Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Juu, väännelkäähän vaan veistä haavassa. Mä olen tapellut tän sivuston kanssa jo KOLME TUNTIA, enkä vieläkään ole päässyt edes rekisteröintivaiheesta ohi. Tekisi mieli heittää tähän viestin päätteeksi pitkä litanja kirosanoja, vaikka kuinka foorumin säännöt niin kieltäisi... Koitanpa hillitä itseäni.

Siinä meni aikaa ihan vitusti hukkaan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Pääsin rekistöröitymissivulle, mutta siinä ei ollut sitä rekistöritymisnappulaa :D. Sivu oli latautunut oudosti kuvakkeet olivat päälekkäin jne, pystyin vain täyttämään tietoni :confused:.

Itselläni aivan sama ongelma. Eli voiko joku neuvoa. En uskalla painella refreshiä ja sivu näyttää että ei lataa enään mitään joten pitäisikö tuohon tulla se rekisteröinti nappula silti=?

Hmm, ehkä se onkin vain todella hidas eikä näytä sitä latausta. Meinaan nyt lukee näin:

Vähän aikaa sitten tuossa luki vielä myös username eli kai se siinä hiljakseen tarkistaa noita ja odottelen vain kärsimättömänä :) No toivotaan parasta, pelätään pahinta. Aikaisin töihin niin tuskin kerkeisin silti vielä tänään kokeilemaan :(
Almost finished...

It looks like you haven't filled in all the required fields correctly:

* Email
* Password
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Yli tunnin oon yrittänyt loggautua sisään tunnuksillani, mutta ei pääse. Internal service error tulee joka kerta.....perhana sentään.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Nyt se linkki on kadonnut tuolta, joten taisivat loppua. Tiukalle veti, Socomissa oli 4000 jäljellä ja sain kun oli 1700 saatavilla. LBP:n kanssa vastaava luku oli 2400, nyt oli 700 jäljellä.

Edit: Tuuri kävi, kun jollain latauskerralla olin onnistunut loggaamaan sisään ja sitten ei tarvinnut enää tapella sisäänkirjautumisen kanssa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

WUUHUU MÄ SAIN SEN! :D Yli tunnin tapellut ja sain juuri kun näytti että oli 200 jäljellä.
Tasan ei käy onnen lahjat. Tappelin yli tunnin ja saamatta jäi. Kirjautumisvaiheeseen jämähti eikä enää päässyt takaisin. :(
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ei kyllä todellakaan pettänyt odotuksia. En malta odottaa nähdä mitä muut saavat aikaseks, nimitt'in nyt väsyttää sen verran ettei ajatus kulje :rolleyes:
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

There are currently 1 keys remaining for this giveaway.

Lol, näinpäs tämänkin 8 )
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jos nyt näin kävi niin taisi olla vika kerta kun yritän mihinkään betaan ja taas pettymään. Hermot meni sen verran kireelle että taitaa jäädä koko pelin osto kauemmaksi :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

ei vittu oikeesti.. pikkase pistää vituttaa.. muutaman tunnin tapellu. pääsis rekisteröitymää mutta ku koittaa logata ni ei..error tmv. :mad: se siitä sit.. vittu!!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

1h 30min meni että pääsin loggautumaan sisään, samalla hetkellä täällä viesti että yksi koodi jäljellä. Vitutus taas maksimoitu joten menen lahtaamaan väkeä CODin rintamalle.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

There are currently 1 keys remaining for this giveaway.

Lol, näinpäs tämänkin 8 )
Joo kiitos näkemiin. Siinä meni seki mahollisuus. Koitin rekisteröityä tonne yli tunnin enkä päässyt rekisteröimään siltikään. Aina jumahti siihen, että se valitti yhdesta tai kahdesta kohdasta jotka eivät ole täytetty vaikka oikeasti olin täyttänyt ne. Odottelin joku 5-10 min mutta sekään ei auttanut vaan vieläkin valitti etten ole muka laittanut esim. salasanaksi mitään.

Nyt kyllä tekis mieli oikee kunnolla kiroilla Eurogamerille (vaikka eihän tämä kokonaan sen syytä ole). Mutta nyt vaan tekis kunnolla mieli haistattaa pitkät eurogamerille kun tuhlasin nuin ison ajan aivan turhaan kun oisin voinu vaikka kokeisiin valmistautua prkl.:mad: Toivon syvästi, että seuraavalla kerralla kun betakoodeja jaetaan niin niitä jaetaan jossain eri paikassa (esim. IGN) jossa saattaisi olla vähän paremmin sivut kuosissa eikä heti täysin tukossa.

Ei tässä muu auta kun lukea teidän kommentteja, ja mitä nyt muutamat ovat jo kommenttia pistäneet betasta niin vituttaa vielä enemmän etten saanut koodia:mad:
 
Ylös Bottom