Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Voi tehdä blankolla ja kyllä, tutoriaaleihin ja opettelemiseen menee oma aikansa. Mielestä ohjeet kyllä annetaan kiitettävän selkeästi harjoitustehtävien kera:)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tää on aivan mahtava peli mutta minulla on hieman mennyt se ohi että miten niistä esim. vaikka tukeista saa koko kolmen rivin pituiset? Itse olen sitä yrittänyt mutta aina vaan tulee yhden rivin pituinen. Auttakaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tää on aivan mahtava peli mutta minulla on hieman mennyt se ohi että miten niistä esim. vaikka tukeista saa koko kolmen rivin pituiset? Itse olen sitä yrittänyt mutta aina vaan tulee yhden rivin pituinen. Auttakaa.

R1 ja R2 vaihtaa leveyttä syvyyssuunnassa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

...mutta minulla on hieman mennyt se ohi että miten niistä esim. vaikka tukeista saa koko kolmen rivin pituiset? Itse olen sitä yrittänyt mutta aina vaan tulee yhden rivin pituinen. Auttakaa.

R1 ja R2 napeilla säädetään osan pituus, notta montako riviä kyseinen osa vie pelialueelta. L1 ja L2 napeilla saa säädettyä, notta mille riville haluaa osansa sijoittaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Koko päivä leikkinyt editorilla. Suurimmaksi haasteeksi tullut kentän kolmen rivin syvyyden hallitseminen. Muuten työkalut ovat jo testivaiheessa sen verta monipuoliset,. että tuskin tulee tajuttua käyttää edes kymmentä prosenttia niiden antamista mahdollisuuksista. Pitäisi olla jotain yhdistelmää arkkitehtiä-insinööriä-baskeripäistä taitelijaa :D

Uuden luvun voisi sanoa kääntyneen tasohyppelyjen pitkässä ja ansiokkaassa historiassa. Tällä kertaa Sinä kirjoitat tarinan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

R1 ja R2 napeilla säädetään osan pituus, notta montako riviä kyseinen osa vie pelialueelta. L1 ja L2 napeilla saa säädettyä, notta mille riville haluaa osansa sijoittaa.

Kiitän, onnistuupi nyt tuo rakentaminen vähän helpommin ja nopeammin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Uusi lyhykäinen kenttä on valmistettu, joka sinänsä ei ole mitenkään erikoinen, mutta pääsette lintualuksella lentämään :eek:

Yksin vipujen kanssa selviää myös, mutta kolmisin sitä voi poropeukalot pelata. :D
fly bird FLY -nimeä kantaa
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Arrh... Nyt palaa käämit!
Latasin omilla tunnuksilla ton betan toiseen kertaan toiselle plekelle, ja onnistu. Sit palasin kotio ja yritin käynnistää LBP:tä omalla masiinalla, ei toimi. Tuloo vaan ilmotus et käynnistyksen aikana tapahtui virhe. Koitin jo ladata uudestaankin... Mitä teen? Apua!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Arrh... Nyt palaa käämit!
Latasin omilla tunnuksilla ton betan toiseen kertaan toiselle plekelle, ja onnistu. Sit palasin kotio ja yritin käynnistää LBP:tä omalla masiinalla, ei toimi. Tuloo vaan ilmotus et käynnistyksen aikana tapahtui virhe. Koitin jo ladata uudestaankin... Mitä teen? Apua!

Eikos toi lasketa sharettamiseksi ? Ite ainakin käsitin, että jos tätä sharettaa niin ei toimi enään ollenkaan...

Eiköhän joku kohta korjaa jos olen ihan hakuteillä :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ei kannata rikkoa Betan sääntöjä. Se on entinen beta nyt. Kun on avaimia rajoitettu määrä, niin sopii miettiä, että haluavatko ne sitä pelattavan useammalla koneella per avain.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Perhana!
Pakko se nyt on jotenkin saatava toimimaan!
Jos ei mitenkään niin tämä poika haluaa uuden koodin tai hyppään jostain sillalta ranteet verta vuotaen! Ei perkele! Sekoon kohta jos en saakaan pelata LBP:tä ennen ens kuun 22. päivää!!!

Mä mistään säännöistä tiennyt. Ajattelin että siirränpä sen nyt tohon koneelle hetkeks et voin siinä hetken pelailla.
Oli kohtalokas tuntinen pelata...
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Yksin vipujen kanssa selviää myös, mutta kolmisin sitä voi poropeukalot pelata. :D
fly bird FLY -nimeä kantaa
On kyllä ainakin tässä betassa aivan sukka tämä etsimistoiminto. Ei löydy ei vaikka kirjotin täysin samoin tuon kentän nimen. Toivottavasti koko versiossa pystyy etsimään möys tekijöitä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

On kyllä ainakin tässä betassa aivan sukka tämä etsimistoiminto. Ei löydy ei vaikka kirjotin täysin samoin tuon kentän nimen. Toivottavasti koko versiossa pystyy etsimään möys tekijöitä.

Muistaakseni hakujutussa piti käyttää niitä avainsanoja jota jokaseen kenttään on muutama. Niitä tyyliin "upea", "hyvä", "vauhdikas" jnejne. Varma en oo.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kuinka tässä pääsee pelaamaan netissä? Kaksinpelinä yhdellä koneella jo oli ihan tuhottoman hauskaa mutta tekisi mieli nelinpeliä päästä pelaamaan :P
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

On kyllä ainakin tässä betassa aivan sukka tämä etsimistoiminto. Ei löydy ei vaikka kirjotin täysin samoin tuon kentän nimen. Toivottavasti koko versiossa pystyy etsimään möys tekijöitä.

Löytyy uusimpien joukosta. Sininen surusilmäkeltanokkatipu -merkki :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mä mistään säännöistä tiennyt.
5. Follow the on-screen instructions to redeem the promotion code.
Promotion codes can only be used once and only by the recipient of this email. You must be 18 years or older to take part in this demo.

Sähköpostista, missä oli myös koodi...:rolleyes:

Kannattaa oikeasti lukaista myös ohjeetkin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

latauksessa just LBP beta mut valuu ihan sairaan hitaasti. sama juttu oli socom betan kanssa joka oli japsi accountilla ladattu ja luulin hitauden johtuvan siitä mutta ihan yhtä hitaasti valuu euro LBP. mistähän mahtaa johtua? onko vaan betoille ihan yleistä kerta muut lataukset valuu ihan normi vauhtia.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

En huomannut tästä mainintaa aiemmin, mutta varmuuden vuoksi kuitenkin.

http://kotaku.com/5055587/lbp-beta-levels-wont-work-in-finished-game

Media Molecule's Leo Cubbin confirmed to fan site LittleBigMadness that none of the lovingly crafted beta levels will be importable into the finished game, not even that amazing Shadow Of The Colossus one the other day.

Gone, finished, useless. Kaput. Like tears in rain, and all that.

På finska: Betassa tehdyt levelit eivät sitten toimi täydessä versiossa. Ei kannata mitään massiivisia tehdä jonka haluaa suoraan siirtää sitten lopulliseen eikä uudelleen viitsi tehdä, siis.
 
Ylös Bottom