Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet

toinen on se, että mitä tarkoittaa PELAA, LUO ja JAA pallurat, mitkä sijaitsevat jokaisen pelaajan profiilissa. Noissa palluroissa on sitten vielä numero 0 kaikissa. :confused:

Ominaisuus, joka on toistaiseksi pois käytöstä.

Sam_Protagonist sanoi:
Its not exactly broken, but it is deactivated at present.

Until were happy with server performance weve switched off a few online features, Play Create Share scoring being one, in order to help the service to remain stable. The good news is that were not far from reaching stability, so expect this to return soon. As soon as theres an exact date for its return Ill let you know.

Lähde: http://www.littlebigplanetoid.com/article/play_create_share_scores_returning_soon
 
Vastaus: LittleBigPlanet

MP3:ia ei voi lisätä itse (ihan oletettavasta syystä), vaan taustamusiikkien ja ääniefektien kanssa joutuu käyttämään pelin valmista kirjastoa. Ääniefektejä löytyy melko reilu määrä, että niistä ei pitäisi muodostua ongelmaa. Valmiita taustamusiikkeja on joku parikymmentä. Vaikka lukumäärä kuulostaa pieneltä, niin omasta mielestäni pelin soundtrack on yllättävän hyvä. Mieluisia taustamusiikkeja luulisi löytyvän.

Juu varmaan copyright -kysymys. Olisi vain ollut kiva jos olisi voinut esim. itse tekemääni musiikkia tämän kautta promota. Mutta jos jonkunnäköinen musiikkieditori on tulossa niin se ainakin parantaa tilannetta.

Laitoin tilauksen menemään. ;)

Sellainen kysymys vielä, että miten tärkeä Eye Toy/Cameran hankinta on tätä varten? Voiko tekstuureja siirtää peliin kovalevyltä tai ulkoiselta medialta? Jos ei niin silloinhan periaatteessa kaikki "omat" ja vähänkään erikoisemmat kuvat ja skinit pitää kuvata, eikö?

Vähän vain tuo kyseisen lisälaitteen kova hinta arveluttaa, siitä kun tuskin on muutoin juuri mitään hyötyä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Sellainen kysymys vielä, että miten tärkeä Eye Toy/Cameran hankinta on tätä varten? Voiko tekstuureja siirtää peliin kovalevyltä tai ulkoiselta medialta? Jos ei niin silloinhan periaatteessa kaikki "omat" ja vähänkään erikoisemmat kuvat ja skinit pitää kuvata, eikö?
Toistaiseksi ainoa tapa on tuoda ne kameran kautta. Voi olla, että omista tiedoistoista suoraan importointi tulee jossain vaiheessa päivityksellä. Tai sitten ei.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Juu varmaan copyright -kysymys. Olisi vain ollut kiva jos olisi voinut esim. itse tekemääni musiikkia tämän kautta promota.

Totta. Tuota itsekin mietiskelin, että omatekoista musiikkia olisi kiva käyttää kenttien taustalla. Mutta suurin osa pelaajista kuitenkin harrastaisi näitä tekijäoikeusrikkomuksia, niin ei se oikein toimisi. Ihminen on tyhmä eläin. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet

ihan eka kenttäni on valmis :) Nimi on: Strange forest 1.2
1.2, koska sitä tullut muokkailtua julkaisun jälkeen. Kokeilkaa ihmeessä, ja älkää menettäkö hermoja parissa hyppykohdassa (muutamilla ollut vaikeuksia), sillä nekin menee lopulta helposti, kun hieman keskittyy.

Oli hieman ongelmia tuossa aluksi. Ensinnäkään, kenttääni ei löytynyt hakusanoilla ollenkaan. Ei kentän nimellä haettuna, eikä psn käyttiksen nimellä haettuna. Nyt ilmeisesti on alkanut toimia, kun tuossa jonkinaikaa sitten kokeilin :)
älkää sitten arvostelko liian rankalla kädellä :o
 
Vastaus: LittleBigPlanet

No ei arvostella liian rankalla kädellä, mut jos ei heti ekalla kerralla mee läpi ja saa kaikki palkinotja kentästä, ni sit kenttä saa yhden tähden ja merkinänks roskaa :D


No ei oikeesti. Hyvä jos on haastava kenttä(paitsi että multa menee hermot nopeesti ärsyttävään kohtaan/maahan, mm. bunkkeri :p)
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Toistaiseksi ainoa tapa on tuoda ne kameran kautta. Voi olla, että omista tiedoistoista suoraan importointi tulee jossain vaiheessa päivityksellä. Tai sitten ei.

Mitenkäs mikrofonilla nauhoittaminen? Noita youtube-videoita kun katselee niin siellä on esimerkiksi näitä musiikkikenttiä missä on hyvin autenttisen kuuloiset äänet (vaikea kuvitella että esim. tämän äänet olisivat pelissä valmiiksi). Voiko itse siis nauhoittaa efektejä, joita voi käyttää tuolla tavalla?
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Mitenkäs mikrofonilla nauhoittaminen? Noita youtube-videoita kun katselee niin siellä on esimerkiksi näitä musiikkikenttiä missä on hyvin autenttisen kuuloiset äänet (vaikea kuvitella että esim. tämän äänet olisivat pelissä valmiiksi). Voiko itse siis nauhoittaa efektejä, joita voi käyttää tuolla tavalla?

Kyllä tuokin on itse pelin äänisampleilla tehty. Jokaisen äänen korkeutta pystyy muuttamaan liukusäätimellä useampaan kymmeneen eri asentoon ja kun yhdistää kytkimen useampaan ääneen samaan aikaan saa vieläkin erilaisemmilta kuulostavia ääniä. Voin vain kuvitella kauanko tuonkin minuutin pituisen pätkän teko on kestänyt.

Ja omia ääniä ei pysty mitenkään tällä hetkellä nauhoittamaan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Kyllä tuokin on itse pelin äänisampleilla tehty. Jokaisen äänen korkeutta pystyy muuttamaan liukusäätimellä useampaan kymmeneen eri asentoon ja kun yhdistää kytkimen useampaan ääneen samaan aikaan saa vieläkin erilaisemmilta kuulostavia ääniä. Voin vain kuvitella kauanko tuonkin minuutin pituisen pätkän teko on kestänyt.

Ja omia ääniä ei pysty mitenkään tällä hetkellä nauhoittamaan.

No, ainakaan tuota Eye Cameraa ei tarvitse sitten ihan heti hankkia. :) Hyvältä vaikuttaa, nyt kun vain peli kolahtaisi postiluukusta mahd. pian.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Mainio peli jos vain saisivat tuon nettipelin toimimaan.
Eilen onnistuin 2 muun kanssa yhtä kenttää pelaamaan kohtuudella,
mutta muuten on lagi sitä luokkaa että pelaaminen on mahdotonta.

Oma nettinopeus on 5M ja Wiillä onnistunut aina nettipeli hyvin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Julkaisin uuden kentän: Drag race. Kaverin kaa pelasin halusin näyttää sille, kuinka tehään autoja. Se sano että tees kiihdytysauto. (Dragxter, tuskimpa kirjotin oikei :D) No meni joku about 1 tunti niin olikin kokonainen rata valmis! :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Pieni päivitys versioon 1.05 saatavilla, ei tietoa muutoksista/korjauksista.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

taitaa olla suosittu peli netissä, kun lagaa aivan mielettömästi välillä...
Mikään muu peli ei lagaa minulla, paitsi tämä. Kun se on korjattu, on tämä aika täydellinen pakkaus :P
 
Vastaus: LittleBigPlanet

taitaa olla suosittu peli netissä, kun lagaa aivan mielettömästi välillä...
Mikään muu peli ei lagaa minulla, paitsi tämä. Kun se on korjattu, on tämä aika täydellinen pakkaus :P
Onko Pleikkarisi netissä kenties langattomasti?
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Ensimmäisen kentän sain vihdoin ja viimein tehtyä, ja täytyy sanoa, että hauskaa oli! Vaikka vähän luova persoona olenkin niin yleensä se kynnys käydä oikeasti "luomaan" jotakin on melko korkealla kiitos perfektionismin. No eihän tuosta tietenkään täydellinen tullut, mutta sain kuitenkin lämpömittarin yli 90%, vaikka ei tuo mikään hirmuisen pitkä kenttä ole.

Kentän nimi on "The Charismatic Stallion" ja viittauksia eri videopeleihin, sekä ilmiöihin on jonnin verran niistä ymmärtäville. Johan kentän nimikin viittaa erääseen pelaajille mahdollisesti tuttuun henkilöön. Toivottavasti tuota pelaavat siitä pitävät - palaute on erittäin tervetullutta. Tuo tuppasi olemaan perus Matti Meikäläiselle liian vaikea kenttä, vaikka itse sen rutiinilla jo pääsen läpi kuolematta, joten kaikenlaista parannusta tuli jo siihen tehtyä, sekä 2 vaihtoehtoisreitin omaavaa kohtaa. Kokeilkaa ja kommentoikaa! :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Tein äsken valmiiksi mun kolmannen kentän. sen nimi on stunt run .
Käykää pLz heittää sydän kentälle että tekijälle, kun puuttuu enää se luo, ja pelaa trophy... :mad:
 
Ylös Bottom