Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Voi tehdä omanlaisensa säkkipojan, jokasta osaa (väri, hiukset, lakki, kengät jnejnejne) on muutama valittavissa. Randomoidakin voi.

Materiaaleja on kaikki perusmateriaalit (puu, "sieni", pahvi, styroksi, lasi, musta materia, pari leijuvaa kuplamuovijuttua, ja pari painavaa rauta/kivi-materiaalia).
Vastustajia voi luoda, kahdet aivot (suojatut ja suojaamattomat) tarjolla, yhdet renkaat, yhdet jalat, yhdet silmät avoinna.
Köysiä, mäntiä ja muita liittimiä taisi olla sen 7 tai 8. Pultteja muistaakseni sama määrä, kuten myös erilaisia vipuja. Myös niitä kajareita voi pistellä ympäriinsä, jotka soittavat jonkun äänen säkkipojan tullessa lähelle.
Ja nyt jatkamaan historian lukua...--->

e: hehe, olin hitain mutta yksityiskohtaisin ^^

Laita näitä seuraavan kerran spoilertagien alle, kaikki eivät vielä halua tietää, mitä kaikkee beta tuo tullessaan :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Säkkihenkilöä voi myös tuunata muullakin kuin niillä "varsinaisilla" asusteilla, silmillä, peruukeilla jne. Itse huomasin tämän vahingossa, kun yritin liimata puuheppa-tarraa puuheppaan, mutta tulinkin tällänneeksi sen säkkipojan naamaan. No, säkkihenkilö sai melko hienon sotamaalauksen, Kratos näyttää puppelilta sen rinnalla :D Tarrasta tuli siis tavallaan skini säkkipojan naamalle.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Säkkihenkilöä voi myös tuunata muullakin kuin niillä "varsinaisilla" asusteilla, silmillä, peruukeilla jne. Itse huomasin tämän vahingossa, kun yritin liimata puuheppa-tarraa puuheppaan, mutta tulinkin tällänneeksi sen säkkipojan naamaan. No, säkkihenkilö sai melko hienon sotamaalauksen, Kratos näyttää puppelilta sen rinnalla :D Tarrasta tuli siis tavallaan skini säkkipojan naamalle.

Mitä lueskelin pelin trophy-ketjua foorumin Trophy-yhteisöstä, niin...

...yhden pronssisen palkinnonkin saa sillä, kun käy länttäämässä nettipelissä kaverin hahmon päälle jonkin tarran. Aika jännä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mitä lueskelin pelin trophy-ketjua foorumin Trophy-yhteisöstä, niin...

...yhden pronssisen palkinnonkin saa sillä, kun käy länttäämässä nettipelissä kaverin hahmon päälle jonkin tarran. Aika jännä.
Aika hassuja trophyja. Ja varmastikkin niitä tulee paljon!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Nojoo.. Se olisikin ollut jo liian hyvää to be real :D
Tää on oikeesti unelmien täyttymys että jo kuukautta ennen pelin ilmestymistä pääsee pelaamaan :D:D:D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Noniin, nyt minäkin sain sen koodin sieltä gamereactorilta ja sitten minulla olisi pikku kysymys: Eli kuinka kauan on aikaa ladata tuo beta? (kysyn koska en tänään ehdi ladata)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Noniin, nyt minäkin sain sen koodin sieltä gamereactorilta ja sitten minulla olisi pikku kysymys: Eli kuinka kauan on aikaa ladata tuo beta? (kysyn koska en tänään ehdi ladata)
Sen voi ladata niin kauan kunnes beta päättyy joskus 12. lokakuuta (en oo varma). Jos koodi on tallessa niin ei hätää.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Nyt on hätä! Mitä teen väärin LBP "pakottaa" käyttämään 3 pelaajaa koko ajan, ei pelaamisesta tuu mitään kun on 3 ohjainta tassussa...
Auttakee!!!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Sammuta muut ohjaimet. Autto ainaki mulla ku oli sama ongelma.

Vain ykkös ohjain päällä ja silti peliä käynnistäessä pyytää valitsemaan profiilin 3 ohjaimelle... ääääh, hermo menee!
EDIT:
nonni.. ilmeisesti bussereiden dongle aiheutti häiriön. häiriö ohi!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Höh... Latasin pelin. Asentaessa ilmoittaa "virhe tapahtui asennuksessa yms"... Johtuukohan tämä, että jouduin sammuttamaan kerran pleikkarin lbp ladatessa ? Pleikkari meni latauksen aikana jumiin, kun seikkailin netissä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Höh... Latasin pelin. Asentaessa ilmoittaa "virhe tapahtui asennuksessa yms"... Johtuukohan tämä, että jouduin sammuttamaan kerran pleikkarin lbp ladatessa ? Pleikkari meni latauksen aikana jumiin, kun seikkailin netissä.
Voi johtua siitä. Tarkista myös, että Pleikkarin kiintolevyllä on riittävästi tilaa. Jos mikään muu ei auta, poista asennustiedosto ja lataa uusiksi.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Nyt on varmaan tarpeeksi "sain koodin"-viestejä jo? :D
Eli jutellaan mieluummin pelistä kuin siitä kuinka sata suomalaista (ellei enemmänkin) on saanut koodin.

Peli on aivan uskomaton... Kerkesin testata netissä vasta vähän aikaa, mutta pelitunteja tulee kertymään varmasti paljon. Kenttien teon jätän ehkä muille, mutta pomppimaan lähden joukolla. Aivan sairaan siistiä, Crash Bandicootia / Super Mariota netissä monen pelaajan voimin. Nannaaa!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Laita näitä seuraavan kerran spoilertagien alle, kaikki eivät vielä halua tietää, mitä kaikkee beta tuo tullessaan :)

Jaahas, ei mulle ainakaan tullut mieleen että jengi kesken lauseen alottaisi lukemaan. Aika lailla noi alotukset jo kertoo mitä tulen sanomaan. Mutta sama se, pistän sitten tageihin ens kerralla...

Tosiaan, tallennus korruptoitu. Sammutin pelin kesken kentänluomissession. Helvetin kiva ylläri. Ei paljoo hotsita pelata ku joutuu tunnin taas tykittää tutoriaaleja.. -.-
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Miten tässä pelissä voi ehtiä varta vasten kaverin pelaamaan noita kenttiä tuol? Pakko joinata moninpeliin että randomeita tulee mukaan?
 
Ylös Bottom