Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

ahhahah mun ainut ongelma noissa puuttuvissa prosenteissa oli se, että
en tajunnu et siellä on niitä sticker switchejä
:D:D:D:D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Yllätty kyllä täysin tämä peli hyvällä tavalla.Kyllä tulee mieleen ihan Super Mariot ku niitä aikanaan pelaili.Onko muuten moni jo tehnyt noita omia kenttiä?Itse en vielä ole,mutta muitten tekemiä kenttiä jonkun verran jo pelannut.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Oon tässä fundeerannut tuota little big planetin Betaa pelatessa että videoissa pelin grafiikka on jotain aivan uskomatonta mutta tätä pelatessa se ei näytä läheskään samanlaiselta kuin noissa filkoissa. En siis ole mikään "grafiikka on kaikki kaikessa" tyyppi mutta tuli vain mieleen että onkohan sitten koko versiossa parempi pelikuvan laatu? Senkin asian huomasin että hahmojen pärstää ei pääse lähelle tsoomaamaan niin kuin tässä videossa:http://www.youtube.com/watch?v=nlhfoILrbeo Otaksuin tuota videota katsellessa että se olisi yksi pelin ominaisuuksista mutta Beta demossa sitä ei tunnu olevan. Turhaahan tuollaisesta on marista mutta kiva olisi kuitenkin tietää, että tuleeko se sitten käyttöön noiden parempien grafiikoiden kanssa kokoversioon? Ylläpidolla jotain tietoa? By the way. Peli rokkaa ihan kympillä!! :D En malta odottaa että pääsen ostamaan tämän sitten kun varsinainen versio ilmestyy kauppoihin!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Oon tässä fundeerannut tuota little big planetin Betaa pelatessa että videoissa pelin grafiikka on jotain aivan uskomatonta mutta tätä pelatessa se ei näytä läheskään samanlaiselta kuin noissa filkoissa. En siis ole mikään "grafiikka on kaikki kaikessa" tyyppi mutta tuli vain mieleen että onkohan sitten koko versiossa parempi pelikuvan laatu? Senkin asian huomasin että hahmojen pärstää ei pääse lähelle tsoomaamaan niin kuin tässä videossa:http://www.youtube.com/watch?v=nlhfoILrbeo Otaksuin tuota videota katsellessa että se olisi yksi pelin ominaisuuksista mutta Beta demossa sitä ei tunnu olevan. Turhaahan tuollaisesta on marista mutta kiva olisi kuitenkin tietää, että tuleeko se sitten käyttöön noiden parempien grafiikoiden kanssa kokoversioon? Ylläpidolla jotain tietoa? By the way. Peli rokkaa ihan kympillä!! :D En malta odottaa että pääsen ostamaan tämän sitten kun varsinainen versio ilmestyy kauppoihin!

Itsekin ajattelin, että ei näytä ihan samalta. Hieman suttuisempi, kuin oletin.. tai blurria ehkä enemmän käytössä. Tosin tuo saattaa johtua siitä, että käytän 16:10 tietokoneen monitoria, joka venyttää kuvaa.

Tietääkö joku kertoa, mitä tarkoittaa tuo ilmoitus "Peli katosi", joka aina välillä tulee pelatessa? Peliä kuitenkin pystyy jatkamaan normaalisti ja kaikki toimii.

EDIT: Ja kerran on minulla peli jumittanut. Jonkun käyttäjän tekemän kentän lopussa jumahti, kun olin astumassa tuostaululle. Peli liikahti vielä kerran ja jumittui lopullisesti.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Onko tuo beta vielä teräväpiirtomuodossa? Eli voisiko suttuisuus johtua siitä, että teräväpiirto astuu kuvioihin vasta myyntiversiossa?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Nonii, eka kenttä on saatu valmiiksi :cool:

ICE-MAZE on aika vttumainen, mutta etsivät löytävät myös kivan palkinnon ;)

EDIT: Pahus, jostain syystä kaksi esinettä oli juuttunu kiinni niin ettei sitä voinut läpäistä, noh nyt se on korjattu.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Nonii, eka kenttä on saatu valmiiksi :cool:

ICE-MAZE on aika vttumainen, mutta etsivät löytävät myös kivan palkinnon ;)

EDIT: Pahus, jostain syystä kaksi esinettä oli juuttunu kiinni niin ettei sitä voinut läpäistä, noh nyt se on korjattu.

Huomenna käyn testaamassa kun pääsen ps3:n ääreen. Tässä odoteltu jo töpinöissään koodi kourassa sitä päivää. :rolleyes:

Youtubesta löytyy jo jonkun suomalaisenkin tekemä kenttä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Youtubesta löytyy jo jonkun suomalaisenkin tekemä kenttä.

Aikas hyvältä näyttää ensimmäiseksi kentäksi.

Myös beta toimii oikein hyvin 720p-tilassa, enkä ole mitään "suttuisuutta" havainnut. Kenttien taustoissa on toki tarkoituksellista Depth of field -efektiä.

Johtunee aika varmasti omalla kohdalla juuri tästä näytöstä. Kun ei muilla kerran ole näkynyt samanlaista epäterävyyttä. Ja muidenkin pelien kohdalla olen huomannut tämän, kun olen verrannut tämän kämpän olohuneen telkkarin suoltamaan kuvaan. Ei onneksi häiritsevän epäterävä, että varsin hyvältä peli kyllä näyttää.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Youtubesta löytyy jo jonkun suomalaisenkin tekemä kenttä.

Tänään vedettiin tämä cooppina ja yllättäen oli imutetuista mapeista ehkä sieltä parhaimmasta päästä. Tuossa jäisessä hyppyrimäessä kävi mielessä, josko olisi suomalaisen tekemä. Alkuillasta oli 10 sivua käyttäjien tekemiä kenttiä, ja jatkuvasti pukkasi uutta jonon jatkoksi.

Toistaiseksi vielä betan mukana tulleet vetävät pisimmän korren, mutta tuskin tässä tarvii pitkään odotella, kun tulee jotain aivan käsittämättömän hienoa jälkeä pelaajien suunnalta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

toimiikos muilla voicechat kuinka hyvin betassa?
pelailtiin tuossa Linkitingin kanssa, aluksi toimi moitteetta, mutta nyt toinen kuulee ja toinen ei.
tuo tekstichat on kuitenkin sen verran hidas kommunikointi-tapa, ettei sitä jaksa käyttää.

saatiin voicechat toimimaan niin meikäläiseltä jäätyi koko konsoli, nyt ei päästä nettiin, taitaa olla koneessa isompaa häikkää.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Onko tämä siis oikeasti noin hauska? Kivan näköinen ja persoonallinennhan tuo kyllä on. Testata haluaisin ehdottomasti, mutta ei nyt mitään hirveän suuia ennakko-odotuksia ole päässyt tulemaan. Ehkä tämä saattaa yllättää vielä, mene ja tiedä.

LittleBigPlanetin beta (ja muutenkin koko pelin imago) on ollut mulle sellainen iloisuuden ja hauskanpidon tiivistymä. Pelaaminen on helppoa ja askarteleminen ja paskarteleminen viehättää. Pelaajien tekemiä uusia kenttiä on jo kahden päivän aikana tullut tsiljoona ja vaikka tällä hetkellä suurin osa on tasoa 'eka kenttäni', niin silti niistä löytyy usein hyviä ideoita ja toisinaan helmiä. Tämä puolestaan vakuuttaa, että jos rankkaus systeemi toimii, niin hyvää pelattavaa on yllin kyllin. Ja koska tasoja voi myös itse muokata, korjata, parannella ja koristella, niin näkisin että itse valmiissa pelissä hyödynnetään paljon muiden tekemää materiaalia ja luodaan yhdessä parempia kenttiä.

Todella mukavaa on ollut pelata ja tänään käännytin pelin pariin muutaman kaverin, joiden kanssa kului rattoisasti nelisen tuntia peliaikaa. Loppuyö jatkuu varmaan vielä hetken uusia tasoja testaillessa. Päivällä piti käydä tekemässä varaus paikalliseen peliliikkeeseen vaikka syytä siihen ei varmaan ole. Halusin varmistaa että tämä on kourassa heti julkaisupäivänä. Nähdään LittleBigPlanetissa! :p
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]


Nää videot tästä pelistä on kyllä niin mahtavia! :D Ihmeellistä minkälaisia kulkupelejäkin tässä voi rakentaa. Tuo pyörä oli tähän mennessä kaikkein veikein masiina xD Ja sitten tuo ihme lohikäärme köriläs. Voi himskatti kun pisti nauramaan! 8D

Loppu oli taas kerran kaikkein paras. Säkkipojat liiskaantuu! :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Peli näyttää kyllä ylittävän odotukset . Tiesihän sen että pelistä tulee hyvä, mutta mitään tämän tasoista en kyllä osannut odottaa. Pakkohan se on heti julkaisu päivänä mennä pelikaupan ovelle odottelemaan ovien aukaisua että pääsee mahdollisimman nopeasti peliä testamaan :D . Perhana kun en voinut sitä betakoodia hankkia.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Onks porukka koittanu jo vääntää omia ratoja täällä.. ite kokeilin mennä omaan kuuhun mutta eka siellä kai pitää käydä tutoriaalit läpi ja muutenkin syventyä kunnolla ennenku pääsee tekee ratoja. Voiko radan tehdä iha ns blankolle pohjalle vai pitääkö pohjat valita listalta?
 
Ylös Bottom