Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

vammasta kun lopettaa betan pelaamisen niin jää se odota juttu siihen ja sitten kone piippaa 2 kertaa ja käynnistyy uudelleen että toi on niin ärsyttävää

Tuttua. Tosin LBP-beta ei tätä ole vielä tehnyt, mutta BF:Bad Company demo teki tätä joka kerta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Heh, on tää aika mainio peli. Tuota kartan tekoa tässä harrastanut ja tutustunut eri mahdollisuuksiin. Sain hajoitettua raketti käyttöisen vehkeen, niin sain ne raketit kopsattua itselle. Teinpä sitten pienen alustan ja sen alle pieni mutta tehokas raketti. Sai kyllä kyytiä :D

Vois kokeilla hajoittaa ne renkaat, sais pelkät renkaat ja vois kokeilla sitten rakentaa auton tapaista raketti käyttöistä vehjettä ;)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Toivottavasti pelin varsinaisesti ilmestyessä saadaan 20s pitkien tekniikkademojen sijaan kunnon kenttiä. Ne ovat tällä hetkellä aika harvassa, tai sitten olen vain osunut paskoihin kenttiin. Vielä tulee vastaan turhan paljon rakettirallia ja silmukkaa oikean tasohyppelyn/puzzlen sijaan.

Omia härpäkkeitä on kyllä kiva väkertää, mutta täytynee odotella vielä kunnon peliä ennen kuin kenttiä alkaa väkertää tositarkoituksella. Jotain pikkuideoita on tullut tähän mennessä testattua. Lähinnä taustoja kentille ja yksittäisiä murskaimia ja liikkuvia tasoja.

Betassa ei hirveästi motivaatiota mitään erityisen hienoja kenttiä alkaa väsäämään, kun on rajoitetut tarvikkeet eikä varmuutta, pystyykö kenttiä enää näpläilemään betan jälkeen.

Kyllä noita kunnon kenttiä sitten koko pelissä alkaa tulemaan, vaikka reilusti yli 90% ihmisten julkaisemista tekeleistä tulee varmasti olemaan juuri tuollaisia mitäänsanomattomia turhuuksia. Tässä nyt kuitenkin ainut kenttäni minkä betaan tein, varmaan lähempänä sitä toivomaasi tyyliä:
Video KFIN Videos -osastolla
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

outo beta ainakin mulla kun. muitten kaa menee netiin pelaa niin lagaa monesti,en pysty puhuu enään mikkii sielt ei kuulema kuuulu enään mitään mutta itse kuulen toisten puheet,tänään kuulu kuulokkeista jotain ulkomaalaisten höpinää vaikka eivät olleet samassa servussa/aluksessa,ja ainakun menen pois niin piipipip.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

outo beta ainakin mulla kun. muitten kaa menee netiin pelaa niin lagaa monesti,en pysty puhuu enään mikkii sielt ei kuulema kuuulu enään mitään mutta itse kuulen toisten puheet,tänään kuulu kuulokkeista jotain ulkomaalaisten höpinää vaikka eivät olleet samassa servussa/aluksessa,ja ainakun menen pois niin piipipip.
Kuulostaa ihan aidolta betalta.

Ja jotta sarkastinen kommentti ei menisi hukkaan: beta on syystä BETA, se on keskeneräinen, se saattaa toimia huonosti, jopa täysin väärin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Niinno... Betahan yleensä julkaistaan juuri sen takia että löydettäisiin ongelmakohdat pelistä...
Ja tosiaan, kaikissa betoissa on aina buginsa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ensimmäinen, lyhyehkö 'oikea' kenttäni on valmis. Löytyy betasta seuraavalla tavalla:

1. Mene valikkoon 'Siistit Kentät' -> 'Etsi'
2. Paina neliötä (Search)
3. Hakusanaksi 'sir'
4. Tuloksia pitäisi tulla melkoisesti, pohjoisnavalta löytyy 'Coaster Toaster v2.0'
5. Mene tuon tason kohdalle, paina neliötä ja 'etsi lisää samalta tekijältä'
6. Atlantin valtamereltä löytyy The Trial


Tässä vielä video, jos ei itse pysty / halua pelata:

Aijon testata

+Laittakaa joittenkin hyvien kenttien nimiä+Onko tässä oikeasti normandian maihinousu kenttä pelaaja lehden arvostelussa mainittiin sellaisen jos on kertokaa sen hakusana
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Heh, on tää aika mainio peli. Tuota kartan tekoa tässä harrastanut ja tutustunut eri mahdollisuuksiin. Sain hajoitettua raketti käyttöisen vehkeen, niin sain ne raketit kopsattua itselle. Teinpä sitten pienen alustan ja sen alle pieni mutta tehokas raketti. Sai kyllä kyytiä :D

Vois kokeilla hajoittaa ne renkaat, sais pelkät renkaat ja vois kokeilla sitten rakentaa auton tapaista raketti käyttöistä vehjettä ;)
Noita renkaitahan saa kun pelaa kentänteko tilassa harjoitusosiot läpi? Itse ainakin sain.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Noita renkaitahan saa kun pelaa kentänteko tilassa harjoitusosiot läpi? Itse ainakin sain.

Juu, varmasti saa. Itse en vain ole vielä kaikkia löytänyt ja tänään löysin täältä tuon yhteisö-osion jossa noita on käsitelty. On sekin pelaamista, ja hauskaa ajanviettoa (nysväämistä), että yrittää rikkoa laitteet että saa osia käyttöönsä :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Joo eipähän tartte kenttiä rakennella betassa. Olin just pelannu ne harjotusosiot läpi ja saanu kaikki männät jne. ja file corruptoitu sitten, kun äsken yritin pelata. Noh, eipä se mitään, mutta uudestaan en kyllä pelaile. Pitää muiden kenttiä vain pelata :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Onko kellään hei tietoo, et saako suomalaiset GameStopin ennakkotilaajat noita GoW lisäpukuja tolle säkkipojalleen? :p
Niin tää siis on jäänyt ja jäänyt, mutta siis tilasin ja maksoin LBP:n jo ennakkoon GameStoppiin. :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Onko kellään hei tietoo, et saako suomalaiset GameStopin ennakkotilaajat noita GoW lisäpukuja tolle säkkipojalleen? :p
Niin tää siis on jäänyt ja jäänyt, mutta siis tilasin ja maksoin LBP:n jo ennakkoon GameStoppiin. :D

Kysyin liikkeestä tänään, ei ollut ainakaan vielä tietoa Suomen liikkeiden pukujutuista. Fingers crossed...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom