Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuin myös servot down!
Tietääkö kukaan voiko tuossa kerätä niitä ´kuolematta kenttä läpi´ palkintoja niin että kaveri röytää edellä ja menee vaikeat kohdat ja itse jää taka-alalle?
Esim Bunkkeri kentän iso labyrinttipyörä on aika hankala sekä Käärmetemppelissä pitää räjähteitä roudata seinän viereen että pääsee jatkamaan kulkua.
Mulla jumittaa kuolematta pelatessa siinä rakennustyömaan bossissa, ei sattuis kellään olemaan mitään helppoa/varmaa tapaa sen läpäisyyn kuolematta?
Netissä ei vielä oikein pysty pelata kauheitten lagipiikkien takia, mikä on 2D peliltä mun mielestä outo juttu, mutta onneks sentään samalla koneella voi pelata hyvin 4 pelaajaa.
Lagia on harvakseltaa ollut kun on pelannut onlinessa. Johtunee suomalaisesta peliseurasta.
Täällä ilmaantuu lagia lähinnä vain silloin kun joku liittyy huoneeseen tai jos joku yrittää liittyä. Kesken pelin harvemmin mitään katkoilua tapahtuu.
Nimenomaan tuosta johtuu, ei auta kuin hommata aito Sixaxis/Dualshock 3.Toisena ohjaimena on Logitechin ChillStream (vaikuttaakohan tämä, vai pitääkö olla nimenomaan pleikkarin aito ohjain?)
Nimenomaan tuosta johtuu, ei auta kuin hommata aito Sixaxis/Dualshock 3.
Etsi tästä ketjusta -> hakusanaksi chill* -> kyllä mainittiin.Ugh! Voe kökkö... Ei sitäkään sit missään mainittu
Etsi tästä ketjusta -> hakusanaksi chill* -> kyllä mainittiin.
Merkitseekö pisteisiin se, että kuinka nopeaa suorittaa jonkun kentän? Ilmeisesti ei? Tietenkin erillisissä kisa-kohdissa aika juuri merkitsee mutta ei kuitenkaan normaali pelissä? Lopussa ei ainakaan mitään aikaa näy tai muuta.