Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

minkähänlaista maksullista lisä matskuu pelintekijät tähän keksii.. :|

Uusia rakennustarvikkeita, esim. vettä, painottomuus ja muuta semmoista. Sitten olisi varmaan eri Scakboy hahmoja, esim. Kratos jonka taitaa saada vain ennakkotilaamalla.

Uusia rakennustarvikkeita, esim. vettä, painottomuus ja muuta semmoista. Sitten olisi varmaan eri Scakboy hahmoja, esim. Kratos jonka taitaa saada vain ennakkotilaamalla.
Varmaankin juuri lisää elementtejä, ja eikös Mm jossain haastattelussa sanonut että parhaimmilla kenttäsuunnittelijoilla on mahdollisuus tienata uusilla kentillään.

Onko muut betailijat pelanneet kentät 100% läpi? Henk. koht. ei pysty ymmärtämään mistä löytyy puuttuvat prosentit omasta pelistä. Skeitaten voittoon 98% ja se keskimmäinen 96%. :(

Sama juttu. Tuurilla 70% hankittu kahdesta jälkimmäisestä tarinakentästä ja oon mielestäni tarkistanu kaikki mahdolliset paikat.. Oiskohan näihin mitään walkthruuta? :P

Rata Motorstorm2000 hakee kesyttäjiä :D

Vinkki -> ei onnistu kaasu pohjassa :p

Tänään lisään räjähdyksiä ja muita tehosteita sekä poistan sen turhan raketin monsterista ;)
Rata muutettu ;)

Seuraavaksi haastankin porukan rikkomaan minun ja Wertyn ennätyksen radalle nimeltä RollOver :D (turha mennä yksin yrittämään, vaatii ainakin toisen mukaan) Ps. pommin pitää säilyä ehjänä loppuun ;)

Eurogamerilla meneillään kentänsuunnittelukisa. Palkintoina taisi olla ainakin 80Gb pleikka.

Tuli mieleen, että aika vaikee tuohon on sellaisten osallistua, jotka eivät ole betaan päässeet, koska ei ole tietoa kenttäeditorin mahdollisuuksista.

Edit: Muut palkinnot: 5 LBP peliä, paljon säkkipoikanukkeja ja LBP T-paitoja.

Edit2: Muntu lähdeppä minun kanssa käymään läpi ne tarinakentät niin näytän ne paikat. ;) Pysyn muuten hyvin ajantasalla sinun pelaamista kentistä, kun koko ajan tulee ruutuun, että Muntuzzz läpäisi sen ja sen kentän pisteillä xxx. :D Olet ainoa kaverilistalla, jolla on LBP beta.

Eurogamerilla meneillään kentänsuunnittelukisa. Palkintoina taisi olla ainakin 80Gb pleikka.

Tuli mieleen, että aika vaikee tuohon on sellaisten osallistua, jotka eivät ole betaan päässeet, koska ei ole tietoa kenttäeditorin mahdollisuuksista.

Edit: Muut palkinnot: 5 LBP peliä, paljon säkkipoikanukkeja ja LBP T-paitoja.

Tuohon ei kannata liiemmin voimiaan tuhlata sillä säännöissä sanotaan selvästi, että koskee vain saarivaltion asukkaita.

Voi kehvelin normandialainen! Nyt potuttaa entistä enemmän jos tuollaisia ominaisuuksia tulee maksulliseen lataukseen. Olisin niin valmis maksamaan noista mutta se samperin LUOTTOKORTTI puuttuu! :mad:

Saisinkohan ne lisämatksut Blu-ray levynä jos oikein kiltisti pyydän MM porukalta :D Voisin maksaa vaikka kaksinkertaisen hinnan mikäli tämä olisi mahdollista. Tuo vesielementti olisi niiin kova juttu! :D

Tuo rakennustarvikkeiden tekeminen maksulliseksi kuulostaa aika typerältä. Ideanahan on että kaikki saavat pelata kaikkia jaksoja ja "lisäosaa vaativat jaksot" eivät kuulosta korvaan todellakaan kovin miellyttävältä.

Kenttiä, pukuja, 3d objecteja ja stickereitä saisivat kyllä myydä. Mutta nämä olisivat vain kosmeettisia.

Voi kehvelin normandialainen! Nyt potuttaa entistä enemmän jos tuollaisia ominaisuuksia tulee maksulliseen lataukseen. Olisin niin valmis maksamaan noista mutta se samperin LUOTTOKORTTI puuttuu! :mad:

Saisinkohan ne lisämatksut Blu-ray levynä jos oikein kiltisti pyydän MM porukalta :D Voisin maksaa vaikka kaksinkertaisen hinnan mikäli tämä olisi mahdollista. Tuo vesielementti olisi niiin kova juttu! :D
Lainaa äidiltä ja jos ne tulee eu storeen niin visa electronikin käy.

Lainaa äidiltä ja jos ne tulee eu storeen niin visa electronikin käy.

Hiukan vaikeaa kun äitikin kuoli jo kun olin 9. Ja tässä 23 vuotiaana nyt on vain ainoa ongelma että minulla on edunvalvoja kiusaamassa peliharrastukseni laatua :D Että siihen malliin. Muuten ihan hyvä idea.

Hiukan vaikeaa kun äitikin kuoli jo kun olin 9. Ja tässä 23 vuotiaana nyt on vain ainoa ongelma että minulla on edunvalvoja kiusaamassa peliharrastukseni laatua :D Että siihen malliin. Muuten ihan hyvä idea.

Eikö Electroniakaan ole? Sen saa kyllä ihan hakemalla vaan pankista kuin pankista, eikä tartte olla mitään tuloja jne. Tosiaan olishan se ihan hyvä, että nuo PS-store kortitkin löytäis Suomeen niin kaikilla olis mahdollisuus Storea käyttää.

Ei kannata mennä asioiden edelle. Tekijät ovat maininneet vain osan ideoista ehtivän nyt tähän julkaisuversioon. Myöhemmin on luvassa päivitysten myötä lisää ominaisuuksia. Se, onko tämä materiaali maksullista on eri asia. Veikkaisin että tuskin, koska kuitenkin kentät menee jakoon kaikille ja objektit ym. pitäisi olla jaettavissa jos kentäntekijä niin vain tahtoo. Ehkä ideana on tarjota kaikille yhtäläiset välineet luoda.

Ei kannata mennä asioiden edelle. Tekijät ovat maininneet vain osan ideoista ehtivän nyt tähän julkaisuversioon. Myöhemmin on luvassa päivitysten myötä lisää ominaisuuksia. Se, onko tämä materiaali maksullista on eri asia. Veikkaisin että tuskin, koska kuitenkin kentät menee jakoon kaikille ja objektit ym. pitäisi olla jaettavissa jos kentäntekijä niin vain tahtoo. Ehkä ideana on tarjota kaikille yhtäläiset välineet luoda.

Minä toivon että asia olisikin niin ettei sellaista vaatimusta tulisikaan kehiin että jostain lisäominaisuudesta pitäisi maksaa. Tosin jos näin on, teen mitä tahansa että saan sellaisen itselleni mikäli se osoittautuu hyödylliseksi lisäksi peliä ajatellen :D

Niin juu ja vielä tähän että minulla on tuo electroni kortti mutta se on eräiden hoitsujen vahtimassa kaapissa erään kukkaron sisällä johon en ihan helpolla pääse käsiksi. Kyrsii olla holhouksen alainen!

Toivottavasti tuo tallentaminen toimii paremmin koko versiossa lukenut monia jolla tallentaminen ei oikein toimi :F

Toivottavasti tuo tallentaminen toimii paremmin koko versiossa lukenut monia jolla tallentaminen ei oikein toimi :F

Sen takia onkin vasta beta menossa ;)

Laitetaas tännekkin, että tänään kävin sitten itsekkin pelin varaamassa GameStopista. Vein Ratchet&Clankin ja Assasin's Creedin ja peli maksoi sitten sen 0,90. Ensimmäinen pelivaraus ikinä ja en olis uskonu vielä 6kk sitten, että se tähän peliin kopsahtaa :D. Musta on tullu teiän hypetyksen uhri, toivottavasti ette pettäny mua..

Itsellänikin kerran korruptoinut savet. Aina sammutin koneen suoraan PS napin alta sammuttamatta ensin peliä, jolloin useasti Plege suoritti rebootin. Mutta sattui ikävään aikaan tuo saven korruptoituminen, kun parin viini lasillisen jälkeen olin saanut suostuteltua avovaimon tutustumaan peliin, niin joutui vetämään alusta asti nuo pakolliset turhat rallit, joka söi hieman makua avokin mielestä, kun koko ajan tuli pop-uppina ne puhekuplat :( Nyt hän on sitä mieltä, että peli on tylsä, kun koko ajan hyppii noita puhekuplia

Sen takia onkin vasta beta menossa ;)

Laitetaas tännekkin, että tänään kävin sitten itsekkin pelin varaamassa GameStopista. Vein Ratchet&Clankin ja Assasin's Creedin ja peli maksoi sitten sen 0,90. Ensimmäinen pelivaraus ikinä ja en olis uskonu vielä 6kk sitten, että se tähän peliin kopsahtaa :D. Musta on tullu teiän hypetyksen uhri, toivottavasti ette pettäny mua..

Tuskinpa tämä peli pettää ketään :D On niin loistava tuo Beta versiokin lagaavaa nettipeliä lukuun ottamatta joka toivon mukaan toimii paremmin koko versiossa. Juu. Enpä ole itekkään tätä ennen koskaan mitään peliä varannut itselleni :D Tää on vaan saanu meikäläisen niin vakuuttuneeksi siitä että vihdoin on saatavilla peli, jonka pelaaminen on oikeesti hauskaa ja kivaa ja vieläpä kehittävää(Lue: Mahtava editori, jolla pääsee leikkimään). Game of the year is soon here!!

Ylös Bottom