Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Millä tavalla "sammutat koneen"? Ite olen aina ensin palannut sinne Podiin, ja sen jälkeen PS-napin kautta valinnut Quit Game.

Noin mäkin teen mutta puolet silti pitää tehä aina uudestaan :F Pitää kattoa nyt seuraavan kerran jäikö ne..
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Noita kenttiä luodessa on todella ärsyttävää, kun ei ole kunnon undo nappia. Läiskäisee suihkumoottorin väärään kohti ajoneuvoa, niin pitää alkaa "kelailla" tapahtumia taaksepäin.

Itse kehittelin juuri säkkipojalle normaalikokoisen skeittilaudan, jonka saa kulkemaan tuhatta ja sataa ottamalla kiinni laudan keskellä olevasta sienestä. Skeittausrata koostuu isosta hyppyristä, jonka jälkeen tulee eteen täysi "three-sixty" pyörähdys, josta matka jatkuu kohti maalia. :)

Edit1: Edelleen muuten uupuu 2 tavaraa sieltä kolmannesta tarinakentästä. Ei hajuakaan, missä ne siellä on. :/

Edit2: Joudun muuten vähän väliä sammuttamaan pelin, koska se menettää yhteyden nettiin, jolloin pelissä ei oikeastaan onnistu mikään. Uudelleen käynnistys kuitenkin selvittää asian.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Helvetti että on mainio peli. Tekemistä on aina ja itselleni putkahtelee koko ajan uusia ideoita päähän, sellaista tahtia ettei vanhoja oikein jaksaisi tehdä loppuun :D Jo betassa, vaikka tavarat ovatkin rajoitettuja, on niin uskomattoman monipuoliset tekemisen mahdollisuudet että ei uskalla arvaillakaan millaista koko pelissä sitten. Ostopäätöstä ei kyllä tarvi harkitakaan, Discshopista jo ennakkotilattunakin.

Tein muuten pari kenttääkin jotka julkaisin, eka on Slippy Climb, vaikeahko, toinen on Sackyana Jones -viidakkofiilistelyesterata tsydeemi. Koittakaa ihmeessä, vaikka ovatkin ensimmäisiä kenttiäni niin mielestäni ihan pelattavia molemmat.

editz: kumma juttu muuten kun peli disconnectaa netistä joskus. Edes pelin uudelleenkäynnistys ei auttanut viime kerralla :s
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Edit2: Joudun muuten vähän väliä sammuttamaan pelin, koska se menettää yhteyden nettiin, jolloin pelissä ei oikeastaan onnistu mikään. Uudelleen käynnistys kuitenkin selvittää asian.[/QUOTE]

Sama homma. Alussa ei ollut tuota. Tänään vasta alkoi ilmenemään minulla sama ongelma. Media Moleculen yhteydet pätkii :p Pitäisiköhän pistää herjapostia? :D Saattaisi tapahtuakin jotain muutosta asiaan. Tämä nimittäin EI OLE KIVAA!!! :mad:
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jesh. Nyt en pääse edes loudaamaan itseäni mihinkään kenttään kun valittaa ettei saa yhteyttä :p --> :( --> :mad:

Ja turha kettuilla että onko nettipiuha kiinni modeemissa ja koneessa, sillä kyllä oli. :D Paitsi nyt ei tietenkään kun olen kompuutterillani netissä. On todella harmillista että peli, jota tykkään ainoastaan tällä hetkellä pelitellä, ei suostu yhteistyöhän :/ Toivottavasti asia korjaantuisi jossain vaiheessa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jos netti futaa muuten kunnolla, niin tuo johtuu siitä, että Beta-serverillä on häikkää.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jos netti futaa muuten kunnolla, niin tuo johtuu siitä, että Beta-serverillä on häikkää.

Kukakohan on mennyt kämmimään serverikoneen kanssa? :D Yritin muuten löytää sitä sinun tekemää kenttääsi eilen mutta ei onnistunut vaikka kuinka selailin. Neuvoja?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tänään vasta alkoi ilmenemään minulla sama ongelma. Media Moleculen yhteydet pätkii :p Pitäisiköhän pistää herjapostia? :D Saattaisi tapahtuakin jotain muutosta asiaan. Tämä nimittäin EI OLE KIVAA!!! :mad:
Tuota... Sen takia tämä nimenomaan on BETA, että tällä testataan asioita. Ja nyt on saatu todettua, että esim. serverit eivät kestä rasituksen alla. Täytyy muistaa, että beta-avaimia on jaeltu joka päivä hieman lisää ja väkimäärä palvelimilla on siten kasvanut koko ajan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tuota... Sen takia tämä nimenomaan on BETA, että tällä testataan asioita. Ja nyt on saatu todettua, että esim. serverit eivät kestä rasituksen alla. Täytyy muistaa, että beta-avaimia on jaeltu joka päivä hieman lisää ja väkimäärä palvelimilla on siten kasvanut koko ajan.

Jepulis. Anteeksi purkaukseni. :D Mutta toivottavasti tämä asia korjaantuu ja palvelimesta tehdään paljon vakaampi ja kestävämpi rasituksen suhteen. Hiukan vain pelottaa että miten käy kun peli julkaistaan vihdoin ja jos tätä kuormitus ongelmaa ei olla saatu siihen mennessä täysin kondikseen. Uskon kuitenkin että tämän pelin tulee ostamaan AIKA MONI ja se tarkoittaa taas enemmän kuormitusta itse palvelimelle. Saas nähä :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Noh, itselläni ei ole vielä missään vaiheessa tullut minkäänlaisia nettikatkoksia pelien aikana. Aina on peli muodostanut yhteyden palvelimelle ja muiden kenttiä on päässyt pelaamaan ilman pulmia.

Ainoa huomattava ongelma, jonka itse olen bongannut pelistä (muutamien kummallisten suomikäännösten lisäksi) on se, että kun joku pelaaja liittyy/poistuu omasta partystä, niin peli jumahtaa aika turhauttavan pitkäksi ajaksi. Sellaset 5-10 sekuntia joutuu odottelemaan, että peli alkaa taas pyöriä. Tämän ansiosta jos joku liittyy peliin kesken kinkkisen tasohyppelykohtauksen, niin kuolema korjaa aika satavarmana.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ainoa huomattava ongelma, jonka itse olen bongannut pelistä (muutamien kummallisten suomikäännösten lisäksi) on se, että kun joku pelaaja liittyy/poistuu omasta partystä, niin peli jumahtaa aika turhauttavan pitkäksi ajaksi. Sellaset 5-10 sekuntia joutuu odottelemaan, että peli alkaa taas pyöriä. Tämän ansiosta jos joku liittyy peliin kesken kinkkisen tasohyppelykohtauksen, niin kuolema korjaa aika satavarmana.

Jep, ja aina mukaan liittyvä pelaaja ei tunnu pääsevän messiin. Joskus vaan lukee että tulee mukaan, mutta eipä sieltä ketään tule.
BTW, kenttäs tuli näkyviin sinne "siistit kentät"-pallolle siinä muutama tunti sen jälkeen kun olin sanonut ettei sitä siellä näy. En nyt muista millä sivulla se oli, mutta ei ainakaan samalla paikalla missä ite sen näit.
Toivon kyl että muiden tekemiä kenttiä voi selailla ihan normaalilla listallakin täysversiossa ja filtteröidä haulla esim "eniten sydämiä saanut". "vähiten sydämiä saanut", "parhaat pisteet" ja "huonoimmat pisteet" (olettaen että kokoversioon tulee se viiden tähden arvostelujuttu), "eniten pelattu" ja "vähiten pelattu" jnejnejne.
Toki toi planeetta-selaus on ihan kiva, mutta todella epäkäytännöllinen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Toivon kyl että muiden tekemiä kenttiä voi selailla ihan normaalilla listallakin täysversiossa ja filtteröidä haulla esim "eniten sydämiä saanut". "vähiten sydämiä saanut", "parhaat pisteet" ja "huonoimmat pisteet" (olettaen että kokoversioon tulee se viiden tähden arvostelujuttu), "eniten pelattu" ja "vähiten pelattu" jnejnejne.
Juuri tuollaisia hakuehtoja peliin tulee, olkaa huoleti. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

BTW, kenttäs tuli näkyviin sinne "siistit kentät"-pallolle siinä muutama tunti sen jälkeen kun olin sanonut ettei sitä siellä näy. En nyt muista millä sivulla se oli, mutta ei ainakaan samalla paikalla missä ite sen näit.

Itse huomasin taasen, että kaikki kentät löytyvät kyllä aina samasta paikasta, mutta ne sivut voivat vaihdella. Eilen löysin oman tasoni joka kerta samasta paikasta jonne sen lätkäisinkin (Afrikan ja Etelä-mantereen väliselle merelle), mutta aluksi se oli sivulla 2. Myöhemmin bongasin sen sivulta 7 ja 8. Välillä sitä ei taasen löytynyt karttapallosta ollenkaan, mutta myöhemmin se putkahti uudelleen esille. On kieltämättä vähän kummallinen systeemi...

Ja olet kyllä oikeassa, että ihan käytettävyyden vuoksi olisi hyvä olla jokin peruslista, josta voi helposti valita tason. Ja tuota hakua pitää kyllä saada parannettua, nyt sillä ei löydä yhtään mitään.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mitä ihmettä ja taas on savet lähtenyt :o
Koneesta löytyy about 5 viottunutta tiedostoa ne voi varmaan poistaa? :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tuota... Sen takia tämä nimenomaan on BETA, että tällä testataan asioita. Ja nyt on saatu todettua, että esim. serverit eivät kestä rasituksen alla. Täytyy muistaa, että beta-avaimia on jaeltu joka päivä hieman lisää ja väkimäärä palvelimilla on siten kasvanut koko ajan.

Siis onko noita avaimia todellakin ollut jaossa jossain lisää? itse en ainakaan ole mistään tuntunut löytävän, sehän ei kyllä sinäänsä todista mitään.. Ois kyl hieno homma jos tosiaan viel joku isompikin määrä niitä jossain jaettais :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mitä ihmettä ja taas on savet lähtenyt :o
Koneesta löytyy about 5 viottunutta tiedostoa ne voi varmaan poistaa? :D
Mistä ne sieltä löytyvät? Mutta jos ne näkyvät vioittuneina vielä uudelleenkäynnistyksenkin jälkeen, voi ne poistaa. Ei tuollainen silti normaalilta kuulosta, että LBP korruptoi tallennustiedostoja.
 
Ylös Bottom