Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihan kiva kenttä oli. Heh, harmi vaan ku olin just kirjottanu kommentin(sillä p******a kirjotus järjestelmällä...) ja lähettämssä sitä, ni sit mokoma kirjautu ulos playstation networkista, enkä sit jaksanu tulla netiin uudestaan kirjottamaan sitä kommenttia
Siinä yhes kohtaa(en tiiä onko spoileri mut laitan varmuuden vuoksi) ku tulee se kohta, missä pitää tarttua ilmapalloon. Jos se on "pakollista" tarrtua siihen, ni kannattais varmaan laittaa niin, et se ilmestyy uudestaan.
Kiitos palautteesta.
Ja mitä siihen yhteen kohtaan tulee:
Ei, ilmapalloon ei ole pakko tarttua. Sen avulla tosin pääsee huomattavasti nopeammin ylös. Jos ilmapalloon ei pääse tarttumaan, kannattaa koittaa kiivetä niitä "sieniä" pitkin sinne parvekkeelle.
Tänään tuli ensimmäistä kertaa myyntiversiolla (v1.04) pelattua nelinpeliä netin yli. Mutta voi tuska ja ahdistus! Jo betaa vaivannut lagi piinasi kokemusta edelleen. Koko peli nyki ja paukkui niin pahasti, että järkevä pelaaminen oli oikeasti täysin mahdotonta. Testasin vielä sen jälkeen pelkästään kaksinpeliä netin yli, mutta saman tien meno muuttui diashow'ksi ja säkkityypit kohelsivat ruudulla ihan valtoimenaan. (Lue: kun yrittää ohjata johonkin suuntaan, pariin sekuntiin ei tapahdu mitään ja sitten ollaankin varpattu ihan toisaalle.)
En tiedä, mikä tässä nyt oikein maksaa. Muut nettipelit (pl. NHL08) ovat toimineet aivan mainiosti ja lagittomasti, mutta LBP ei vaan nyt tykkää musta ollenkaan. :'(
Ilmeisesti muillakaan kanssani pelanneilla ei ollut ongelmia. Vaikea sanoa, mistä tuollainen "eriarvoisuus" sitten johtuu. WLAN on meikullakin käytössä. Täytyisi kai jossain vaiheessa kokeilla, olisiko mitään vaikutusta, jos Pleikan kytkee suoraan letkulla modeemiin ja jättää reitittävän WLAN-purkin välistä pois.Mulla ainakaan ei oo ollu mitään ongelmia. Kaikku puhuu siitä et ei pysty ees kirjautuu palvelimille, mut mul menee aina heti. Vaikka langatonta verkkoa käytänki.
Hehe, Big Brotheris niil on viikkotehtävänä pelata LittleBigPlanettia niiden pitää vetää afrikka teema läpi. ei ois kyl mulle vaikee, kun viikonloppuna sain kaikki tavarat kaikista kentistä
Tulee kyllä aikas helppo viikkotehtävä Tietenkin jos on jotain erikois sääntöjä tyyliin läpäise kaikki kentät kuolematta tms. No, saapahan peli hyvää mainosta, toivottavasti.
Hehe, Big Brotheris niil on viikkotehtävänä pelata LittleBigPlanettia niiden pitää vetää afrikka teema läpi. ei ois kyl mulle vaikee, kun viikonloppuna sain kaikki tavarat kaikista kentistä
Minulla ei näemmä suostu enää yhdistämään nettiin ollenkaan peliä, kun tuon päivityksen latasin ja asensin. Muuten kyllä toimii yhteys ok, XMB:ssä pystyy kavereille viestittämään, mutta pelin puolella ei synny yhteyttä ollenkaan. Liekkö servut vähän tukossa.
Sama ongelma oli minullakin. Tympi hirveästi, kunnes lopetin pelin, (kirjauduin ulos?), poistin levyn ja kokeilin uudestaan. Testaa ihmeessä.
Mulla on yksinpeli 100% ja kaikki kuolematta. Niitä sydämii vaan ei tuu oikeen mistään vaikka omasta mielestäni ihan hyviäkin kenttiä oon julkassu, mutta eipä noilla trophyillä toistaseks oo välii.