Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

NIIIIIN levottoman järjettömän viihdyttävä peli ettei mitään rajaa. En oo ikinä nauranu pelatessa näin. :D

Sv, valitse "play on your own" ja paina startia, sieltä friends ja invite.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Noin. Ensimmäinen kosketus peliin tuli tehtyä hetki sitten ja jäi kyllä erittäin hyvä maku suuhun. Toisaalta en ehtinyt vielä muuta tehdä kuin pelata pelin alkupään tarinakenttiä läpi + jonkin verran CyrusQ:n (tuo herra yläpuolellani) kanssa noita muiden käyttäjien väsäämiä kenttiä netissä. Mutta jo pelkästään tuon perusteella alan ymmärtää, mistä tässä kaikessa hypessä on kyse.

Huomenna töiden jälkeen pitää kyllä perehtyä tuohon kenttien luomiseen vähän syvällisemmin. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Menikin koko päivä tämän parissa, ihan huomaamatta. Eih, kyllä se on pakko todeta että alihypetetty tämä peli on. Niin paljon parempi kuin uskalsi toivoakaan ja vasta beta menossa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

On kyllä huippu peli. Saanu nauraa koko illan :) btw miten tuossa voi tehä sitten oman pelin noille random hemmoille?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Hetken pääsin peliä testaamaan ja täytyy kyllä sanoa että alihypetetty myös omasta mielestäni. Ehdottomasti tämän talven hauskin peli, ja todennäköisesti myös paras. "Perennial march to the right" taitaa kohta olla aika monen harrastuksena :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

En oo ikinä oikein pitäny näistä tän genren peleistä ja tätä ku nyt eilen kokeilin niin täytyy sanoa että perkele oli oikein mukavaa:). Todella hauska peli ei meinannu malttaa laittaa ohjainta pois ollenkaan. Olen kyllä seurannu kaikkee matskuu tästä mu en uskonu että uppois mulle. Todella kova paketti:)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Joo, siis tää peli voi iskeä melkein kelle vaan. Tulee vähän mieleen samanlainen vetovoima tasoloikkien puolella, mitä henkien kätkemä oli animessa (intissäkin sai kaikki älyttömät animelle naurajat jumahtamaan töllön ääreen, LBP saa tasoloikille naurajat samanlaiseen tilaan :D)

Vielä ei ole tullut haastavaa, vaihtelevaa ja isoa itse väsättyä kenttää vastaan, mutta silti kaikki on olleet helvetin mukavia. Kai ne tuosta vielä paranee toooooodella paljon ajan myötä.

EDIT: Mä tykkään hakata kavereita ja heristää nyrkkiä ilkeästi päälle :D
On muuten hauskaa ottaa kaverisackboyn pepusta kiinni ja vedellä sitä pitkin kenttää (öö, tää saatto kuulostaa väärältä!). Hassuttelua riittää loputtomiin!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

LBP oli juuri niin herttainen kuin mitä kaikesta aiemmin nähdystä voi päätellä. Koskaan aikaisemmin ei ole pelkkä tekijätiimin esittely saanut melkein ihastuksenkyyneliä silmiin. Paljon on huomiota kiinnitetty myös täysin turhiin ominaisuuksiin, kuten ilmeisiin, käsien heilutteluun ja vartalon tai pään kääntelyyn, mutta toisaalta nämä ovat juuri sellaisia pikkujuttuja, joilla saadaan hahmoon elävyyttä.

Hauska ominaisuus on myös se, että frendilistalta löytyvien heppujen uudet ennätykset vilahtavat näytöllä aina kun sellainen on syntynyt. Tämä on peli, jota pelataan yhdessä silloinkin, kun pelataan yksinpeliä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Onko tämä siis oikeasti noin hauska? Kivan näköinen ja persoonallinennhan tuo kyllä on. Testata haluaisin ehdottomasti, mutta ei nyt mitään hirveän suuia ennakko-odotuksia ole päässyt tulemaan. Ehkä tämä saattaa yllättää vielä, mene ja tiedä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Aivan mahtava peli ei voi muuta sanoa! En ole varmaan ikinä nauranut näin paljon itsekseni kun olen jotain peliä pelaillut. :D Jotain omaa kenttääkin tullut vähän väsäiltyä, mutta eipä se kovin kummoinen ole. Kannattaa ehdottomasti käydä onlinessa kokeilemassa niitä muiden kenttiä, siellä on aivan uskomattoman hienoja osa niistä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Noin. Ensimmäinen kosketus peliin tuli tehtyä hetki sitten ja jäi kyllä erittäin hyvä maku suuhun. Toisaalta en ehtinyt vielä muuta tehdä kuin pelata pelin alkupään tarinakenttiä läpi + jonkin verran CyrusQ:n (tuo herra yläpuolellani) kanssa noita muiden käyttäjien väsäämiä kenttiä netissä. Mutta jo pelkästään tuon perusteella alan ymmärtää, mistä tässä kaikessa hypessä on kyse.

Huomenna töiden jälkeen pitää kyllä perehtyä tuohon kenttien luomiseen vähän syvällisemmin. :)

Frendilistasta katselin eilen kateellisena, että toiset pelaa ja toiset ei. :(

Oli pientä pelkoa että peli tekee pannukakut kaiken hypetyksen jälkeen. Jos beta iskee porukkaan näin positiivisesti, on pelko ilmeisen turhaa, onneksi. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Noniin, nyt minäkin sain sen koodin sieltä gamereactorilta ja sitten minulla olisi pikku kysymys: Eli kuinka kauan on aikaa ladata tuo beta? (kysyn koska en tänään ehdi ladata)
Mulla ainakin meni Eurogamerilta saatu SOCOM koodi vanhaksi kun en ehtinyt n. viikkoon lataamaan. Ilmoitti että koodi on jo käytetty. Kannattanee ladata asap.

LBP vaikuttaa betan parin ekan levelin perusteella kyllä tosi hauskalta, pakkohankinta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Frendilistasta katselin eilen kateellisena, että toiset pelaa ja toiset ei. :(

Niin minäkin katselin vielä päivää aikaisemmin, mutta onneksi oli vielä tuo Gamereactorin "kisa", niin sai koodin sitä kautta ja pääsin mukaan. Luulisi, että noita koodeja jaeltaisiin vielä joillain pelisivustoilla tämänkin päivän aikana, joten kannattaa pitää silmät auki ja olla valppaana, jos halajaa päästä mukaan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Että semmonen peli se sitten oli. Muutaman kentän pelasin ja täytyy myöntää että olin pettynyt. Kaikki hössöttää että tää ois maailman paras peli ym jne, mutta mulla tää kokemus jäi vajaaks.
No... En tästä aio lannistua vaan täytyy ottaa tänään uusinta kierros LBP:n parissa ja yrittää samaistua.

EDIT: Eikös joku täällä kertoillu että jo tässä demossa ois mahdollisuus saada trophyjä? Ei ainakaan mulla näkyny mitään... :(
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

EDIT: Eikös joku täällä kertoillu että jo tässä demossa ois mahdollisuus saada trophyjä? Ei ainakaan mulla näkyny mitään... :(
Muistin väärin ja sekoitin samana iltana saamaani WipEout HD:hen. Korjasin kyllä lausuntoni ihan tässä ketjussa, mutta otetaan vielä kertauksena: betassa EI OLE trophyja.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Että semmonen peli se sitten oli. Muutaman kentän pelasin ja täytyy myöntää että olin pettynyt. Kaikki hössöttää että tää ois maailman paras peli ym jne, mutta mulla tää kokemus jäi vajaaks.

Jos pelasit pelkästään yksinpelin tarinakenttiä, niin suosittelen pelaamaan netissä jonkun kaverin kanssa muiden käyttäjien luomia kenttiä. Hauskuus kasvaa silloin aivan uusiin mittoihin.
 
Ylös Bottom