Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jännä että tonne tarvii laitaa puh numero jne noh tulihan ne äkkii hatusta vedettyy toivottavasti nyt onnistuis :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kannattaako tuonne nyt tehdä mitään kauheita kenttähärdellejä? Kun tuli vain mieleen, että mitenkä sitten pitää toimia, kun peli tulee kunnolla ulos ja asentelee sitä ihan blueraylta? Häviääkö kaikki aikaisemmat saavutukset ja itse tekemät kentät?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kannattaako tuonne nyt tehdä mitään kauheita kenttähärdellejä? Kun tuli vain mieleen, että mitenkä sitten pitää toimia, kun peli tulee kunnolla ulos ja asentelee sitä ihan blueraylta? Häviääkö kaikki aikaisemmat saavutukset ja itse tekemät kentät?
Äkkiseltään veikkaan, että kaikki betaluomukset katoavat viimeistään myyntiversion ilmestyessä. Betassa saavutetyt Trophyt sen sijaan pysyvät.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Äkkiseltään veikkaan, että kaikki betaluomukset katoavat viimeistään myyntiversion ilmestyessä. Betassa saavutetyt Trophyt sen sijaan pysyvät.

Kiitos vastauksesta. Pitää sitten vain randomisti kokeilla kaikkia ideoita, mitä on tullut etukäteen kenttiin suunniteltua, että ovatko toimivia ja tarpeeksi viihdyttäviä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

siis onko kyseessä ihan eri koneilla olevat accountit vai voiko samalta koneelta esim. tyttöystäväni kokeilla peliä, mutta omalla sub-accountilla?
Saman konsolin käyttäjäprofiileilla toki voi pelata huoletta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Vasta nyt pääsin tähän osallistumaan, toivottavasti onni potkaisisi nyt....
Eilen oli aivan mahdotonta edes yrittää, kun huomasin beta-avainten jakelun vasta kun niitä oli n.500 jäljellä =D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Nyt pistin vasta Kilpailuun osallistumisen. Luulen että ei ole toivoakaan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Saman konsolin käyttäjäprofiileilla toki voi pelata huoletta.

Huh onneksi sentään näin.

En voi kovinkaan hyvin valvoa pleikkarini pelaajia vaikka siinä oman accountini laittaisinkin salasanan taakse. Kaksi pikkusiskoani eivät myöskään voi varmaankaan vastustaa LBP kuvaa pelivalikossa.


Tosin nyt kun loggisi (aamulla loggisin viimeksi) joku "403" error tuli ettei pääse LBP servuihin käsiksi? jotain ruuhkaa kenties?

Noh peli toimii ainakin joten tiedä sitten mikä netti errori mahtaa olla.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

heh.. raipan iskuja!! :D
Jotenkin tuntuu et Gamereactorin kautta olis hyvät mahdollisuudet saada koodia. Tai ainakin niin toivon! :o
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Olin juuri osallistunut kisaan ja menin katsomaan oliko rekisteröintiin tullut vastus.

No ei ollut... mutta LBP invite siellä oli! whuuuu! Nyt kotiin jä äkkiä :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mikäli satut kuulumaan "virallisiin" PS3-betatestaajiin, niin kannattaa käydä vilkaisemassa sähköpostilaatikkoa.
 
Ylös Bottom