Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Yleensä olen skeptinen tosiaan kenttäeditorien laajuudesta, mutta vaikuttaa siltä, että nämä kaverit oikeasti meinaavat tehdä mahdolliseksi kokonaisten kunnon kenttien teon. Tuntuu siltä, että koko pelin idea on kenttäeditorissa ja tuossa lopun kentänjakovideossa vaikutti siltä, että pelintekijöiden ja pelaajien itse tuottamat kentät ovat samassa 'laarissa' netistä haettavana.

Toivotaan, että erittäin laajojen kenttien teko olisi mahdollista. Tiedän, että community osaa tehdä huikeita kenttiä - Mega Man Powered upissa tuli itse väännettyä muutamia suosittuja kenttiä ja testattua muutaman ekspertin kenttiä. Ongelma siinä editorissa oli nimenomaan rajoitukset. Joutui tekemään milloin mitäkin kikkailuja saavuttaakseen halutun tuloksen, mikä olisi ollut helposti saavutettavissa jos editorissa olisi ollut vapaammat kädet.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Parhaat pelaajien tekemät kentät siinä syksyn PSN:n kautta jaettavassa demossa julkaistaan 2008 alussa tulevassa Blu-Ray julkaisussa.:cool:

Toivottavasti kaikki Ninja Theoryt ja Jaffet ja Team ICOt tekisi omat teemakenttänsä tähän peliin, kuten on ollut vähän puhetta.:)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kyllähän tää nyt on pakko saada. Oon aina pitäny kenttäeditoreista ja tässä näyttäisi olevan AAA+ luokan editori. Muutenkin peli näyttää vähintäänkin hauskalta pähkäilyltä ja pomppimiselta :)
 
LittleBigPlanet

LittleBigPlanet näyttää kauniilta pikku peliltä videoiden perusteella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mielenkiintoista tekstiä pelistä ja uusia kuvia, vaikka juttu itsessään ei ole mikään kovin uusi :confused:

http://www.edge-online.co.uk/archives/2007/05/exploring_littl.php

Omien kenttien teko kehittyneellä editorilla ja niiden jakoon pistäminen muiden iloksi (tai suruksi) ei kuitenkaan ole ihan arkipäiväistä konsoleilla. Lisää siihen tuo myös koneelta löytyvän kuva- ja musiikkimateriaalin täysi hyödyntäminen tai jopa EyeToyn käyttäminen luomisprosessin työkaluna. Jakoon voi laittaa kenttien lisäksi myös siihen luodut objektit. Youtuben tapaan omakustanteet rankataan ja kommentoidaan muiden toimesta. Toinen vastaavanlaista omaehtoista tuotantoa tukevaa pitäisi tulla Unreal Tournament 3 yhteydessä. Nähtäväksi jää.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tyttöystävä joka ei siedä videopelejä katselee LittleBigPlanetia niin innolla että kuola valuu suusta...onneksi olen itse yhtä innoissani sillä tästä tulee kyllä liian hauskaa toimintaa :) Onkohan julkaisuajasta tietoa? Alunperin taisi olla puhetta 2008 tammikuusta mutta nyt on kuulunut huhuja että jouluna voisi jo löytyä kaupoista...?Siinä olisi todellinen jouluhitti koko perheelle. Ihme jos eivät joulumarkkinoille tätä tuo.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

LBP:sta tulee jonkin sortin demo saataville syksyllä/loppuvuodesta, kun taas valmista/kokonaista versiota joudutaan odottelemaan ensivuoden puolelle (Q1 2008).
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mainospuheet:
FACT SHEET

Publisher: Sony Computer Entertainment America
Developer: Media Molecule Ltd
Platform: PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system
Genre: Creative Gaming
Players: 1-4 Players
Rating: RP for Rating Pending

OVERVIEW

Developed by Media Molecule, LittleBigPlanet is a new PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system community-based game with a hugely innovative concept behind it. Players meet on a blue and green planet scattered with individual plots and use their characters amazing abilities to play, create and share what they build with other gamers throughout the world via PLAYSTATION®Network.

The LittleBigPlanet experience starts with players learning about their characters powers to interact physically with the environment. There are places to explore, creative resources to collect and puzzles to solve all requiring a combination of brains and collaborative teamwork. As soon as players begin their creative skills will grow and they will soon be ready to start creating and modifying their surroundings the first step to sharing them with the whole community.

Characters have the power to move anything in this glued and stitched-together 3D landscape; they have the power to design, shape and build both objects and entire locations for others to view and play. Theres no complicated level editor; all of these skills can be learned by simply playing the game. Creativity is part of the gameplay experience and playing is part of the creative experience. Players can make their world as open or as secretive to explore as they like. When its ready, they can invite anyone within the LittleBigPlanet community to come and explore their patch or can go and explore everybody elses.

KEY FEATURES

Theres not just one way to play. Players craft their own individual experience based on their own creativity.
Unlimited possibilities for user-created content players can customize everything: their characters, the landscape around them and their own patch on LittleBigPlanet.
Players learn new skills and discover new items to aid them on their creative journey Explore the massive single player game or go online to find user-generated content.LittleBigPlanet will change every day as players contribute their own levels
Online and offline multiplayer modes play alone, work as a team or get competitive
LittleBigPlanet global community for players to get involved with: includes player comments, rankings and easy communication with new and existing friends
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

E3-video oli kerrassaan upea. Valoi yhä vaan enemmän uskoa tuon pelin mahtavuuteen.

Pitää varmaan pelin tullessa ulos kasata neljän hengen tiimi väsäämään Konsolinet-laatukenttiä. Riippuu siitä, kuinka suuria kenttiä tuossa pystyy tekemään. Jos kokorajoutkset eivät ole liian pienet, luulen että ainakin omasta puolestani voisin nähdä yhdessä tehdyn kentän olevan parempi idea kuin tehdä kaikki itse.

Kuinkas paljon innokkaita ja lahjakkaita kentänluojia Konsolinetistä löytyy?

Itse on tullut tuhrittua melko usean editorin kanssa - Heroes of Might & Magic, Titan Quest, NWN2, Megaman: Powered Up jne...

Ainoastaan Neverwinter Nights kakkosesta ja Titan questista löydän jäljellä olevaa materiaalia, tässä muutamat kuvat tuotoksista (pakko pistää, sori :) )
NWN2-layout
Titan Quest - screeni 1
Titan Quest - screeni 2
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Linkitys sanoi:
E3-video oli kerrassaan upea. Valoi yhä vaan enemmän uskoa tuon pelin mahtavuuteen.

Pitää varmaan pelin tullessa ulos kasata neljän hengen tiimi väsäämään Konsolinet-laatukenttiä. Riippuu siitä, kuinka suuria kenttiä tuossa pystyy tekemään. Jos kokorajoutkset eivät ole liian pienet, luulen että ainakin omasta puolestani voisin nähdä yhdessä tehdyn kentän olevan parempi idea kuin tehdä kaikki itse.

Kuinkas paljon innokkaita ja lahjakkaita kentänluojia Konsolinetistä löytyy?

Kyllä varmaan täältä porukkaa saa kasaan sitten aikanaan.

Katselin eilen illalla kanssa tuon videon. Tuli sellainen olotila katsellessa, että taitaa olla vain pelaajan mielikuvitus rajana minkälaisia kenttijä saa tehtyä. Palikoita pysty lisäämänä, poistamaan, upottamaan, kaatamaan, yhdistelemään jne jne jne.

Täytyy vaan todeta, että varmaan aikaa tulee pelin ääressä vietettyä kenttiä tehdessä. Saatikka sitten 4 hengellä niitä pelatessa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Öhh... katoin nyt ensimmäisen videon tosta, onko se joku party tasoloikka peli jossa ollaan muiden nettipelaajien kanssa tekemisissä?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Juh, eli netissä tai saman koneen äärellä pystyy 4 pelaajaa pelaamaan kenttiä läpi tai luoda uusia kenttiä.

En ole mistään lukenut, mutta voisin olettaa, että kenttien läpivedon voi määrittää kenttää luodessa, esim päästä jollekin tasanteelle, ylittää maaliviiva sivusuunnassa tms.

Pelissä on melko kattava fysiikkamallinnus, jonka myötä voi tehdä kaikenmoisia puzzleja pelaajan tielle. Ihan kentän tekijästä riippuu se, kuinka monta pelaajaa kentän läpivetoon tarvitaan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Linkitys sanoi:
Juh, eli netissä tai saman koneen äärellä pystyy 4 pelaajaa pelaamaan kenttiä läpi tai luoda uusia kenttiä.

En ole mistään lukenut, mutta voisin olettaa, että kenttien läpivedon voi määrittää kenttää luodessa, esim päästä jollekin tasanteelle, ylittää maaliviiva sivusuunnassa tms.

Pelissä on melko kattava fysiikkamallinnus, jonka myötä voi tehdä kaikenmoisia puzzleja pelaajan tielle. Ihan kentän tekijästä riippuu se, kuinka monta pelaajaa kentän läpivetoon tarvitaan.
Heh, hauska tasoloikka sitten, vois mennä ostoslistalle.
Kivat musiikit, näyttäis sopivan kaiken ikäisille.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

XShava sanoi:
Täytyy vaan todeta, että varmaan aikaa tulee pelin ääressä vietettyä kenttiä tehdessä. Saatikka sitten 4 hengellä niitä pelatessa.
Vanha taistelutoveri on valmiina tähänkin temmellykseen :)

Yhdyn myös edelläoleviin hypettäjiin. Peli vaan tuntuu muuttuvan paremmaksi ja paremmaksi.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Linkitys sanoi:
Pelissä on melko kattava fysiikkamallinnus, jonka myötä voi tehdä kaikenmoisia puzzleja pelaajan tielle. Ihan kentän tekijästä riippuu se, kuinka monta pelaajaa kentän läpivetoon tarvitaan.
Voin jo kuvitella miten sadistisimmat kentäntekijät (jos nimet tiedossa) saavat tiedustelujen tulvan mahdottomilta vaikuttavien puzzlejensa ratkomiseksi.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Onkos tästä pelistä tulossa / on jo demo? Itse en pysty asiaa tarkistamaan kun oon mökillä mut huomenna voisin kylä tarkistaa :rolleyes:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom