka muurin vihollisten päälle. Tai sitten nämä ovat vain lisää haastetta peliin joiden ohi pääsee väistelemällä.

Kannattaa hieman laajentaa omaa pelimakua niin ehkä pääsee myös fiilistelemään monta todella kiehtovaakin peliä.
en tiedä viittasitko mun kommenttiin ku sanoin että "ei näyttäis että tässa tapetaan jotaki". en oo sitä mieltä että pitäis joka pelissä tappaa jotaki.omistan myös Oblivionin josta kovasti pidän ja se ei oo pelkkää tappamista.sanoinpahan vaan että peli ei kiinnosta meikäläistä.näin meillä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Eiks jossain vaihees huhuiltu että Beta tulis viimevuoden puolella? Ei oo mun tietääkseni tullu, niin onko kenelläkää mitään aavistusta millon tulee, vai tuleeko yhtään...Kiitos jo etukäteen :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tulee sitten kun on tullakseen. Julkaisun lykkäys varmasti siirsi open betaa samanmoisella ajalla. Tämä on sen verran tärkeä peli Sonylle ja MM:lle, että eivät varmasti tule päästämään mitenkään keskinkertaista buildia ulos. Tätä peliä tullaan viilaamaan loppuun asti ja huolella.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Linkitys sanoi:
Tulee sitten kun on tullakseen. Julkaisun lykkäys varmasti siirsi open betaa samanmoisella ajalla. Tämä on sen verran tärkeä peli Sonylle ja MM:lle, että eivät varmasti tule päästämään mitenkään keskinkertaista buildia ulos. Tätä peliä tullaan viilaamaan loppuun asti ja huolella.

Käyttävät varmasti lokalisointiin paljon aikaa. Yrittänevät julkaista samaan aikaan joka mantereella. Myös tuon yhteisö hommelin toteuttaminen kaikille helpoksi vie kivasti aikaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Muuten, kun oli keskustelua siitä, kuinka moni oikeasti pystyy tekemään hyviä kenttiä, niin uskoisin että kaikki eivät suinkaan tule keskittymään kenttien tekoon, vaan tekee pienempiä objekteja joita muut voivat sitten käyttää kentissä.

Hyvä esimerkki tästä on esimerkiksi tuo puu minkä eslittelijä tekee ylläolevassa CES08-demopätkässä. Näitä sitten pistellään jonnekkin nettiin ladattavaksi, jotta yhteispelillä saadaan aikaan mahdollisimman monipuolisia kenttiä. Tietty tulee olemaan varmasti suljettuja porukoita jossa on roolit eri objektien ja kenttien suunnittelussa, jotta saavat mahdollisimman omaperäistä jälkeä kentistä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Linkitys sanoi:
Muuten, kun oli keskustelua siitä, kuinka moni oikeasti pystyy tekemään hyviä kenttiä, niin uskoisin että kaikki eivät suinkaan tule keskittymään kenttien tekoon, vaan tekee pienempiä objekteja joita muut voivat sitten käyttää kentissä.

Hyvä esimerkki tästä on esimerkiksi tuo puu minkä eslittelijä tekee ylläolevassa CES08-demopätkässä. Näitä sitten pistellään jonnekkin nettiin ladattavaksi, jotta yhteispelillä saadaan aikaan mahdollisimman monipuolisia kenttiä. Tietty tulee olemaan varmasti suljettuja porukoita jossa on roolit eri objektien ja kenttien suunnittelussa, jotta saavat mahdollisimman omaperäistä jälkeä kentistä.
Itse juuri ajattelin kehittää noita objekteja jotka liikkuu ja tekee kaikkee kivaa ja isompina projekteina noita mappeja. Toivotavasti jakavat materiaalin lataamisen objekteihin ja kenttiin ja mitä muuta nyt keksitään. Ilmeily ihan kiva mutta jonkin verran rajallinen. Jätti kävelijä :D .
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Linkitys sanoi:
Muuten, kun oli keskustelua siitä, kuinka moni oikeasti pystyy tekemään hyviä kenttiä, niin uskoisin että kaikki eivät suinkaan tule keskittymään kenttien tekoon, vaan tekee pienempiä objekteja joita muut voivat sitten käyttää kentissä.

Hyvä esimerkki tästä on esimerkiksi tuo puu minkä eslittelijä tekee ylläolevassa CES08-demopätkässä. Näitä sitten pistellään jonnekkin nettiin ladattavaksi, jotta yhteispelillä saadaan aikaan mahdollisimman monipuolisia kenttiä. Tietty tulee olemaan varmasti suljettuja porukoita jossa on roolit eri objektien ja kenttien suunnittelussa, jotta saavat mahdollisimman omaperäistä jälkeä kentistä.
Totta puhut, ja kaikki tämähän tekeekin LBP:stä niin spesiaalin tapauksen. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Itse kun ajattelin keskittyä eniten kenttäsuunnitteluun, niin ei minulta niin paljoa vapaa-aikaa (enää) löydy että ehtisin jokikistä puuta ja rakennusta itse maalailemaan upeannäköiseksi. Muistan Heroes of Might & Magic 4 -karttaa tehdessä kuluttaneeni aikaa 20% itse kenttäsuunnitteluun, ja sitten 80% ajasta hiomaan kosmeettisia puolia täydellisyyteen.

Ihan koukkuunhan siihen jää kun sille tielle päätyy... "onkohan tämä puu nyt paremman näköinen 15 asteen kulmassa vai 20 asteen kulmassa. Pitäisiköhän tohon oksaan pistää vielä kolme lehteä lisää vai jättää tällaiseksi...."
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Sitähän se on usein :)
Itse en ole muissa paljon kenttiä tehnyt kuin Timesplittersissä. Ja aina tuli säkällä hyviä kenttiä mitä mätettiin yhtä paljon kuin pelin omia mappeja. Pikavääntö ja ohops kun on mukavaa. Prö prö? :D
Intoa löytyy kyllä ainakin näin etukäteen kuitenkin tässä vääntämään, mutta saa nähdä tuleeko mistään mitään.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

kyllä tämä kiilailee odotuslistan kärkeen, ei sille mitään mahda.

meksikaani-hattuinen pelihahmo oli muuten erittäin tyylikäs mahtavine mursu-viiksineen,
voikohan noita pelihahmoja tehdä yleiseen jakoon, kuten kenttiä (ja mahdollisesti yksittäisiä objekteja)?
jos hahmojen jakaminen on mahdollista, niin tänne perustetaan hahmo-fabriikki. :)

tulikenttä-videossa (video1) oli hauska nähdä pelaajien reaktiot hahmon osuessa tuleen,
kun pikkuheppuli kiljaisee ja lentää päin pelaajaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Nisupulla sanoi:
Muutama uusi gameplay-video pelistä (CES08):

#1: http://www.gametrailers.com/player/29484.html
#2: http://www.gametrailers.com/player/29485.html

#3: http://blog.us.playstation.com/2008/01/08/ces-day-2-the-playstation-presentation/

Tulikenttä, aika hauska :) Selvästi haluavat painottaa tuota sosiaalista pelaamista. Tiedä sitten minkälaista toi olisi pelkästään yksin, no ehkä sekin on riittävän motivoivaa.
Aina kun noita videoita katselee, hymy hiipii väkisinkin huuleen.

Koska peliä voi rakentaa itse noin monipuolisesti, luulisi ainakin että ollaan lähempänä kaikkien odotusten lunastamista kuin koskaan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Hauskan näköistä noi Nisun postittamat videot. Ihan kiva noi avattavat lisämateriaalit. Toivottavasti saadaan kootua hyvä porukka rakentelemaan. Voisi pitää kilpaiun KFinissä että kuka tekee parhaan radan, objektin ja tiimissä tehty ja hyvin toteutettu taso.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Yksi video lisää.


Jesh, pystyy kuolemaan - hieno homma. Olisihan se ollut vähän kummallista jos pelissä ei pysty millään häviämään muutakun ehkä jäämällä jumiin.
Infernaalisen vaikeat kentät here we come! :)


Tuossa Fire Level Demo part 1:ssä näkyykin yksi bugi / korjattava asia, ensimmäisen tulipalikan (katossa kiinni) tekstuuri ei ehdi latautumaan ennen kuin pelaajat ovat sen kohdalla. Sitä ennen tilalla näkyy keltainen tekstuuri. Ensimmäinen kerta kun jotain vastaavaa näkyy näissä esittelyissä. :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom