Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet

Itellä kävi tänään tällänen homma: Eli kokoajan puskee näytölle jtn ilmotusta että profiilia ei voida tallentaa poista hahmoja, kuvia.... Poisit melkein kaikki yhteisön esineet ja joitain ratoja. Erittäin ärsyttävää! Mutta eikö se ole niin, että vaikka poisaa julkaistuja ratoja ne voi silti ottaa omasta profiilista takaisin omaan kuuhun?

Nonnii, eka kenttä tuli puskettuu ulos, joten käykääpä testaamassa Santa's village

Siis se on sellanen joulurata, loput lukekaa kuvauksesta.

Poistuuko kentä kävijät ja sydämet jos kentän poistaa ja sit julkaisee uudestaa? Ku pitäis lisätä yks juttu...

Ei sitä tarvii poistaa, vaan julkaset uudestaa sen saman kentän päälle jota muokkasit.

mäin oon ihmetelly, että jotkut ihan surkeatkin kentät on saanu yli 2000 sydäntä. miten se muka voi olla mahollista? :confused: eilenki pelasin semmosta kenttää, missä piti mennä johonkin ajoneuvoo, ajaa eteenpäin, ja sitten tuli maali. tämmösellä kentällä yli 2000 sydäntä.. en kässää.. ja auttaako tuo kenttien uudelleen julkaisu muka jotain?

No siis, kentän kun julkaisee niin eikös se tule vähän enemmän jotenkin esille tai jotain. Emt. Sinne tuoreisiin kenttin kai?
Kummallista kuitenkin.

En käsitä? Mistä sen otat jos kerran sen poistat eikä sitä enää ole omalla planeetalla :confused:

no omasta kuusta tietty. kentät jää OMAAN KUUHUN vaikka ne poistais. ne vaan ei enää näy muille. ärsyttävää ku täs LBP:ssä näppis bugaa silleen, et ei voi enää kirjottaa.. sit ku poistuu pelistä, niin taa voi.. käytän langatonta näppistä.

no omasta kuusta tietty. kentät jää OMAAN KUUHUN vaikka ne poistais. ne vaan ei enää näy muille. ärsyttävää ku täs LBP:ssä näppis bugaa silleen, et ei voi enää kirjottaa.. sit ku poistuu pelistä, niin taa voi.. käytän langatonta näppistä.
Mäku taas luulin, että käy samanlailla kun betakenttien kanssa. Eli ne pitää kopioida omasta profiilista omaan kuuhun? :D No what ever.

Nyt törmäsin todella hienoon kenttään, kun olin pelaamassa nopeaa peliä. Sen nimi on suurimmaksi osaksi jotain japania tai semmosta, mutta suluissa lukee vielä, että Adventure in ruins. Tekijä oli "Ciao_PSN" (Minkä kautta voitte löytää sen). Kenttä oli varmaan paras mitä tähän mennessä on tullut kokeiltua, mutta sen enempää en viitti spoilata.

Onko täällä kellään kokemusta siitä, että oma kenttä on poistettu
Jep, oma beta-kenttäni poistui mysteerisesti, kun taas pikkuveljeni beta-kenttä kyllä säilyi.

Syrjintää.. :rolleyes: Ainoa "pahe" tuossa kentässäni oli, että siitä sai aika helposti uusia tavaroita. Ei sen vakavampaa.

Itellä kävi tänään tällänen homma: Eli kokoajan puskee näytölle jtn ilmotusta että profiilia ei voida tallentaa poista hahmoja, kuvia.... Poisit melkein kaikki yhteisön esineet ja joitain ratoja. Erittäin ärsyttävää! Mutta eikö se ole niin, että vaikka poisaa julkaistuja ratoja ne voi silti ottaa omasta profiilista takaisin omaan kuuhun?
Mulla on tullut sama ilmoitus jo kolme kertaa. Joka kerta olen poistanut vain kuvat, joten en ole tuon takia kauhean pahoja menetyksiä kärsimään.

On tuo silti aika ärsyttävä juttu :mad:

Se on aika jännä tosiaan noiden sydämien suhteen, et joku MGS pimputus jota ei osattu edes tehdä, on saanut tuhansia sydämiä, kun taas minun kohtalaisen hyvin tehty Godfather Theme ei oo saanut kun joku 5 sydäntä... On se kummallista.

Kyse ei aina olekkaan siitä, mikä esityksistä on paras, vaan emmmänkin kuka saa eniten huomiota oikeassa paikassa. Asian tilaa voi kohentaa osuvalla nimellä ja hyvillä tageilla hakuja nappaamaan, jos tässä sellainen mahdollisuus ylipäätänsä edes oli.

Kyse ei aina olekkaan siitä, mikä esityksistä on paras, vaan emmmänkin kuka saa eniten huomiota oikeassa paikassa. Asian tilaa voi kohentaa osuvalla nimellä ja hyvillä tageilla hakuja nappaamaan, jos tässä sellainen mahdollisuus ylipäätänsä edes oli.
En ainakaan itse ole löytänyt tällaista mahdollisuutta :confused:

Pari asiaa mitkä mua ihmetyttää, on se että mitä ne arvostelu tähdet hyödyttää, kun en ole niiden keskiarvoa huomannut missään, ja toinen on se, että mitä tarkoittaa PELAA, LUO ja JAA pallurat, mitkä sijaitsevat jokaisen pelaajan profiilissa. Noissa palluroissa on sitten vielä numero 0 kaikissa. :confused:

Pari asiaa mitkä mua ihmetyttää, on se että mitä ne arvostelu tähdet hyödyttää, kun en ole niiden keskiarvoa huomannut missään, ja toinen on se, että mitä tarkoittaa PELAA, LUO ja JAA pallurat, mitkä sijaitsevat jokaisen pelaajan profiilissa. Noissa palluroissa on sitten vielä numero 0 kaikissa. :confused:

Betassa mulla tapahtui jotain elämistä niissä aina satunnaisesti. Joskus oli pelaa- kohdassa 60 pistettä, toisinaan luo- kohdassa 5 pistettä ym. Sitten ne taas nollaantui hetkeksi. Myyntiversiossa ei ole tapahtunut mitään.

Tuntuu, että pelissä on jotain toimintoja, joita ei ole kuitenkaan toteutettu loppuun asti kunnolla ja otettu käyttöön. Kuten juuri tuo tähdin arvostelu ja ne "pallukat".

Kolmas asia on vielä ne omat kuvat ja se kohta, jossa pitäisi näkyä se, että ketä on kuvassa. Vaikka kuinka otan itse kuvia, niin ei ne sinne omiin kuviin ilmesty, eikä mitään nimiä tule esille. Ihme, että sentään uutiset- kohta on saanut sisältöä.

Betassa mulla tapahtui jotain elämistä niissä aina satunnaisesti. Joskus oli pelaa- kohdassa 60 pistettä, toisinaan luo- kohdassa 5 pistettä ym. Sitten ne taas nollaantui hetkeksi. Myyntiversiossa ei ole tapahtunut mitään.

Tuntuu, että pelissä on jotain toimintoja, joita ei ole kuitenkaan toteutettu loppuun asti kunnolla ja otettu käyttöön. Kuten juuri tuo tähdin arvostelu ja ne "pallukat".

Kolmas asia on vielä ne omat kuvat ja se kohta, jossa pitäisi näkyä se, että ketä on kuvassa. Vaikka kuinka otan itse kuvia, niin ei ne sinne omiin kuviin ilmesty, eikä mitään nimiä tule esille. Ihme, että sentään uutiset- kohta on saanut sisältöä.

Ne kuvat pitää ladata sinne. Eli valikosta valitset ottamasi kuvan, painat neliötä ja valitset "upload". Tuolla tavalla ne ilmestyvät sinne ja olettaisin, että löytävät tiensä kaikkien pälyiltäviksi, kuten noiden kenttien valikoista käy ilmi.

Pelin tilaus on käynyt hyvin lähellä, mutta tarvitsisin hieman lisäkannustusta. Vaikuttaa todella makealta peliltä ja luomisen mahdollisuudet tuntuvat lähes rajattomilta. Yksi asia, joka kuitenkin epäilyttää on musiikki: voiko tasoihin laittaa omia kappaleita esim mp3-tiedostoina vai joutuuko aina käyttämään jotain rajattua valmiiksi tehtyä valikoimaa (ja jos niin miten paljon tästä valikoimasta löytyy eri kappaleita?) Ja sitten ääniefektien osalta sama kysymys: voiko erilaisia ääniä triggeröidä eri äksöneistä ja paikoista ja voiko omia efektejä lisätä?

Yksi asia, joka kuitenkin epäilyttää on musiikki: voiko tasoihin laittaa omia kappaleita esim mp3-tiedostoina vai joutuuko aina käyttämään jotain rajattua valmiiksi tehtyä valikoimaa (ja jos niin miten paljon tästä valikoimasta löytyy eri kappaleita?)

MP3:ia ei voi lisätä itse (ihan oletettavasta syystä), vaan taustamusiikkien ja ääniefektien kanssa joutuu käyttämään pelin valmista kirjastoa. Ääniefektejä löytyy melko reilu määrä, että niistä ei pitäisi muodostua ongelmaa. Valmiita taustamusiikkeja on joku parikymmentä. Vaikka lukumäärä kuulostaa pieneltä, niin omasta mielestäni pelin soundtrack on yllättävän hyvä. Mieluisia taustamusiikkeja luulisi löytyvän.

Mäku taas luulin, että käy samanlailla kun betakenttien kanssa. Eli ne pitää kopioida omasta profiilista omaan kuuhun? :D No what ever.
Mikä tää "oma profiili" on? Mistä se löytyy sinun mielestä?

Nikezu voi jättää tällä kertaa vastaamatta!

Ne tähdet varmaan vaikuttaa siihen, että mitkä on siellä siistit kentät kohdassa.

Ylös Bottom