Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

"Taidan itse asiassa tehdä silleen, että lähetän koodit sivuston sisäisenä yksityisviestinä. 150 x 10 klikkausta on ihan per... Paljon! "

Tosta voi jotain päätellä mutta saa nähä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

"Taidan itse asiassa tehdä silleen, että lähetän koodit sivuston sisäisenä yksityisviestinä. 150 x 10 klikkausta on ihan per... Paljon! "

Tosta voi jotain päätellä mutta saa nähä.

Mahtavaa en enää voi logata sisään joten en saa sitä voi vittu -.-
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tuleeko s-postiin itse en pääse enään Gamereactoriin sisään tulee vain nimen tilalle virhe

En itse tiedä, kuinka Eurogamer hommansa hoitaa. Joku, joka on tätä kautta Socom:C tai LBP beta-koodin saanut, voi varmaan valottaa?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Woot! sain beta koodin reactorista!!! tuli gamereactorin accountille mutta ei s-postiin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mulla on nyt pieni ongelma ton 2. tason kanssa. En vaan saa siitä 37% [ROFL] enempää. Pitäis vaan jaksaa miettiä vähän enemmän mitä tekee.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mistä ilmoituksista, ite en ainakaan löytänyt.. :(
Ei oo sit tullu vielä.

Jaakko Maaniemi 18.04:No niin, aloin lähettelemään ensimmäisiä koodeja yksityisviesteinä. Työpuheluita pukkaa vaan juuri sopivasti sellaista tahtia, ettei homma etene hirmuista vauhtia.

Koodi käytetään sitten menemällä konsolin Account Managementiin, sitten Transaction Managementiin ja valitsemalla Redeem Promotion Code. Koodia EI siis käytetä PSN-verkkokaupassa.
Eli kärsivällisyyttä. 10 minuuttia vasta laitellu noita.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jep. Gamereactorin ilmoituksista löytyy, kun kirjautuu sisään. Peli lataukseen. ---->

Edit: Vielä kun löytyis jostaki plegellä mistä tuon saa lataukseen. Ei tullut ainakaan download listalle niinkuin Motorstorm. :(

1. Kirjaudu sisään PLAYSTATION®Network-tiliisi PLAYSTATION®3:n avulla tai vaihtoehtoisesti PC:llä PLAYSTATION®Storen kautta osoitteessa store.playstation.com napsauttamalla [Sign In/Sign Up] -painiketta.

2. Kirjauduttuasi sisään valitse [Account Management].

3. Kohdasta [Transaction Management] valitse [Redeem PLAYSTATION®Network Card or Promotion Code].

4. Kirjoita 12-merkkinen koodisi ja valitse [Continue].

HUOMAUTUS: koodien tunnistuksessa huomioidaan kirjainkoko, joten koodi on kirjoitettava täsmälleen oikeassa muodossa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Toivottavasti vielä riittäisi minullekkin yksi avain. Gamereactor account on: Chainz
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Nonii, nyt vasta osallistuin, täytyy toivoa että riitti edes yksi avain...:rolleyes:
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Sain!!! ja sain myös koodin! :D:cool::D sorii.. takasi maanpinnalle ja aikuiseksi. Nyt lataamaan peliä!
 
Ylös Bottom