Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse olen ainakin tyytyväinen Welhon käyttäjä. 3Mb/500 yhteys, 55/kk ja nopeutta riittää vähintään tarpeeksi niin netin kuin Liven käyttöön. Modeemikin tuli kaupanpäälle. Tosin kyseessä taisi olla erikoistarjous vanhalle käyttäjälle. 59/kk taitaa olla perushinta.Sarine sanoi:Sen verran voin ainakin sanoa että unoha nuo Welhot samantien...
Sinulla onkin hieman suurempi yhteys kuin tuo mitä hän ehdotti. Mutta olen kuullut vaan negatiivistä palautetta (paitsi sinun) tuosta welhosta, nettipelien puolella tuo on sammunut välillä ja lagittanut aivan tuhottamasti.Killi sanoi:Itse olen ainakin tyytyväinen Welhon käyttäjä. 3Mb/500 yhteys, 55/kk ja nopeutta riittää vähintään tarpeeksi niin netin kuin Liven käyttöön. Modeemikin tuli kaupanpäälle. Tosin kyseessä taisi olla erikoistarjous vanhalle käyttäjälle. 59/kk taitaa olla perushinta.
Itseasiassa ennen tätä yhteyttä mulla oli Welho 525, joka ei lagittanut ollenkaan ja oli erittäin varma. Hostaamisen sai kuitenkin unohtaa kokonaan tuolla yhteydellä. Vaihdoin sen hieman halvempaan Welho Pro -liittymään, jolla taas pystyi hostaamaankin välillä ja yhteys toimi kiitettävän varmasti myös. Minulla ei siis ole pahaa sanottavaa kokeilemistani Welhon 525-, Pro- ja 3M-yhteyksistä. Muilla on voinut ongelmia olla, en tiedä.Sarine sanoi:Sinulla onkin hieman suurempi yhteys kuin tuo mitä hän ehdotti. Mutta olen kuullut vaan negatiivistä palautetta (paitsi sinun) tuosta welhosta, nettipelien puolella tuo on sammunut välillä ja lagittanut aivan tuhottamasti.
Et tarvitse. Verkkokortin tosin tarvitset tietokoneeseen.Slash80 sanoi:Tarvitsenko lankapuhelinliitymän jos haluan laajakaistan?
Tietääkseni Liveä varten ei tarvitse tietokonetta ja jaettua yhteyttä sen kautta. Edes Elisan liittymällä pelattaessa. Itselläni oli "vain" Live ja laajakaista lähes puoli vuotta kunnes viimein päätin ostaa tietokoneenkin.Corca sanoi:Et tarvitse. Verkkokortin tosin tarvitset tietokoneeseen.
ADSL tai muun laajakaistayhteyden mukana saat verkkopäätteen yhteyden luomista varten. Tarkemmat ohjeet jälleenmyyjältä...tai vaikka täältä, jos niikseen tuloo.
Corca sanoi:Et tarvitse.