Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet

Toimiiko tämä siis muilla ihan normaalisti netissä ilman kaameaa lagia/ lagipiikkejä? Tänään kokeilin pelata CoDia varmuuden vuoksi, mutta sen perusteella tämän pitäisi toimia mainiosti. Silloin aiemmin mulle tuli samanlaista kun soul calibur 4 julkaistiin, mutta sain kaikki toimimaan irroittamalla modeemin seinästä vähäksi aikaa, vai mikä se oli.
Voiko installuksen poistaminen estää trophyjen saamista, ja voisiko siitä olla hyötyä? Kukaan törmännyt samaan ongelmaan?

Noniin, tänään tuli julkaistua kenttä nimeltään LittleBigMachines [Part1]. Mitään tarinaa ei oikeastaan ole vaan ainoastaan pelaajan täytyy yrittää tuhota erilaisen mekanismit ja koneistot jotka tulevat vastaan yrittäen räjäyttää sackboy-paran taivaantuuliin:D. Tämä sisältää pieniä pulmia jotka pitää ratkaista päästäkseen eteenpäin ja ei kannata pelästyä jos muutaman kerran kuolee, kommentoikaa siellä kommentit osassa ja jos jossain näkyy puutteita/virheitä joita pitäisi korjailla niin ilmoittakaa minulle. Eli kaikki vaan testaamaan!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Toimiiko tämä siis muilla ihan normaalisti netissä ilman kaameaa lagia/ lagipiikkejä?

Kyllä se lagittaa mutta itsellä ainakin yhteys koko palvelimeen katkeaa johtunee siitä että palvelimet ovat toisinaan ruuhkaisia? Trophyt eivät häviä minnekkään jos poistat pelitiedot, mutta en usko siitä olevan mitään hyötyä tässä tapauksessa.

Miten voi olla mahdollista, että oon saanu sen tämä on vasta alkua trophy, vaikka en oo edes pelannu yhtäkään metropolis kenttää? ja sieltä saaret paikasta oon menny vasta 2kenttää. miten saan lisää niitä saari kenttiä?

Itellä 1mega netti ja lagia ilmaantuu yleensä silloin kun on enemmän kuin 2 pelaajaa samaan aikaan.

on kyl osin kamalan buginen peli. saisi pian tulla päivityksiä. kaatunut koko ps3 ehkä 5 kertaa ja ainakin 2 pelissä tulee ärsyttäviä nykimisiä jotka haittaa pikkasen paljon jos pitää pomppia tarkkaan. 10/2mb netti löytyy ja netissä se lagittaa välillä aivan liiankin paljon!! :mad:. silti vuoden paras peli :)

Tänään ei oo lagannu mulla ollenkaan, mutta joillekkin tuli pleikan jäätymistä. Eiköhän nämä päivityksellä korjaannu. :)

Mulla on jäätyny peli pari kertaa kun on pelannu ruudun läpi ja pitäs palata podiin. Ja nämäkin tapahtuneet aina nettipelissä muitten kanssa. Lagia esiintyy sillointällöin mutta menee yleensä nopeasti ohi (2 megan netti).

Eka kenttä valmistui viikonloppuna ja vaikka hallitus halusi ängetä koko ruudun täyteen kukkasia ja perhosia tuli siitä ihan kohtalainen luulisin ;) Nimi on: Eye of the Martian, hypipompi-leveli johon lähinnä kokeilin eri tooleja ja miten ne toimii.

Tulin suorittaneeksi nyt itsekin tuon kultaisen "Pelaa"-trophyn. Olihan siinä hommaa toviksi, mutta mikään älyttömän vaikea urakka se ei ollut. Ei ole verrattavissa Wipeout HD:n kultapysteihin. :)

Yllättävän kivuttomasti meni bunkkerikin läpi. Jonkun viitisen kertaa taisin tasoa pelata ja yhden ainoan kerran homma kusi siinä isossa pyörivässä renkaassa, joka on täynnä sähköansoja. Kerran meni pieleen sen yhden pitkulaisen tankkivihollisen kohdalla, kun ukko valahti sähköansoihin ja loput virheet tulivat vain virhearvioinneista hyppyjen kanssa. Tuossa pyörivässä jättirenkaassa kannattaa loikkia nopeasti ja tehdä esteiden yli melko lyhyitä loikkia pienellä voimalla, jotta hahmo ennättää laskeutua turvallisesti tasojen päälle. Liian pitkiä loikkia jos tekee, niin hahmolla on paha tapa valahtaa tasojen yli.

Eniten yrityksiä vaati kanjoneiden kaivoskenttä. Vaikka munasinkin vain kerran kentän vaikeimmassa kohdassa (kohta, jossa täytyy hypätä vaunusta, tarrautua roikkuvaan pallukkaan kiinni ja hypätä toiseen vaunuun, joka ilmestyy liekeistä), niin tuli kuoltua toistakymmentä kertaa kentän alkupuoliskolla mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. Kaksi kertaa litistyin niiden pomppivien vihollisten alle, yhden kerran pommi räjähti liian lähellä. Ja kerran onnistuin jollain ilveellä liiskaantumaan seinään, kun ponkaisin sellaisesta jousipompusta liian kovalla vauhdilla päin seinää (?!?). Jäin vain monttu auki tuijottamaan ruutua kummastellen, miten ihmeessä tuollainen on mahdollista. Bugi mikä bugi... Noh, yllättäen käärmetemppelissä kuolin vain yhden ainoan kerran, eikä sekään ollut edes tason lopputaistelussa. Tuossa lopputaistelussa kannattaa painaa mieleen tahti ja järjestys, miten pommit putoilevat. Se nimittäin pysyy kokoajan samana. Ja jos opettelee väistämään pommit oikein, niin ei tuossa tulisi olla mitään ongelmaa.

Myös saarien kestävyysdojo oli yksi ärsyttävimmistä tasoista. Ne pitkulat puupalat tekee kenet tahansa hulluksi. On melkoista arpapeliä, valahtaako ukko lankkujen välistä kaasuun vai juokseeko se niiden yli kuten pitäisi. Niissä ei tunnu olevan mitään järkevää logiikkaa, jonka avulla noita putoamisia voisi välttää. Ja noissa lankkujuoksuissa epäonnistuminen pistää eniten turhauttamaan koko tasossa, kenties koko pelissä. Onneksi tuota tasoa en joutunut yrittämään yhtä montaa kertaa kuin kaivosta, meni pienellä tuurilla läpi jo muutamien yritysten läpi.

Tuollaisia ajatuksia jäi urakan jäljiltä. Ehkä siitä voi olla joillekin hyötyä ja osaa varautua muutamiin pahoihin kohtiin. Jos jollakin on jotain hyvää vinkkiä tuohon kestävyysdojoon, niin kuulisin mielelläni lisää.

Siis ne lankkujuoksuthan on älyttömän helppoja, ainakin itselle... varmaan ainoastaan ekalla kerralla kuolin, kun en tajunnut pitää vauhtia yllä.

Siis ne lankkujuoksuthan on älyttömän helppoja, ainakin itselle... varmaan ainoastaan ekalla kerralla kuolin, kun en tajunnut pitää vauhtia yllä.

Tuntuu vähän siltä, että ihan sama miten niiden yli yrittää juosta, niin parhaimmillaan joka toisella yrityksellä homma onnistuu. Eikä siitä oikein voikaan kuin tatti pohjassa mennä, muuten ei pääse edes sen ensimmäisen lankun yli. Enitenhän noissa ärsyttää se, että noita lankkujuoksuja on kyseisessä kentässä kolme ja se viimeisin on niistä aivan julmetun pitkä. Todennäköisimmin käy niin, että kaksi ensimmäistä lankkujuoksua onnistuu, mutta siinä kolmannessa ukko valahtaa aivan viime metreillä alas.

Eikö noita kenttiä voi hakea muuten kuin valmiin tekstin (tagin) perusteella tai sitten vaan summassa sieltä monen sivun joukosta? Olisi kiva jos tulisi jokin hakusysteemi johon voisi itse kirjoittaa jotain tai muuta semmosta. Sekin on vähän huono homma että jos valitsee jonkun tagin vaikka musikaalinen niin niitä kenttiä tulee vain yksi sivu eikä niitä ole kuin joku 10-20 siinä.

Eikö noita kenttiä voi hakea muuten kuin valmiin tekstin (tagin) perusteella tai sitten vaan summassa sieltä monen sivun joukosta? Olisi kiva jos tulisi jokin hakusysteemi johon voisi itse kirjoittaa jotain tai muuta semmosta. Sekin on vähän huono homma että jos valitsee jonkun tagin vaikka musikaalinen niin niitä kenttiä tulee vain yksi sivu eikä niitä ole kuin joku 10-20 siinä.
Neliötä painamalla voi itse kirjoittaa hakusanan tai tekijän nimen.

Nyt on kokoversion eka kenttä valmis! Löytyy nimellä Danger Adventure ja mun psn on tietenkin piavo. Eli sydän olisi poikaa ja testatkaa tota! Kommentoikaa pelissä siinä kommentit kohas ja voitte täälki sanoo jos löydätte virheitä/lisättävää.. Tai apua tietysti.

Tässä on yks glitchi, mutta kun konverttasin tuli näköjää fast motion :D:D

Viimeksi muokannut moderaattori:

On kyllä ollut pettymys tämäkin peli, niinkuin vähän pelkäsin.

Ja kun katsellaan myyntilukuja niin ei nekään ihan valoisilta näytä, huomenna uudet. Aika yllättynyt olin kun ei tämä sitten taaskaan myynyt kaiken hypensä jälkeen.

Ylös Bottom