Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ei ole vielä demoa...Eiköhän demo ole sitten se, mikä tulee talvempana ennen koko versiota. Siis se mistä oli jo ajat sitten juttua.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Pibe sanoi:
Ei ole vielä demoa...Eiköhän demo ole sitten se, mikä tulee talvempana ennen koko versiota. Siis se mistä oli jo ajat sitten juttua.
Onko peli ostettava storesta vai onko se ilmainen :D:confused:? Entä tuleeko se bluraylle?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tulee varmastikin ihan kaupasta ostettavaksi peliksi. Editori tulee viemään sen verran tilaa kaikkine sisältöineen, etten oikein näe tätä netistä ladattavana pelinä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

J2 sanoi:
Onko peli ostettava storesta vai onko se ilmainen :D:confused:? Entä tuleeko se bluraylle?

Välihuomautus.

J2. Yritä nyt opetella, ettei hymiöitä tarvitse joka viestiin tunkea. Varsinkaan useaa peräkkäin. Käytä silloin kun ne antavat lisäarvoa tekstiin, älä jatkuvasti.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

XShava sanoi:
Välihuomautus.

J2. Yritä nyt opetella, ettei hymiöitä tarvitse joka viestiin tunkea. Varsinkaan useaa peräkkäin. Käytä silloin kun ne antavat lisäarvoa tekstiin, älä jatkuvasti.
Anteeksi... Yritän hillitä itseni.

edit: Se hymiöiden käyttö voi johtua myös siitä että kukaan ei ole pahemmin minua siinä opastanut, mutta nyt sekin virhe on korjattu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Pibe sanoi:
Ei ole vielä demoa...Eiköhän demo ole sitten se, mikä tulee talvempana ennen koko versiota. Siis se mistä oli jo ajat sitten juttua.
Ei tarkkaa tietoa, mutta MM on sanonut että demo tulee tässä syksyn aikana(!!)
Hitto sentää, näin sen storeen pistetyn trailerin, ja ei voi muuta sanoo ku EI JAKSA OOTTAA!!!! :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Älkääkä sitten yllättykö jos hyvän tekemisen kenttään vaaditaan enemmän vaivaa, kun olisi odottanut/toivonut. :rolleyes:
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Linkitys sanoi:
Älkääkä sitten yllättykö jos hyvän tekemisen kenttään vaaditaan enemmän vaivaa, kun olisi odottanut/toivonut. :rolleyes:

Minulle tämä on kyllä selvillä. Joissakin peleissä väsännyt kenttiä ja aikaa niiden tekemiseen saa menemään. Saatikka, että 4 kaveria höseltää yhtäaikaa. Tässä taitaa olla mikki käytössä. Ilman mikkiä voisi kentän rakentaminen mennä vaikeeksi :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

XShava sanoi:
Minulle tämä on kyllä selvillä. Joissakin peleissä väsännyt kenttiä ja aikaa niiden tekemiseen saa menemään. Saatikka, että 4 kaveria höseltää yhtäaikaa. Tässä taitaa olla mikki käytössä. Ilman mikkiä voisi kentän rakentaminen mennä vaikeeksi :D
Mikki? Mitä sillä voi tehdä siinä?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Psyko sanoi:
Keskustellaan muiden co-op pelaajien kanssa, niinkuin muissakin peleissä.
Luulin että 4 pelaajaa tekee kenttää samalta koneelta, mutta se olikin että eri koneilta netissä...
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

J2 sanoi:
Se hymiöiden käyttö voi johtua myös siitä että kukaan ei ole pahemmin minua siinä opastanut
Hymiöiden käyttöopas:

1. älä käytä hymiöitä!

Tuolla ainakin itse olen pärjännyt nettikeskusteluissa viimeiset viisitoista vuotta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

XShava, kenttiä kimpassa tehtäessä täytyy varmastikin alkuun jakaa kenttä osiin, joihin kukin keskittyy ja tehdä jonkinmoinen sunnitelma ennen joukolla editoriin hyökkäämistä. Sitten kun eri sektiot alkavat olla jonkinmoisessa kunnossa, voi yhdessä viilata kentän eri osien yksityiskohtia kuntoon.

Noin näkisin ainakin itse tuon kenttäsuunnittelun tiimissä sujuvan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

jryi sanoi:
Hymiöiden käyttöopas:

1. älä käytä hymiöitä!

Tuolla ainakin itse olen pärjännyt nettikeskusteluissa viimeiset viisitoista vuotta.
Kiitos! Pitääpä käyttää tuota ohjetta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

J2 sanoi:
Luulin että 4 pelaajaa tekee kenttää samalta koneelta, mutta se olikin että eri koneilta netissä...
Älä vedä liian nopeita johtopäätöksiä, käy se samalta koneeltakin nelistään
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

XShava sanoi:
Minulle tämä on kyllä selvillä. Joissakin peleissä väsännyt kenttiä ja aikaa niiden tekemiseen saa menemään. Saatikka, että 4 kaveria höseltää yhtäaikaa. Tässä taitaa olla mikki käytössä. Ilman mikkiä voisi kentän rakentaminen mennä vaikeeksi :D
Tätä viestiä se J2 varmaan ihmetteli, minäkin vähän katoin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Voi hitto että näyttää hauskalta. Tuossahan näyttäis olevan tosi hyvä kenttäeditori ja osaava(t) ihmiset saa varmasti upeita kenttiä aikaiseksi. Eiköhän tämäkin peli tule ostettua. kallista tämä pelaaminen... :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Juu tosiaan tarkoitin, että jos onlinessa kenttää tekee 4 pelaajan voimin (oletin heti että tämä on mahdollista) niin ilman mikkiä menee hankalaksi. Kun ei voi toisten kanssa puhua. Samalla koneella vierekkäin istuessa ongelmaa ei ole.


Linkitys sanoi:
XShava, kenttiä kimpassa tehtäessä täytyy varmastikin alkuun jakaa kenttä osiin, joihin kukin keskittyy ja tehdä jonkinmoinen sunnitelma ennen joukolla editoriin hyökkäämistä. Sitten kun eri sektiot alkavat olla jonkinmoisessa kunnossa, voi yhdessä viilata kentän eri osien yksityiskohtia kuntoon.

Noin näkisin ainakin itse tuon kenttäsuunnittelun tiimissä sujuvan.

Juu, tuli vaan mieleen. Että antaako peli porukan mennä eri kohtiin kentässä yksin? Vai meinasitko että jokainen ensin yksin suunnittelee ja sitten kasaa sen onlinessa muitten kanssa.

Edit: Kun luin tarkemmin, näin meinasitkin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom