Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet

Jos haluu pelata tätä pelii kaksinpelinä pitääkö olla toinen siaxis vai voiko logitechin chillstreamilla pelata kaksinpeliä?
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Onko Pleikkarisi netissä kenties langattomasti?

Mulla on langattomasti ja lagaa aivan törkeesti. Muut nettipelit toimivat oikein sulavasti. Tosin päivittäminen myös eritttäin hidasta. Onkohan sonyn palvelimet noin kurasia vai onko sulla muuta tietoa kun tollasta kysäsit?
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Mulla on langattomasti ja lagaa aivan törkeesti. Muut nettipelit toimivat oikein sulavasti. Tosin päivittäminen myös eritttäin hidasta. Onkohan sonyn palvelimet noin kurasia vai onko sulla muuta tietoa kun tollasta kysäsit?
Mulla oli aiemmin myöskin WLANilla, ja firmis/pelipäivitykset tulivat tuskaisen hitaasti. Vaihdoin letkuun, ja nyt kaikki tulee ihan lentämällä (yli 2 megaa sekunnissa!). En ole vielä LBP:tä testannut tuon muutoksen jälkeen, mutta voi olla, että lagailu johtui juuri samasta syystä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Heei testailkaas mun uutta maata Hounted House. Tein ainakin omasta mielestä kunnon tason noston ekasta maasta
yv voi laittaa kommenttii, jos haluaa :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Mulla oli aiemmin myöskin WLANilla, ja firmis/pelipäivitykset tulivat tuskaisen hitaasti. Vaihdoin letkuun, ja nyt kaikki tulee ihan lentämällä (yli 2 megaa sekunnissa!). En ole vielä LBP:tä testannut tuon muutoksen jälkeen, mutta voi olla, että lagailu johtui juuri samasta syystä.

Vaihdoin WLANin letkuun ja kävi niin että LBP:n nettipeli toimi nyt ekaa kertaa.
Aiemmin siis tökki langattoman kanssa niin että ei voinut pelata.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

En uskaltanut tehdä aiheelle omaa ketjua, mutta tarvitsisin vielä kuusi sydäntä pelaajana. Lahjoituksia otetaan vastaan. :)
Jos joku muu haluaa sydämiä, niin lähetän kyllä takaisin. Scorpioni nimellä pitäisi löytyä, ja kohta julkaisen taas uuden kentän btw.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Toimiiko muilla tuoreimpien kenttien selaus? Muuten nettipelaaminen sujuu, mutta uusia kenttiä ei koskaan löydy.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Vaihdoin WLANin letkuun ja kävi niin että LBP:n nettipeli toimi nyt ekaa kertaa. Aiemmin siis tökki langattoman kanssa niin että ei voinut pelata.
Nyt tuli testattua. Toimi täysin ongelmitta. Tosin kanssapelurina oli työkaveri, jolla Pleikka *on* WLANilla kiinni. Eli ilmeisesti joidenkin WLAN-tukiasemien kanssa nettipeli sujuu paremmin kuin toisilla.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Huomasiko joku et listat ovat menneet uusiksi?

Eilen kun pelattiin niin päästiin pisteissä koko ajan jonnekiin 30-70 pistesija tienoille kun aikasemmin ollaan oltu tyyliin 70000-234000 pistesijalla kun jokin kenttä menty läpi??
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Huomasiko joku et listat ovat menneet uusiksi?

Eilen kun pelattiin niin päästiin pisteissä koko ajan jonnekiin 30-70 pistesija tienoille kun aikasemmin ollaan oltu tyyliin 70000-234000 pistesijalla kun jokin kenttä menty läpi??

Tuo saattaa johtua siitä, että olet pelannut eri pelaajamäärällä kuin ennen koska listat menevät sen mukaan kuinka monta pelaajaa pelasi sitä kenttää, ainakin minun tietojeni mukaan.. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet

LittleBigPlanet saa tällä viikolla ensimmäisen maksullisen kenttäpaketin. Paketin teema on tietysti joulu, ja se sisältää kenttien lisäksi uusia asuja, tarroja, tavaroita, jne. Hintaa lystille kertyy 2,99 dollaria. Vielä ei ole tiedossa, tuleeko samainen paketti jo tämän viikon torstaina myös Euroopan PlayStation Storeen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Hienoa! Olenkin miettinyt, että koskakohan tulee lisää kenttiä pelin tekijöiltä. Ja on kyllä halpa hinta, jos kerran siinä on muutama kenttä ja vielä asujakin.

Itse asiassa se ei ole kenttä, vaan sen on kentänrakennustarvike ja asuste -paketti. Eli ei pelattavaa kenttää, vain tavaroita niideen tekoon.

Two new Costumes Christmas Tree headpiece and a Wrapped Sackboy.
One new Create Material = Wrapping Paper (cardboard w/ giftwrap texture).
Two new Objects = A Festive Sleigh and holiday themed light.
Six new Decorations = A Festive Bauble, Bell, Wrapping Bow, Candy Cane, Card and Stocking.
A ton of new Stickers = holiday themed of course, including a Red Nose Reindeer, Elves, Turkey images and many more.

and a partridge in a pear tree (j/k)

Eli se sisältää nuo, mutta EI pelattavaa kenttää. :(
 
Vastaus: LittleBigPlanet

LittleBigPlanet saa tällä viikolla ensimmäisen maksullisen kenttäpaketin. Paketin teema on tietysti joulu, ja se sisältää kenttien lisäksi uusia asuja, tarroja, tavaroita, jne. Hintaa lystille kertyy 2,99 dollaria. Vielä ei ole tiedossa, tuleeko samainen paketti jo tämän viikon torstaina myös Euroopan PlayStation Storeen.

olisi kyllä paljon kivempaa jos tuo paketti olisi edes ilmainen, eikö jossain joskus sanottu että nämä tällaiset paketit olisivat ilmaisia? Noh täytyyhän sitä sonynkin jostain rahaa repiä:D
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Itse asiassa se ei ole kenttä, vaan sen on kentänrakennustarvike ja asuste -paketti. Eli ei pelattavaa kenttää, vain tavaroita niideen tekoon.
Olet ihan oikeassa. Onpa taas todella järkevää nimetä paketti "Level Packiksi", kun se ei sisällä yhtään uutta kenttää. :D
 
Ylös Bottom