Hilliton_Kurvi
New Member
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]
Kestääkös tämä beta minkä aikaa?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Millä tavalla "sammutat koneen"? Ite olen aina ensin palannut sinne Podiin, ja sen jälkeen PS-napin kautta valinnut Quit Game.
Jos netti futaa muuten kunnolla, niin tuo johtuu siitä, että Beta-serverillä on häikkää.
Tuota... Sen takia tämä nimenomaan on BETA, että tällä testataan asioita. Ja nyt on saatu todettua, että esim. serverit eivät kestä rasituksen alla. Täytyy muistaa, että beta-avaimia on jaeltu joka päivä hieman lisää ja väkimäärä palvelimilla on siten kasvanut koko ajan.Tänään vasta alkoi ilmenemään minulla sama ongelma. Media Moleculen yhteydet pätkii Pitäisiköhän pistää herjapostia? Saattaisi tapahtuakin jotain muutosta asiaan. Tämä nimittäin EI OLE KIVAA!!!
Tuota... Sen takia tämä nimenomaan on BETA, että tällä testataan asioita. Ja nyt on saatu todettua, että esim. serverit eivät kestä rasituksen alla. Täytyy muistaa, että beta-avaimia on jaeltu joka päivä hieman lisää ja väkimäärä palvelimilla on siten kasvanut koko ajan.
Ainoa huomattava ongelma, jonka itse olen bongannut pelistä (muutamien kummallisten suomikäännösten lisäksi) on se, että kun joku pelaaja liittyy/poistuu omasta partystä, niin peli jumahtaa aika turhauttavan pitkäksi ajaksi. Sellaset 5-10 sekuntia joutuu odottelemaan, että peli alkaa taas pyöriä. Tämän ansiosta jos joku liittyy peliin kesken kinkkisen tasohyppelykohtauksen, niin kuolema korjaa aika satavarmana.
Juuri tuollaisia hakuehtoja peliin tulee, olkaa huoleti.Toivon kyl että muiden tekemiä kenttiä voi selailla ihan normaalilla listallakin täysversiossa ja filtteröidä haulla esim "eniten sydämiä saanut". "vähiten sydämiä saanut", "parhaat pisteet" ja "huonoimmat pisteet" (olettaen että kokoversioon tulee se viiden tähden arvostelujuttu), "eniten pelattu" ja "vähiten pelattu" jnejnejne.
BTW, kenttäs tuli näkyviin sinne "siistit kentät"-pallolle siinä muutama tunti sen jälkeen kun olin sanonut ettei sitä siellä näy. En nyt muista millä sivulla se oli, mutta ei ainakaan samalla paikalla missä ite sen näit.
Tuota... Sen takia tämä nimenomaan on BETA, että tällä testataan asioita. Ja nyt on saatu todettua, että esim. serverit eivät kestä rasituksen alla. Täytyy muistaa, että beta-avaimia on jaeltu joka päivä hieman lisää ja väkimäärä palvelimilla on siten kasvanut koko ajan.
Mistä ne sieltä löytyvät? Mutta jos ne näkyvät vioittuneina vielä uudelleenkäynnistyksenkin jälkeen, voi ne poistaa. Ei tuollainen silti normaalilta kuulosta, että LBP korruptoi tallennustiedostoja.Mitä ihmettä ja taas on savet lähtenyt
Koneesta löytyy about 5 viottunutta tiedostoa ne voi varmaan poistaa?
Juuri tuollaisia hakuehtoja peliin tulee, olkaa huoleti.