Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ennen betan testausta ei ollut kyllä mitään mielenkiintoa tätä peliä kohtaan ja peli tuntui vain yksinkertaiselta tasoloikalta, johon kyllästyy päivässä. Mutta jotenkin tuo beta on vakuuttanut ja ehkä tämä jopa eksyy tähän talouteen jossain vaiheessa.

Mukavan monipuolisia kenttiä jo betassa ja lopullisessa pelissä meininki tulee olemaan varmasti vieläkin hienompaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tätä peliä ei voi kuvata täydellisesti vain yhdellä sanalla, mutta se mikä osuu lähimmäksi on ehkä: monipuolinen, tai loistava, kiiltävä, mahtava tai super! Jumalaiseksi en sanoisi mutta ei se siitäkään kauaksi jää.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Häh? Siis keiden täytyy ladata uusi beta? Itse sain koodin täältä yhdeltä anteliaalta henkilöltä, joka sai sen luultavasti GameReactorista.

latasin tuon "uuden version" amerikan accountillani ja nähtävästi versio numero ei ole kokenut muutosta vaan se on edelleen 1.13. harmillista jos jotain on muutettu niin saisi sen nyt jostain nähdä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Siirrytäänpä taas hetkeksi pois Beta avaimista ja niin edelleen puhumisista. Löysin aivan käsittämättömän hulppean LBP musiikki kentän, joka on niin veikeästi tehty että leukaloksahti paikoiltaan. Katsokaa koko video. Se on loistava! :D http://www.youtube.com/watch?v=v-plz-4tBdA

2:22 kohtaan jos kelaatte, tulette näkemään jotain aika hauskaa. :D Tämän kentän tekijä on nähnyt todella paljon vaivaa luodakseen jotain näin hienoa!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Haha. Eilen vasta huomasin Betassa hienon Metal Gear Solid -teemaisen kentän, missä tapahtumat sijoittuivat Shadow Mosesille. Hienosti oli toteutettu mm. "what's that noise?"-, surveillance camera-kohtaus ja codec-puhelut tutuissa paikoissa. Darpa Chiefkin oli kans todella "komeasti" rakennettu. :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ajattelin ostaa tämän pelin, mutta vähän mietityttää, että uskaltaako ASIA version ostaa online pelattavuuden ja sisällön takia. Ainakaan tähän mennessä itselläni ei ole ollut ongelmia kun olen ostanut muita pelejä asia versioina.

Jos jollain on näihin vastauksia demon tai muun tietämyksen kautta, niin olisin kiitollinen:

Onko online pelissä mahdollista valita serveri tyyliin EU / USA...?

Voiko sisältöä jatkossa ladata storen lisäksi joltain webbisaitilta muistitikulle ja sitä kautta tuoda peliin?

Mitään faktaa asia version suhteen?

Lähtisi vaan postikuluineen tuo asia versio 40 egellä, niin kiinnoistais ennemmin hankkia se. Halvin euro versio kuitenkin 56 egee.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ajattelin ostaa tämän pelin, mutta vähän mietityttää, että uskaltaako ASIA version ostaa online pelattavuuden ja sisällön takia. Ainakaan tähän mennessä itselläni ei ole ollut ongelmia kun olen ostanut muita pelejä asia versioina.

Jos jollain on näihin vastauksia demon tai muun tietämyksen kautta, niin olisin kiitollinen:

Onko online pelissä mahdollista valita serveri tyyliin EU / USA...?

Voiko sisältöä jatkossa ladata storen lisäksi joltain webbisaitilta muistitikulle ja sitä kautta tuoda peliin?

Mitään faktaa asia version suhteen?

Lähtisi vaan postikuluineen tuo asia versio 40 egellä, niin kiinnoistais ennemmin hankkia se. Halvin euro versio kuitenkin 56 egee.
En oikein jaksaisi uskoa tuohon muistikku tekniikkaan.. Itse ostaisin kyllä Eu version ei tossa nyt kumminkaan NIIN paljon säästä
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ensimmäinen, lyhyehkö 'oikea' kenttäni on valmis. Löytyy betasta seuraavalla tavalla:

1. Mene valikkoon 'Siistit Kentät' -> 'Etsi'
2. Paina neliötä (Search)
3. Hakusanaksi 'sir'
4. Tuloksia pitäisi tulla melkoisesti, pohjoisnavalta löytyy 'Coaster Toaster v2.0'
5. Mene tuon tason kohdalle, paina neliötä ja 'etsi lisää samalta tekijältä'
6. Atlantin valtamereltä löytyy The Trial


Tässä vielä video, jos ei itse pysty / halua pelata:
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Menkää kokeileen beta versiossa näitä tasoja jotka on tuoremmissia siisteissä kentissä.
Crazy Bus,Tiny adventure,Funny garden ride ja mun uusin blow Xbox 360.
Ne on kaikki mun tekemiä ei hirveen hyviä kylläkään mut kokeilkaa ja pyytäkää mua kaveriks playstation networkkiin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ensimmäinen, lyhyehkö 'oikea' kenttäni on valmis. Löytyy betasta seuraavalla tavalla:

1. Mene valikkoon 'Siistit Kentät' -> 'Etsi'
2. Paina neliötä (Search)
3. Hakusanaksi 'sir'
4. Tuloksia pitäisi tulla melkoisesti, pohjoisnavalta löytyy 'Coaster Toaster v2.0'
5. Mene tuon tason kohdalle, paina neliötä ja 'etsi lisää samalta tekijältä'
6. Atlantin valtamereltä löytyy The Trial


Tässä vielä video, jos ei itse pysty / halua pelata:

Hienoja oivalluksia. Täytyypä käydä jossain vaiheessa testaamassa, vaikka aika haastavaltahan noi katoavat alustat näyttää näin videon perusteella :eek:
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kenttäevoluutio etenee jo vauhdilla omia latujaan, ennenkuin peli on ehtinyt varsinaisesti edes ilmestyä. Tälläinen oli tuolla maailmalla:



Mukavasti saanut tavaraa ruudulle.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Vaikuttaa sinänsä lupaavalta peliltä, mutta pakko tätä on vielä päästä testaamaan ennen ostoa. Hahmon liike vaikuttaa hieman hitaalta tai kömpelöltä, jos vertaa vanhempiin tasohyppelyihin (vaikkapa siihen putkimieheen). Toivottavasti kenttien etsiminen saadaan lopulliseen peliin toimimaan oikein/järkevästi/helposti.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Hienoja oivalluksia. Täytyypä käydä jossain vaiheessa testaamassa, vaikka aika haastavaltahan noi katoavat alustat näyttää näin videon perusteella :eek:

Joo, ei ole helppo kenttä. Itsekin vaikeuksia välillä päästä läpi vaikka olen kentän tehnyt ja pitäisi olla tasoloikissa ihan hyvä. :)

Mutta helpotin tuota viimeistä sektiota hieman, koska oli omastakin mielestä liian vaikea.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Toivottavasti laittaisivat tuohon loppu painokseen säkki pojalle hieman lisää korkeutta hyppyihin, kun on tottunut, että tasoloikissa hahmot osaa hyppiä korkeita hyppyjä. :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kenttäevoluutio etenee jo vauhdilla omia latujaan, ennenkuin peli on ehtinyt varsinaisesti edes ilmestyä. Tälläinen oli tuolla maailmalla:


Mukavasti saanut tavaraa ruudulle.

Itekki testasin tota,kyllä meinas pari kertaa mennä hermo joissai kohissa.Mut on vaikee kenttä on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Oiskohan hyvä idea, että tonne LittleBigPlanet-yhteisöön tekis semmosen otsikon, johon laitettais pelkästään omia kenttiä ja niihin viesteihin vois liittää videon kentästä ja infoa miten löytää jne. Esim tuohon. Linkityksen tapaan:

Ensimmäinen, lyhyehkö 'oikea' kenttäni on valmis. Löytyy betasta seuraavalla tavalla:

1. Mene valikkoon 'Siistit Kentät' -> 'Etsi'
2. Paina neliötä (Search)
3. Hakusanaksi 'sir'
4. Tuloksia pitäisi tulla melkoisesti, pohjoisnavalta löytyy 'Coaster Toaster v2.0'
5. Mene tuon tason kohdalle, paina neliötä ja 'etsi lisää samalta tekijältä'
6. Atlantin valtamereltä löytyy The Trial


Tässä vielä video, jos ei itse pysty / halua pelata:




Eli olis helppo löytää foorumin jätkien tekemiä kenttiä. Keskustelun vois pitää muualla, että tuohon pelkästään kentät ja miten ne löytää. Etenkin kun koko versio tulee niin voi olla vaikeaa löytää täältä sillisalaatista kaikkia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ennemmin yksi ketju mihin jokainen pistää tuolla lailla.

Käykääpäs kokeilemassa mun omia:
Jump and Run part 1
Jump and Run part 2
Try, Train, Glider and Flying car

Etsikää odee, niin löydätte. Viimeinen on paras, kannattaa kokeilla, mutta lähdette turhaan jos yksin aiotte. "Kuumailmapallolla" lentäminen vaatii taitoa ja tiimityöskentelyä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom