Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ennemmin yksi ketju mihin jokainen pistää tuolla lailla.

Käykääpäs kokeilemassa mun omia:
Jump and Run part 1
Jump and Run part 2
Try, Train, Glider and Flying car

Etsikää odee, niin löydätte. Viimeinen on paras, kannattaa kokeilla, mutta lähdette turhaan jos yksin aiotte. "Kuumailmapallolla" lentäminen vaatii taitoa ja tiimityöskentelyä.

Öööö sitähän mä meinasin :confused: Eli yksi ketju(eli otsikko), jonka alle laitetaan pelkkiä omia kenttiä, eikä muuta keskustelua. Mitä luulit, että meinasin, olihan se vähän sekavasti kyllä selitetty :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Joo, ei ole helppo kenttä. Itsekin vaikeuksia välillä päästä läpi vaikka olen kentän tehnyt ja pitäisi olla tasoloikissa ihan hyvä. :)

Mutta helpotin tuota viimeistä sektiota hieman, koska oli omastakin mielestä liian vaikea.

Kokeilin tuota kenttää. Mutta minulle on ollut jo Mega Manin ajoista lähtien akilleen kantapäänä nuo häviävät palikat, joten en päässyt edes ekaa osiota läp :( Kerran kävin ihan siinä reunassa mutta hyppy ei kantanut aivan tarpeeksi :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Toivottavasti loppu versioon pelintekijät laittavat säkki pojalle vähän lisää korkeutta hyppyihin , kun tasoloikka peleissä oon tottunut, että hahmot hyppäävät korkeita hyppyjä :)

Outoo.. oon varma, että lähetin jo aiemmin tämmösen samanlaisen viestin, mut eipä löytynyt, vaikka miten etin. no, laitetaan uudestaan. :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Toivottavasti loppu versioon pelintekijät laittavat säkki pojalle vähän lisää korkeutta hyppyihin , kun tasoloikka peleissä oon tottunut, että hahmot hyppäävät korkeita hyppyjä :)

Kyllähän tuo viesti tuolla on, katsoppa viesti numero: #1157.

Niin ja Beta-ruinaajille on jo omat ketjunsa täällä: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=56513&page=14 Älkää siis sotkeko tätä ketjua turhuuksilla.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tuli tuo koodi saatua fileplanetista ja jonkun verran tuossa pelattuakin. Mites tässä pääsee toisten tekemiä kenttiä pelaamaan? En ainakaan saanut valittua ku sen "puutarha" vaihtoehdon maapallolta missä ne ekat kentät on.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tuli tuo koodi saatua fileplanetista ja jonkun verran tuossa pelattuakin. Mites tässä pääsee toisten tekemiä kenttiä pelaamaan? En ainakaan saanut valittua ku sen "puutarha" vaihtoehdon maapallolta missä ne ekat kentät on.

Pelaa kenttiä läpi, niin sitten aukeaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

On kyllä hyvä peli, vielä ku osais kenttiäkin väsätä :p, mutta kyllä näitä muittenki kenttiä on kiva pelata.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Huoh...Linkitys, en älyä, että miten olet saanut väsättyä noita leijuvia tasoja, vaikka kerroitkin jo miten. En vain älyä. :p Miten päin ne pyörät pitää yhdistää toisiinsa? Miten saat tasot menemään pystysuoraankin tasaisesti? Miten saat sen kaiteen ja pyörät piiloon niin, että taso näyttää leijuvan?

Olen tässä nyt pähkäröinyt, mutta ei saa selkoa näillä hoksottimilla. :eek:
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]



Tässä viikonlopun aikana tuli tehtyä ensimmäinen oikea kenttä :)

Tarinana on siis että O on satuttanut itsensä ja sen täytyy päästä lekurille (loistava tarina imho :D)
Kentästä löytyy pari palkintoa (tuo veikeä tohtorismies mm.) jotta joku edes jaksaisi tuon vääntää loppuun asti :D
Löytyy (luultavasti) kun hakee kentän nimellä, eli Zorb'n'Roll tai minun omasta profiilista..
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kokeilkaas nyt liittyä LBP yhteisöön. Ja sen jälkeen videoita tänne

http://www.konsolifin.net/bbs/video.php

Tuolla kun pystyy kommentoimaan ja myös antamaan arvosanaa.


Ja jos joku laittaa ketjuun videon, niin ei sitä tarvitse uudelleen lainauksessa säilyttää. Eli poistakaa lainauksessa kyseinen koodi pois, niin videon ikkuna ei tule turhaan uudelleen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Toimiiko muilla tuossa betassa verkkopeli tällä hetkellä? Itsellä ei lähetä pisteitä eikä toimi verkossa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Avautu kyllä ihan uus ilo, kun verkossa tota paino. Tunnin pelasin jonkun ihan tuntemattoman kanssa noita ketjuja ja kyllä sai repeillä ja monta kertaa, kun yritettiin jotain kuormiriakin kahdestaan käyttää :D... mahtavaa!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Huhu Disneyn hahmojen saamisesta ladattavaksi sisällöksi LBP:n saa lisää tuulta purjeisiin, samaten myös muiden tahojen hahmoja saattaa olla tulossa.

Lähde: PS3Fanboy
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Huhu Disneyn hahmojen saamisesta ladattavaksi sisällöksi LBP:n saa lisää tuulta purjeisiin, samaten myös muiden tahojen hahmoja saattaa olla tulossa.

Lähde: PS3Fanboy

Olishan se hienoa jos jotain tollasta tulis, mut en varmaan lähtis maksamaan siitä. Ja jos Disney muut huomaa LBP:n menestyksen niin en yhtään ihmettelisi vaikka mukaan lähtisivätkin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Toimiiko muilla tuossa betassa verkkopeli tällä hetkellä? Itsellä ei lähetä pisteitä eikä toimi verkossa.

Kyllä mulla toimii ainakin hyvin. Tosin lagaa joskus aika pahasti varsinkin jos pelaa nelinpeliä verkon yli. Sen olen huomannut, että joskus ei lähetä itselläkään pisteitä, kun uTorrent vinguttaa pöytäkoneessa. Mutta olenkin pistänyt sen pois, kun pelaan tuota verkossa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom