Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
 Voi voi. En ole koskaan odottanut mitään peliä niin onnokaasti kuin tätä! Ei tule taatusti koskaan kyllästyttyä rakentelemaan omia maailmoita joissa voi temmeltää ja pitää hauskaa niin paljon kuin haluaa. ^^ Onko muuten kenelläkään varmaa tietoa siitä että pystyykö kenttiin todellakin lisäämään omaa musiikkia? Jotain tämän kaltaista olen jostain lukenut mutta en ole varma. Olisi niin kiva tehdä omia biisejä kentissä heilumisen fiilistä parantamaan.
 Voi voi. En ole koskaan odottanut mitään peliä niin onnokaasti kuin tätä! Ei tule taatusti koskaan kyllästyttyä rakentelemaan omia maailmoita joissa voi temmeltää ja pitää hauskaa niin paljon kuin haluaa. ^^ Onko muuten kenelläkään varmaa tietoa siitä että pystyykö kenttiin todellakin lisäämään omaa musiikkia? Jotain tämän kaltaista olen jostain lukenut mutta en ole varma. Olisi niin kiva tehdä omia biisejä kentissä heilumisen fiilistä parantamaan.  Lähinnä vain pientä tausta melodiaa. Mutta juu. Kiitän jos joku osaa tähän antaa vastausta.
 Lähinnä vain pientä tausta melodiaa. Mutta juu. Kiitän jos joku osaa tähän antaa vastausta.
Vähä siisti!Oho! Löysimpäs aika hauskan videon pelistä joka vastaa jollain tavalla tuohon kysymykseeni
Eli jonkinlaista musaa on itse ainakin mahdollista säheltää. Tai ainakin rytmejä kuten tässä pätkässä xD
Katsokaa ihmeessä. Aika hassu ^^
http://www.youtube.com/watch?v=y2L4bHAK0ng&feature=related
Juuh, itsekin luin tuosta jokin aika sitten. Yritetäänkö tuolla tekijänoikeus-juttuja väistää vai mitä? Voihan sitä Eyelläkin nimittäin ottaa kuvia joistain 'suojatuista' kuvista ja länttiä niitä peliinsä...Ainut tapa siirtää peliin mitään tavaraa ulkomaailmasta on PS3Eyen avulla otetut kuvat. Ainakin näillä näkymin.
Videossa kohdassa 0:30 kanapukuinen sackboy hyppää siipiratakseen. Tämä siipiratas pyörii jossain nesteessä.Missä kohalla tuo vesi oli? Kaasu näki selvästi mutta mitä se tekee vai onko pelkkä näkö este?
Onkos tuo playstation 3 eye jo tullut kauppoihin? En ole aikaisemmilla käynneillä löytänyt kuin ps2eye kamera systeemin. Onko se sitten sama? Jotenkin olen kuitenkin ymmärtänyt että playstation kolmelle olisi ihan oma kameransa.
Onkos tuo playstation 3 eye jo tullut kauppoihin? En ole aikaisemmilla käynneillä löytänyt kuin ps2eye kamera systeemin. Onko se sitten sama? Jotenkin olen kuitenkin ymmärtänyt että playstation kolmelle olisi ihan oma kameransa.

Joka tapauksessa ensimmäisenä kotiin lähtee tuo little big planet ja sitten kun olen sitä uudella ps3 kokeillut, katson tarvitsenko vielä tuon eyen kaveriksi mikäli haluan kuvia napsia.
 Joka tapauksessa ensimmäisenä kotiin lähtee tuo little big planet ja sitten kun olen sitä uudella ps3 kokeillut, katson tarvitsenko vielä tuon eyen kaveriksi mikäli haluan kuvia napsia.
 Se video jossa ne säkki tyypit meni semmosen ison pyörivän pyörän sisään, (Music nimisen kentän alapuolella oleva video) oli aika cool. Ei ihan pikku juttuihin tarvitse tyytyä rakennellessaan omaa kenttää. : D Ja tutorial level videon yläpuolella olevasta pätkästä tuli jostakin syystä mieleen tähtiensodan pimeä uhka nimisen räinän lopputaistelu. Siinä kun oli tuollaisia elektroonisia esteseiniä jotka välillä katosivat ja sitten taas ilmestyivät uudestaan estelemään läpikulkua.
 Se video jossa ne säkki tyypit meni semmosen ison pyörivän pyörän sisään, (Music nimisen kentän alapuolella oleva video) oli aika cool. Ei ihan pikku juttuihin tarvitse tyytyä rakennellessaan omaa kenttää. : D Ja tutorial level videon yläpuolella olevasta pätkästä tuli jostakin syystä mieleen tähtiensodan pimeä uhka nimisen räinän lopputaistelu. Siinä kun oli tuollaisia elektroonisia esteseiniä jotka välillä katosivat ja sitten taas ilmestyivät uudestaan estelemään läpikulkua. Makeeta! Hehee. Pitää kokeilla heti ensimmäisenä että pystyisikö rakentamaan vieterillä kulkevan nojatuolin joka ampuu ohjuksia
 Makeeta! Hehee. Pitää kokeilla heti ensimmäisenä että pystyisikö rakentamaan vieterillä kulkevan nojatuolin joka ampuu ohjuksia 
Liuta videoita mitä en ite ainakaan ollut nähnyt:
http://www.littlebigplanetguide.com/page/LittleBigPlanet+Level+Videos
 Siis onko tosiaan niin, että KAIKKI tuo on luotavissa myös itse?! Ei hitto... Huhuh..
 Siis onko tosiaan niin, että KAIKKI tuo on luotavissa myös itse?! Ei hitto... Huhuh.. Tämän jälkeen ei minun kotiini sitten tarvitsekaan ostaa enää yhtään peliä.
 Tämän jälkeen ei minun kotiini sitten tarvitsekaan ostaa enää yhtään peliä.