Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

ihan siisti kenttä. paljonkos meni about aikaa ton väsäämiseen? pitäisi ehkä itekkin paneutua tähän betaan vähän enemmän, niin ei ole ihan out kun itse peli tulee ulos :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tässä videopätkä pikaisesta kentästä minkä tein, jonka tarkoitus ei ole olla mikään upea kenttä, vaan lähinnä kokeilu mitä kaikkea editorilla voi tehdä. Pääidea siinä on kikkailu, jolla sain tehtyä leijuvia tasanteita, jotka liikkuvat läpi kentän ennalta määrättyä reittiä.



Nuo liikkuvat platformit antavat todella kattavan määrän ideoita erilaisiin kenttiin, ja muiden pelaajien kenttiä katsomalla huomannut, miten mielettömän monipuolinen tämä peli ja sen editori tulevat olemaan, varsinkin kun tämä beta on vielä hieman rajoitettu.

Kerroppas vähän tuosta miten sait nuo platformit liikkumaan tuolla tavalla, itse olen yrittänyt väsätä vastaavaa mutta en ole vielä löytänyt ratkaisua.

Omat kokeet ovat perustuneet aika tavalla fysiikoihin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Siisti kenttä! :) Vielä kun hiukan ulkonäköä viimeistelee ja heittää pari tarra sinne tänne niin kenttä näyttää valmiilta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Voiko tässävaiheessa ketjua hypätä väliin ja viheltää pelin poikki hetkeks?

Mikä tämä peli on? Miks tästä puhutaan niin perkeleesti? . Oikei jotain pätkiä olen nähnyt ja juttuja kuullut, mutta milloin ja mistä tämän saa? Ja tarviiko tähän jotain codeja tjsp joista tässä ketjussa kokoajan puhutaan?.

Sen verran alko kiinnostaa, että pakko päivittää edes vähän alkuun mistä on kyse ja onko tämä joku normi bluray peli vai storen juttuja
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mikä tämä peli on? Miks tästä puhutaan niin perkeleesti? . Oikei jotain pätkiä olen nähnyt ja juttuja kuullut, mutta milloin ja mistä tämän saa? Ja tarviiko tähän jotain codeja tjsp joista tässä ketjussa kokoajan puhutaan?.

Sen verran alko kiinnostaa, että pakko päivittää edes vähän alkuun mistä on kyse ja onko tämä joku normi bluray peli vai storen juttuja
Kaikkiin kysymyksiisi olisit löytänyt vastauksen vaikka tykittämällä Googleen hakusanaksi "littlebigplanet" tai lukemalla tämän ketjun ajatuksella läpi. Onko tuollainen omatoimisuus liikaa vaadittu?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kerroppas vähän tuosta miten sait nuo platformit liikkumaan tuolla tavalla, itse olen yrittänyt väsätä vastaavaa mutta en ole vielä löytänyt ratkaisua.

Omat kokeet ovat perustuneet aika tavalla fysiikoihin.

Minäkin haluaisin tietää että miten tuollaisten leijuvien esineiden teko on mahdollista? :D Siis aivan MAHTAVAA jälkeä vaikka tietty visuaalisesti hiukan puutteellinen kenttä. En uskaltanut odottaa että TUOLLAINEN olisi edes mahdollista tässä pelissä. :eek: Mutta... Nähtävästi olin väärässä kun oletin pelin noudattavan orjallisesti "normaaleja" fysiikan lakeja :D Jälleen yksi lisäpiste minulta pelin tekijöille.

Linkitys pliis! Kerro meille edes pientä osviittaa siitä että miten sait nuo systeemit lentämään ilmassa! :D Rukoilen sinua polvillani!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Aivan mahtava peli. Pääsin betaan mukaan kun latasin japanin storesta sen lbp teeman jja mikä parasta siinä vielä peli ottaa kielekseen käyttöjärjestelmän kielen
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

ihan siisti kenttä. paljonkos meni about aikaa ton väsäämiseen? pitäisi ehkä itekkin paneutua tähän betaan vähän enemmän, niin ei ole ihan out kun itse peli tulee ulos :)

Liikkuvien platformien tekoon meni muutama tunti, sitten tuon itse kentän hutaisin varmaan 4 - 6 tunnissa kasaan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Säästyykö betassa tehdyt kentät koko versioon? s´Jos ei, nii saattaa ärsyttää niitä jotka käyttää kenttien tekemiseen paljon aikaa...
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

No, kai se on kerrottava kun noin kiltisti kysytään, vaikka ajattelin pitää omana tietona koko version tuloon saakka.

Kaksi pyörää kiinni tosiinsa akselilla, ja pyörien väliin kaide jota pitkin ne kulkevat. Ei ole sen vaikeampaa. Siihen tai useampaan sellaiseen kiinni sitten ihan minkälaista rakennelmaa haluakaan. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Oliver, tuo on itseasiassa vanhentunutta tietoa, Betasta on tullut uusi versio 26.9.:

http://blog.us.playstation.com/2008/09/26/littlebigplanet-public-beta-madness/

4) If you have previously redeemed a LBP voucher code, you must delete any old LBP data (along with save data and game data) and download this version
(go to Download History and redownload the new code).

5) This version does not require a DNS redirect and levels created here will be available for consumers at launch of the full title.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

No, kai se on kerrottava kun noin kiltisti kysytään, vaikka ajattelin pitää omana tietona koko version tuloon saakka.

Kaksi pyörää kiinni tosiinsa akselilla, ja pyörien väliin kaide jota pitkin ne kulkevat. Ei ole sen vaikeampaa. Siihen tai useampaan sellaiseen kiinni sitten ihan minkälaista rakennelmaa haluakaan. :)

Katsopas vaan. Aika simppeli hommaltahan tuo vaikuttaa. Minä kiitän kovin paljon että jaoit tämän mahtavan tiedon meille ^^ Ärsyttää etten löydä sitä sinun tekemää kenttääsi tuolta muiden zydeemien joukosta. :( Olisi ollut mukava kokeilla sitä ihan henkilökohtaisesti. No sitten julkaisu versiossa ainakin luulisi noiden teoksien löytämisen olevan helpompaa. Ja sitten pääsee teikäläisenkin systeemi rakennelmia testaileen :D Argh! Vielä about 4 viikkoa jäljellä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

1.13 taitaa olla juuri tuo uusin, eli ilmeisesti tieto tasojen toimivuudesta on aika ristiriitaista. Suhteellisen rasittavaa kun ei tiedä kannattaako kenttiä alkaa tekemään vai ei.
 
Ylös Bottom