Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet

Hei,
tietääkö kukaan (joku), että toimiiko Play.comista saatu Nariko asukoodi pelin jenkkiversion kanssa? Kiitos vastauksista etukäteen!
 
Vastaus: LittleBigPlanet

No niin, toinen ruutu tuli valmiiksi. Nimi on Arctic Adventure, tasohyppelyä parilla helpolla puzzlella. Käykäähän kokeilemassa ja/tai kommentoimassa sitä. Ekaa julkasua saa myös pelata :P

Ja eikun takas testailemaan muitten KFinien ruutuja :cool:
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Nyt on peli 100%. Ei ollut mitenkään hermoja raastaavaa, kun loput kuplat löytyivät kaksin-, kolmin- ja nelinpelialueilta. Niiden kuplien saamisesta kiitän mm. Alluxusta, Sohvoa ja Vilhotusta. Helpompaa oli kuin netissä vieraiden kanssa. ;)

LBP:n trophyt ovat tosiaan helppoja. Pelaa-trophy ei välttämättä muissa peleissä olisi edes Goldin tasoinen. Tuo Tri Frankenstein -trophyn saa, kun asentaa möhkäleeseen aivot, 2 silmää ja jalkaa/pyörää. Siitä saa Silverin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet

Ihan kiva kenttä oli. Heh, harmi vaan ku olin just kirjottanu kommentin(sillä p******a kirjotus järjestelmällä...) ja lähettämssä sitä, ni sit mokoma kirjautu ulos playstation networkista, enkä sit jaksanu tulla netiin uudestaan kirjottamaan sitä kommenttia :D

Siinä yhes kohtaa
(en tiiä onko spoileri mut laitan varmuuden vuoksi) ku tulee se kohta, missä pitää tarttua ilmapalloon. Jos se on "pakollista" tarrtua siihen, ni kannattais varmaan laittaa niin, et se ilmestyy uudestaan.

Kiitos palautteesta.

Ja mitä siihen yhteen kohtaan tulee:
Ei, ilmapalloon ei ole pakko tarttua. Sen avulla tosin pääsee huomattavasti nopeammin ylös. Jos ilmapalloon ei pääse tarttumaan, kannattaa koittaa kiivetä niitä "sieniä" pitkin sinne parvekkeelle.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Kiitos palautteesta.

Ja mitä siihen yhteen kohtaan tulee:
Ei, ilmapalloon ei ole pakko tarttua. Sen avulla tosin pääsee huomattavasti nopeammin ylös. Jos ilmapalloon ei pääse tarttumaan, kannattaa koittaa kiivetä niitä "sieniä" pitkin sinne parvekkeelle.


Jaa, no ei sitte mitään. Mä vaan pääsin sinne heti ekalla yrittämällä, mut jos joku ois niin rähmäkäpälä(:)) et ei pääsis ekalla ni sitte pitäs korjata. Mut kerran sinne pääse noinki ni hyvä :D.

PS. Eka rata minultakin julkastu, jee:cool:. Radan nimi on hienosti Mad Zone. Eka siitä piti vaan tulla leikki kenttä, jossa kokeilen kaikkea, mutta sitte päätinki tehä siitä tason näkösen ja julkasta sen. Menkääs kokeilemaan ja antakaa kommentteja(jos edes 5 pelais)

PPS. Hitt..sin smile rajotin...
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Ensimmäinen kenttä - Nimi on Partyland! - tuli julkaistua. Hyvin "kevyt", eli nopea ja helppo.
Autat Keräilijää tekemään muutaman kepposen.

Toivottavasti testaatte. Jos pidätte, voitte antaa sydämen minulle ja kentälleni. :)

PS. Suorittamisesta kaksi palkintoa!
 
Vastaus: LittleBigPlanet

11 kenttää jo tehtynä :o

Kommentteja, parannusehdotuksia ja sydämmiä otetaan mieluusti vastaan :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Tänään tuli ensimmäistä kertaa myyntiversiolla (v1.04) pelattua nelinpeliä netin yli. Mutta voi tuska ja ahdistus! Jo betaa vaivannut lagi piinasi kokemusta edelleen. Koko peli nyki ja paukkui niin pahasti, että järkevä pelaaminen oli oikeasti täysin mahdotonta. Testasin vielä sen jälkeen pelkästään kaksinpeliä netin yli, mutta saman tien meno muuttui diashow'ksi ja säkkityypit kohelsivat ruudulla ihan valtoimenaan. (Lue: kun yrittää ohjata johonkin suuntaan, pariin sekuntiin ei tapahdu mitään ja sitten ollaankin varpattu ihan toisaalle.)

En tiedä, mikä tässä nyt oikein maksaa. Muut nettipelit (pl. NHL08) ovat toimineet aivan mainiosti ja lagittomasti, mutta LBP ei vaan nyt tykkää musta ollenkaan. :'(
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Tänään tuli ensimmäistä kertaa myyntiversiolla (v1.04) pelattua nelinpeliä netin yli. Mutta voi tuska ja ahdistus! Jo betaa vaivannut lagi piinasi kokemusta edelleen. Koko peli nyki ja paukkui niin pahasti, että järkevä pelaaminen oli oikeasti täysin mahdotonta. Testasin vielä sen jälkeen pelkästään kaksinpeliä netin yli, mutta saman tien meno muuttui diashow'ksi ja säkkityypit kohelsivat ruudulla ihan valtoimenaan. (Lue: kun yrittää ohjata johonkin suuntaan, pariin sekuntiin ei tapahdu mitään ja sitten ollaankin varpattu ihan toisaalle.)

En tiedä, mikä tässä nyt oikein maksaa. Muut nettipelit (pl. NHL08) ovat toimineet aivan mainiosti ja lagittomasti, mutta LBP ei vaan nyt tykkää musta ollenkaan. :'(

Mulla ainakaan ei oo ollu mitään ongelmia. Kaikku puhuu siitä et ei pysty ees kirjautuu palvelimille, mut mul menee aina heti. Vaikka langatonta verkkoa käytänki.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Mulla ainakaan ei oo ollu mitään ongelmia. Kaikku puhuu siitä et ei pysty ees kirjautuu palvelimille, mut mul menee aina heti. Vaikka langatonta verkkoa käytänki.
Ilmeisesti muillakaan kanssani pelanneilla ei ollut ongelmia. Vaikea sanoa, mistä tuollainen "eriarvoisuus" sitten johtuu. WLAN on meikullakin käytössä. Täytyisi kai jossain vaiheessa kokeilla, olisiko mitään vaikutusta, jos Pleikan kytkee suoraan letkulla modeemiin ja jättää reitittävän WLAN-purkin välistä pois.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Minulla ei näemmä suostu enää yhdistämään nettiin ollenkaan peliä, kun tuon päivityksen latasin ja asensin. Muuten kyllä toimii yhteys ok, XMB:ssä pystyy kavereille viestittämään, mutta pelin puolella ei synny yhteyttä ollenkaan. Liekkö servut vähän tukossa... muutama kaverilistan heppu näyttäisi kuitenkin pystyvän pelaamaan yhteisökenttiäkin, että joopa joo. Tympii kun viikkoon en ole peliä päässyt nettiin pelaamaan ja sitten ilmestyy tyhjästä tämmöisiä ongelmia.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Hehe, Big Brotheris niil on viikkotehtävänä pelata LittleBigPlanettia :p niiden pitää vetää afrikka teema läpi. ei ois kyl mulle vaikee, kun viikonloppuna sain kaikki tavarat kaikista kentistä :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Hehe, Big Brotheris niil on viikkotehtävänä pelata LittleBigPlanettia :p niiden pitää vetää afrikka teema läpi. ei ois kyl mulle vaikee, kun viikonloppuna sain kaikki tavarat kaikista kentistä :)

Tulee kyllä aikas helppo viikkotehtävä :D Tietenkin jos on jotain erikois sääntöjä tyyliin läpäise kaikki kentät kuolematta tms. No, saapahan peli hyvää mainosta, toivottavasti.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Tulee kyllä aikas helppo viikkotehtävä :D Tietenkin jos on jotain erikois sääntöjä tyyliin läpäise kaikki kentät kuolematta tms. No, saapahan peli hyvää mainosta, toivottavasti.

Jotain tämmöstä, mutta ne saa myös LBP:hen liittyviä päivätehtäviä. Ois siistii, jos niiden pitäs tehä oma kenttä, ja sitä vois sit pelata ihan vaikka meikäläinenkin. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Nyt valmistui uusi kenttä: Partyplanet
Tämän ei ole tarkoitus olla tällä kertaa vaikea, vaan pikemminkin hauska. Laittakaa kommenttia jos jotain sanottavaa on. Meinasin laittaa yhden tyypin siellä puhumaan suomea, mutta en viitsinyt sittenkään. =)
Kaikki vaan rohkeasti kokeilemaan!
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Hehe, Big Brotheris niil on viikkotehtävänä pelata LittleBigPlanettia :p niiden pitää vetää afrikka teema läpi. ei ois kyl mulle vaikee, kun viikonloppuna sain kaikki tavarat kaikista kentistä :)

Jes, aivan mahtava viikkotehtävä, kerrankin hyvä syy katsoa Big Brotherii. Voi olla että ne tekevät siellä jonkin kentän joka tulee sitten pelattavaksi LBP:ssä... toivottavasti. Ja tietenkin LBP saa täysin ansaitsemaansa mainostusta:D
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Toinen kenttä tuli tehtyä - Time Zone. Sekin on helppo ja lyhyt, tsekatkaa ihmeessä. Sydänkin olisi paikallaan. Lisäksi hyödyllinen palkinto, toivottavasti pidätte!

Pelin hyvä puoli on se, ettei se ole lähelläkään loppuaan, vaikka olisi saanut Platinan. Siitähän se vasta alkaa.

Minulla ei näemmä suostu enää yhdistämään nettiin ollenkaan peliä, kun tuon päivityksen latasin ja asensin. Muuten kyllä toimii yhteys ok, XMB:ssä pystyy kavereille viestittämään, mutta pelin puolella ei synny yhteyttä ollenkaan. Liekkö servut vähän tukossa.

Sama ongelma oli minullakin. Tympi hirveästi, kunnes lopetin pelin, (kirjauduin ulos?), poistin levyn ja kokeilin uudestaan. Testaa ihmeessä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Sama ongelma oli minullakin. Tympi hirveästi, kunnes lopetin pelin, (kirjauduin ulos?), poistin levyn ja kokeilin uudestaan. Testaa ihmeessä.

Oli joku väliaikainen ongelma, mutta ihan noin helposti ei yhteyden luominen minulla käynyt.

Resetoin koneen varmaan kolmeen kertaan ja käytin peliä ulkona, eikä auttanut. Sitten annoin asian olla jonkin aikaa ja kun palasin pleikkarin pariin ja yritin käynnistää peliä, introvideon jälkeen ruutuun iskeytyi pelkkää punaista väriä. Tuota punaista väriä se iski parin resetoinnin jälkeenkin, joten ehdin jo säikähtää, että levyasema rikkoutui. Vaihdoin peliä ja iskin sisään Fallout 3:n, peli pyöri normaalisti eikä vikoja ilmennyt. Tämän jälkeen kokeilin vielä kerran LBP:tä siinä ajatuksessa, että pelkkä peli olisi mennyt "rikki", mutta sitten se vihdoin suostui käynnistymään oikein ja yhdistämään nettiinkin. Ei kyllä mitään hajua, mistä tuollaiset sekoilut oikein johtuivat. :confused:
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Mullakaan tää ei jostain syystä aina pääse nettiin. No en kyllä netissä oon pahemmin pelaillukkaa. Kerran oon sitäkin vasta koittanu (muiden tekemiä kenttiä olen kyllä pelannut)
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Mulla on yksinpeli 100% ja kaikki kuolematta. Niitä sydämii vaan ei tuu oikeen mistään vaikka omasta mielestäni ihan hyviäkin kenttiä oon julkassu, mutta eipä noilla trophyillä toistaseks oo välii. :)

Mietin vaan, että miten pelaajat löytävät noita kenttiä? Mikä tekee kentästä 50.000 kertaa pelatun, ja toisia, esim. omia ja ystävien kenttiä on pelattu yleensä 10-50 kertaa. Ketkään muut kuin omat kaverit eivät näytä paljon eksyvän omiin kenttiini...
Onko hakusanalla osuutta asiaan?

PS. Kun menee valikosta kohtaan "Siistit kentät", tulee 1. sivu. Onko sen sivun tasot kaikilla muillakin pelaajilla 1. sivulla?
 
Ylös Bottom