Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Heh, hauska kenttä! Iso renkaisella monsterilla läpi kiven ja kannon ja lopussa vielä prätkät :)
Eilen sain kaverit eka kertaa mukaan rataa kokeilemaan ja hauska oli katsoa kun yksi heebo sinkoili suihkumoottorin on/off vivussa kiinni monsterin lavalla pompuissa :D Tänään tuo katkaisin tosin häipyy autosta....pitää laittaa "hinauskoukku" tilalle jotta väki mahtuu paremmin kyytiin...viimeksi yksi yritti pysyä auton katolla :p
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Hitsi kun tätä ei jaksaisi odottaa... :( Kuka muuten alkaa tekemään omia maita heti kuin tämä ilmestyy?:D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Olen kuullut että tässä pelissä voisi lyödä toista hahmoa? Miten se tapahtuu jos voi nuin tehdä?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Olen kuullut että tässä pelissä voisi lyödä toista hahmoa? Miten se tapahtuu jos voi nuin tehdä?
Paina L2- tai R2-nappi pohjaan ja heilauta oikeaa analogisauvaa. L2+oikea sauva ohjaa vasenta kättä ja R2+oikea sauva puolestaan oikeaa kättä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

No eipä ole ensimmäinen juttu mikä on jääny huomaamatta, joka päivä löytää jotain uutta mitä voi tehdä :p
Mitä pitää tehdä että toinen pääsee mukaan...riittääkö kakkosohjaimen käynnistys? :o

Niin et sitten huomannut yhdessä vaiheessa, että kun mulle laitoit kutsun niin meitä pölähti tuplasti paikalle ;)

Ja tosiaan kun toisen ohjaimen lyö kiinni, kysyy millä tunnuksella pelaaja tulee. Eli jos PS3 on usereita muita, jokainen niistä on valittavana. Tai sitten ihan vieras. Eli jos itselläni olisi tunnus XShava ja pojallani XShava jr. Niin esim minun peliin poika voi omalla nimellään tulla. En sitten tiedä käyttääkö tuota savea myös ja tavarat kertyy tollekkin. Uskoisin näin tapahtuvan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mistä olette tilailleet kyseistä peliä? Itse katselin tuossa Videogamesplussasta ja näytti olevan n. 45 kuljetuksineen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Niin et sitten huomannut yhdessä vaiheessa, että kun mulle laitoit kutsun niin meitä pölähti tuplasti paikalle ;)

Ja tosiaan kun toisen ohjaimen lyö kiinni, kysyy millä tunnuksella pelaaja tulee. Eli jos PS3 on usereita muita, jokainen niistä on valittavana. Tai sitten ihan vieras. Eli jos itselläni olisi tunnus XShava ja pojallani XShava jr. Niin esim minun peliin poika voi omalla nimellään tulla. En sitten tiedä käyttääkö tuota savea myös ja tavarat kertyy tollekkin. Uskoisin näin tapahtuvan.

Jostain syystä ihan ääneen nauratti kekseliäs nimeämisesi =D
Kyllä se selvästi on hauskempaa samalla koneella pelata kuin että netin yli. Hauskaa jälkimmäinenkin, mutta hauskuus nousee niin koviin potensseihin kun saa kaverille siihen viereen kirota. Oon tosissani harkinnu kahden lisäohjaimen hankintaa pelkästään tän pelin takia. Ja onhan noi vanhatkin menossa hiljalleen rikki, että jossain vaiheessa sitä on ostettava uusia.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jostain syystä ihan ääneen nauratti kekseliäs nimeämisesi =D
Kyllä se selvästi on hauskempaa samalla koneella pelata kuin että netin yli. Hauskaa jälkimmäinenkin, mutta hauskuus nousee niin koviin potensseihin kun saa kaverille siihen viereen kirota. Oon tosissani harkinnu kahden lisäohjaimen hankintaa pelkästään tän pelin takia. Ja onhan noi vanhatkin menossa hiljalleen rikki, että jossain vaiheessa sitä on ostettava uusia.


Pojalla oli tuo toinen ohjain kun Pakon alukseen mentiin, niin ei nyt muuta tullut mieleen :D

Mutta ainahan samalla koneella tuo tunnelmaa, jos on kavereita. Tässä nyt voi pelata esim kaksi Hesassa samalla koneella. Ja toiset kaksi vaikka sitten Utsijoella samalla koneella.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Miten tässä toimii oikein tuo kentänluonti? Olen vetänyt jokaisen tarinakentän ja sitten avautui se kentänluonti sinne eri planeetalle. Mutta eihän niitä tavaroita ole itsellä kuin muutama niin en oikein tajua miten edes voi kenttää luoda? Tarroja on tosi paljon mutta ei niillä oikein voi kenttiä luoda kun ne vain liimataan. Koristeita vain muutamia ja niillä ei pitkälle pötkitä. Onko tässä joku konsti mitä en ole vielä tehnyt? Mulla on ekasta tarinakentästä 100% ja toisesa jotain 35% ja kolmannesta vähän päälle 50%. Pitääkö jokaisesta saada 100, että tulee kunnolla luontityökaluja?:confused:
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Miten tässä toimii oikein tuo kentänluonti? Olen vetänyt jokaisen tarinakentän ja sitten avautui se kentänluonti sinne eri planeetalle. Mutta eihän niitä tavaroita ole itsellä kuin muutama niin en oikein tajua miten edes voi kenttää luoda? Tarroja on tosi paljon mutta ei niillä oikein voi kenttiä luoda kun ne vain liimataan. Koristeita vain muutamia ja niillä ei pitkälle pötkitä. Onko tässä joku konsti mitä en ole vielä tehnyt? Mulla on ekasta tarinakentästä 100% ja toisesa jotain 35% ja kolmannesta vähän päälle 50%. Pitääkö jokaisesta saada 100, että tulee kunnolla luontityökaluja?:confused:

Kenttäluonnissa tsekkaa ne harjoittelut. Jos et muuten löydä, niin popitissa valitse kysymysmerkki. Neuvoo ominaisuuksia ja sen jälkeen putkahtelee aina uusia ominaisuuksia ja tavaroita lisää.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tässä uusi video, jossa näkyy myös miten nuo liikkuvat tasot on tehty:

 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Paina L2- tai R2-nappi pohjaan ja heilauta oikeaa analogisauvaa. L2+oikea sauva ohjaa vasenta kättä ja R2+oikea sauva puolestaan oikeaa kättä.

Minusta kyllä molempia käsiä pystyy liikuttelemaan yhtä aikaa. L2+vasen sauva vasemman puoleiselle kädelle(hahmon oikea käsi) ja R2+oikea sauva oikean puoleiselle kädelle(hahmon vasuri). Jos nuo olkanapit vetää ihan pohjaan asti niin hemmo nostaa etusormet pystyyn ja jos painaa kevyesti niin kaikki ovat pystyssä.

Mistä olette tilailleet kyseistä peliä? Itse katselin tuossa Videogamesplussasta ja näytti olevan n. 45 kuljetuksineen.
Gamestopeissa on tästä kampanja. 2 PS3-peliä+90 senttiä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tuli päivitettyä tuota omaa kenttää Glass Gardenia hieman. Lähinnä lisäsin sinne lisää avattavaa.

Nyt kentästä voi saada:
- Herra koukun
- Tankin (kohtalaisen onnistunut tekele mielestäni)(tätä ei löydy kyseisestä jakosta joten jos haluaa testata niin editoriin vain. )
- Loppupuolella nähtävän tykillä varustetun ajoneuvon.
- Liikkuva puu (loppupuolen kiipeily osuudesta)

Harmi kun ei saa videokuvaa tuosta kentästä :<

------------------------------------------------------------

Tässä uusi video, jossa näkyy myös miten nuo liikkuvat tasot on tehty:


Hemmetin ovelaa :D

Saa nähdä jos vastaavaa saisi kokeiltua jossain muussakin tilanteessa hmm.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mahtava Peli! Todellista GotY tavaraa jo tämä Beta :cool:

Tosin,

Eilen kävi jo toisen kerran, kun LBP Betan tallennus tiedosto oli korruptoitunut. Onneksi tässä ei ole kuin nuo kolme / neljä pakollista kenttää läpikäytävänä, ennenkuin pääsee tahkoamaan muiden tuotoksia. Tavaroiden metsästys on vain raivostuttavaa, edellisessä savessa oli Säkkipojun lenkkarit ja bootsit, nyt en muista mistä nekin penteleet löytyy..

Onko muut betailijat pelanneet kentät 100% läpi? Henk. koht. ei pysty ymmärtämään mistä löytyy puuttuvat prosentit omasta pelistä. Skeitaten voittoon 98% ja se keskimmäinen 96%. :(

Tuosta tallennustiedon vioittumisesta vielä sen verran, että tämä tuntuu minulla tapahtuvan jos kesken pelin (siis omassa aluksessa ollessani) sammutan järjestelmän, ilman että poistun ensiksi pelistä. Plösö pitää sen hemmetin piip-piip-piip äänen ja käynnistyy uudestaan XMB - valikkoon. Joten kannattaa muiden ihan varmuuden vuoksi sammutella peli kaikessa rauhassa, ennenkuin sammuttaa konsolin.
 
Ylös Bottom