Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Vietin tänään koskikeskuksen GameStopissa aikaani hetken vakoillen hölmistyneitä pikkupoikia jotka tulivat äitinsä kanssa ostamana LittleBigPlanetia. Oli huvittavaa katsella, kuinka äidit siinä sitten yrittivät kääntää asiaa parhain päin pikku kullannupuillensa :D
Itse kiersin kaikki Tampereen pelikaupat läpi tylsyyden iskettyä. Ihan vain siinä pienessä toivossa, että jollekin kaupalle olisi sattunut pienen pieni erehdys... :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Veikkaan, että tää peli tulee menestymään ihan jokaisessa maailman kolkassa, sen verran hyvältä tää vaikuttaa :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Lisää keskustelua sensuroinnista

Muslimit tuomitsivat LittleBigPlanetin sensuroinnin

LittleBigPlanet, IsoBigKohu. Sonyn vuoden odotetuimman PS3-pelin lykkäytyminen yhdestä taustakappaleesta löytyneiden koraaninsäkeiden johdosta on lyönyt kommenttiaallokossa luonnollisesti joka äärisuuntaan. Moni on tuominnut geneerisesti kaikki maailman muslimit ählämipommittajiksi, mutta maltillistakin rättipäätä löytyy, jopa ilman rättejä. Yhdysvaltalainen muslimijärjestö Islamic Forum for Democracy jopa tuomitsi pelin sensuroinnin.

Muslimit eivät voi hyötyä ilmaisun- ja uskonnonvapaudesta vaatimalla, että muiden oikeuksia rajoitetaan heti jos jokin loukkaa heitä.

Vapaat markkinat mahdollistavat, että jos et pidä jostain, niin et sitten osta sitä, kertoi järjestön puheenjohtaja M. Zuhdi Jasser.

Jasser tiivistää, että Sonyn päätös sensuroida peliä tekee hallaa sekä sanan- että uskonnonvapaudelle.

Sonyn päätös lykätä LittleBigPlanetin julkaisua, jotta loukkaaviksi pelätyt säkeet sisältävä kappale voitaisiin vaihtaa, onkin pamahtanut maailmalla ykkösuutiseksi. Jasser on edustanut maltillista kantaa muun muassa CNN:n haastattelussa kritisoiden pelin sensurointia.

Lähde: http://plaza.fi/edome/uutiset/muslimit-tuomitsivat-littlebigplanetin-sensuroinnin
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Osa sitten tulee varmasti hieman pettymään kaiken tämän hypen keskellä. Eräällä LBP-forumilla jotkut betailijat ovat jo ilmaisseet pettymyksensä, kun olivat antaneet odotusten olla jossain aivan käsittämättömissä korkeuksissa. Lisäksi eivät tajua, että pelillä kestää kuukausia, ennen kuin yhteisö on täydessä vauhdissa luomassa huippukenttiä. Vähän niinkuin PS2:lla kesti pitkään ennenkuin kehittelijät saivat koneesta kaiken irti.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Minun mielestä jo betassa oli todella loistavia kenttiä,ja luulen että melko äkkiä pelaajat `tottuvat` editoriin.Minusta editori oli jo betassa todella helppo käyttöinen.Ikävä kyllä omat kenttäni olivat aika huonoja.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tänään ilmestyi myös päivitys versioon 1.02. Patchin myötä kiistanalaisesta, Koraania lainaavasta kappaleesta on häivytetty lyriikat kokonaan. Ja samalla myös paljastui, mitä se edellinen päivitys teki:
... it adds new costumes, some unspecified online tweaks, and the ability to turn off the jetpack with the Circle button.

Lähde: Joystiq
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kannattaako noita päivitys tietoja edes lähettää eihän peliä ole vielä julkaistu

Ei olisi tarvinut siirtää pelin julkaisua jos tuon biisin olisi voinut poistaa päivityksellä
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kannattaako noita päivitys tietoja edes lähettää eihän peliä ole vielä julkaistu

Ei olisi tarvinut siirtää pelin julkaisua jos tuon biisin olisi voinut poistaa päivityksellä
Kyllä nuo päivitystiedot joitain varmasti kiinnostavat. Ja netittömiä vartenhan peli vedettiin takaisin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

jossain päivityksessähän pitäisi tulla jotain säätöä tuohon hyppyjen tuntuun, se kun tahtoo olla vähän liperoisen ja epätarkan tuntuinen.. vielä ei ilmeisesti ole siihen tullut muutosta...
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Vietin tänään koskikeskuksen GameStopissa aikaani hetken vakoillen hölmistyneitä pikkupoikia jotka tulivat äitinsä kanssa ostamana LittleBigPlanetia. Oli huvittavaa katsella, kuinka äidit siinä sitten yrittivät kääntää asiaa parhain päin pikku kullannupuillensa
Itse kiersin kaikki Tampereen pelikaupat läpi tylsyyden iskettyä. Ihan vain siinä pienessä toivossa, että jollekin kaupalle olisi sattunut pienen pieni erehdys...

Hyvää vakoilua. Sääliksi käy näitä pikkutyyppejä kun he ovat odottaneet peli viikkoja ja sitten vain tokaistaan, ettei peliä ole vielä pitkään aikaan. Kaikenkaikkiaan nämä viivytykset ovat raivostuttavia, varsinkin kun kyse on tällaisesta.

Okei, jumalan pilkkaa jälleen kerran, mutta kyllä uskonnoilla on vieläkin aivan liian suuri rooli maailmassa. Minulle tämä jumalan pilkka tuli maksamaan rahaa 75. Tarkoitus oli ostaa LBP 23.10. Mutta, koska olen kärsimätön pelle, niin menin ostamaan Far Cry 2 pelin. Se oli sellainen keskiverto peli. Toivotaan, että tästä pelistä (LBP) tulee jotain suurta eikä taas uusi pettymys pettymyksien jälkeen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Taitaakin käydä niin,että suunnitelmani ostaa Far Cry 2 muuttuu suunnitelmaksi ostaa LBP. Niin hienoilta näyttävät videot ym. betaan en valitettavasti päässyt .
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Taitaakin käydä niin,että suunnitelmani ostaa Far Cry 2 muuttuu suunnitelmaksi ostaa LBP. Niin hienoilta näyttävät videot ym. betaan en valitettavasti päässyt .

Parahin Surround, tee meille kaikille palvelus ja odota LBP:tä. Itse olin niin typerä, että kun peli myöhästyi, niin menin sitten hankkimaan Far Cry 2 pelin. Peli on ihan hyvä, ok tekele, mutta mutta - Tämä LPB saattaa olla jotain aivan omasta maailmasta. Peli joka saattaa myydä konsoleita, muuttaa konsolimaailmaa ja tuoda pelaajia lähemmäs toisiaan.

FC2 on näitä pelejä. Pelaan 1-2KK ja sitten se jää. LBP Saattaa muodostua meille vuosien harrastuksesksi. Lisäosien, ladattavan materiaalin, kilpailujen, muiden tekemien asioiden, kenttien, hahmojen myötä. Mieti pelin potentiaalia jne.

Toisaalta jos sinulla on rahaa paljon, niin anna mennä, mutta joskus odottaminen on ihan kivaa ja voihan peliin tutustua siis (LBP) juuri fanisivujen, videoiden, arvosteluiden ja kuvien kautta. Hauskaa syksyä joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Taitaakin käydä niin,että suunnitelmani ostaa Far Cry 2 muuttuu suunnitelmaksi ostaa LBP. Niin hienoilta näyttävät videot ym. betaan en valitettavasti päässyt .

Betaan pääsin, ja voin kertoa että täydellisestä vuoden pelistä on kyse!
Älä turhaan haaskaa rahaa keskiverto FC2:seen :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Pitikö rekisteröityä johonkin vai mistä sellasen koodin ois saanu? Ainoa koodi jonka olen saanut oli Motorstorm : Pacific Rift,joskaan siitä ei ollut mitään hyötyä koska demo ilmestyi myöhemmin storeen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

KYSYMYS?



Kertokaapa sellainen kun ehditte. Te, jotka olette BETA-versiota kokeilleet. Onko tasojen/härveleiden rakentaminen hauskaa? Haastavaa? Jaksaako sitä tunnista toiseen?

Kun katson videoita, niin haluaisin samantien itse kokeilla, mutta onko peli niin upea kuin puhutaan, mikä tässä kaikessa niin viehättää???

kokemuksia rakentelusta (beta-versio) !




kiitos jo etukäteen, itse kävin tänään ennakkotilaamassa pelin, Helsingin, Kampin, GameStopista.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jos ei malta odottaa peliä tai haluaisi muuten vain kokeilla 2d-fysiikkapelleilyä, kannattaa kokeilla Phunia. Peli ei tietenkään ole millään tasolla lähelläkään LBP:tä, mutta kyllä tuosta vähän aikaa iloa irtoaa.
 
Ylös Bottom