Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Live Arcade

Ongelma Heartsissa, Habitual Heartbreaker ei sitten mene. En tajua miten niitä sydämiä rikotaan. Sillointällöin joku muu niitä saa mutten ikinä minä, enkä ole tajunnut miksi niin tapahtuu. Pelaako tätä enää edes kukaan? Jotenkin tuntuu että livessä on ne samat tyypit aina.
 
Vastaus: Live Arcade

Digger sanoi:
Assault Heroes demo vaikuttaa erinomaiselta, houkuttelis ostaa. Vaan kuinkahan monta kenttää pelissä on? Parista arvostelustakaan ei selvinnyt..

15 kenttää näyttäisi olevan eli sellaiset 2 tuntia menee läpäisyyn. Kannattaa ostaa, paras live arcaden peli, ainakin ennen Castlevaniaa. Lisää tälläisiä pelejä arcadeen kiitos.
 
Vastaus: Live Arcade

mikaju sanoi:
15 kenttää näyttäisi olevan eli sellaiset 2 tuntia menee läpäisyyn. Kannattaa ostaa, paras live arcaden peli, ainakin ennen Castlevaniaa. Lisää tälläisiä pelejä arcadeen kiitos.


15! Joka kentän lopussa pomo?
 
Vastaus: Live Arcade

Digger sanoi:
15! Joka kentän lopussa pomo?

Tuo meni jotenkin hassusti että ei sitä levelin vaihtumista aina edes huomannut, ainakin yhden istunnon jälkeen olin jo kentässä 6 vaikka vain kerran olin huomannut levelin vaihtuvan. Olin tosin aika punaviineissä, joten voi olla että muistan väärin.
 
Vastaus: Live Arcade

Kulkevat nimityksellä Area, jokaisen lopussa ei ole pääpomoa. Ruutuun tulee ilmoitus "Area cleared" ja matka jatkuu ilman mitään keskeytyksiä.
Pomoja on ainakin: Hämppis, seinähärdelli, joku ihme robotti, vesimaassa joku rapu ja sitten loppupuolella ampiaisen tapainen. Saattoi unohtua joku välistäkin :rolleyes:

Ilmiantakaas mikä on tilanne tämänpäivän pelin kanssa. Onko mistään kotoisin?
Kuulostaa ihan lupaavalta: http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=xbox&id=2459
 
Vastaus: Live Arcade

noose01 sanoi:
Ilmiantakaas mikä on tilanne tämänpäivän pelin kanssa. Onko mistään kotoisin?

No ei kyllä mun mielestä. Itsekin kiinnostuin ideasta kyllä jonkin verran ja odotin parempaa. Moninpelin hauskuudesta en sitten tiedä, mutta ei tämä demo inspiroi maksamaan sen kokeilemisesta. Ei näytä juuri miltään, munattomat äänet eikä fysiikatkaan ole mistään kotosin. Carmageddonin tekijöiltä olisin odottanut vähän toisenlaista graafista ilmettä, vaan tämä avaruuspelleily ei ainakaan minuun iske alkuunkaan. Ihmettelen jos tästä joku hittipeli tulee.

Kokeilen vielä vähän aikaa ja sitten luultavasti vapautan tilat parempaan käyttöön.
 
Vastaus: Live Arcade

Novadromen demo ei ensialkuun vakuuttanut. Ajotuntuma oli jotenkin mitäänsanomaton, räiskintä liian yksinkertaista ja ruudunpäivitysongelmat kiusasivat kovimpia kahinoita. Päätin kuitenkin sijoittaa lisenssiin ja - kuten Assault Heroesin kohdalla - kokoversio paljastui ensivaikutelmaa paremmaksi. Ei Novadrome varsinaisesti Arcaden parhaimpiin peleihin kuulu, mutta se on pelipalvelun ensimmäinen lajissaan ja ehkä juuri siksi mielenkiintoinen. Myöhemmin avautuvat radat, autot, pelimuodot ja aseet tuottavat kelpo kohellusta, jollaista ei ole Arcadessa ennen nähty. Novadrome tarjoaa lyhyitä adrenaliinipiikkejä, mutta ei välttämättä pitkää ikää.
 
Vastaus: Live Arcade

Nyt on näköjään ilmestynyt kauppapaikalle New Rally-X, eli Namcon retroautoilua. Kokoa on 11,71 Mt ja hintaa retroille tyypillisesti 400p.
 
Vastaus: Live Arcade

NviperO sanoi:
Nyt on näköjään ilmestynyt kauppapaikalle New Rally-X, eli Namcon retroautoilua. Kokoa on 11,71 Mt ja hintaa retroille tyypillisesti 400p.

Joopa joo. Retroilu Live Arcadessa on hauska asia, jos pelit valitaan oikein. Mutta tällasia pelejä ei sentään kyllä todellakaan enää vuonna 2006 tarvis kääntää uusille koneille. Eikä varsinkaan rahastaa niillä.

Jonkun raskaasti päivitetyn version tästä pelistä olisin vielä ymmärtäny, mutta suora porttaus 25 vuoden takaa, eheivv...
 
Vastaus: Live Arcade

jakestyles sanoi:
Joopa joo. Retroilu Live Arcadessa on hauska asia, jos pelit valitaan oikein. Mutta tällasia pelejä ei sentään kyllä todellakaan enää vuonna 2006 tarvis kääntää uusille koneille. Eikä varsinkaan rahastaa niillä.

Jonkun raskaasti päivitetyn version tästä pelistä olisin vielä ymmärtäny, mutta suora porttaus 25 vuoden takaa, eheivv...

Mitä enemmän ihmiselle tulee ikää, niin hän haluaa muistella menneitä - siksi yliopistoihin saisi historian osastolle olla pääsyikärajana 50 vuotta.
 
Vastaus: Live Arcade

PaavoGold sanoi:
Joko se Castlevania: Symphony of the Night on tullunna Live Arkaadiin? :-d

Eip, mutta CES-messuilla peli on ollut ilmeisesti pelattavana, joten kovin kauhian kauan ei luulisi menevän enää.
 
Vastaus: Live Arcade

Tuliko siis tänään se mrs påcman, vai onko sieltä tullut vielä mitään?
 
Vastaus: Live Arcade

En ole vieläkään yhtään peliä arcadesta ostanut, mutta eilen tuli lunastettua kortilla pisteitä niin ajattelin joitain moisia nyt testiä. Osaisitteko suositella joitain pelejä näin arcade-nyypälle?
Ei kiinnosta retro-meininki, joten ihan tälläiset nykypäivän tuotokset HD-tuella olisi ihan kiva.

Lumines LIVE on yhtenä ajatuksissa koska sitä tuo likkakaveri tahtoisi pelailla, melko suolainen hinta vaan hieman mietityttää.
Geometry warsia on ilmeisen paljon kehuttu joten se voisi olla hauska, mutta hakusessa olisi myös jokin jota voisi moninpelinä pelailla, ns kevyttä viihdettä armottoman R6 tai GOW ohella. :)

Mutta jos jotain suosituksia saisi niin olisi kiva. :rolleyes:
 
Vastaus: Live Arcade

Decap sanoi:
Mutta jos jotain suosituksia saisi niin olisi kiva. :rolleyes:
Ittellä on se eniten pelattu Zuma. Kannattaa ainaki trialin verran testata.
...tyttökaveri on oikeastaan vielä pahemmin koukussa
:D
 
Vastaus: Live Arcade

-mic- sanoi:
Ittellä on se eniten pelattu Zuma. Kannattaa ainaki trialin verran testata.
Noissa trialeissa on se paha puoli että ne koukuttaa melkein jokainen, ja ostopäätös on aivan
liian helppo tehdä, nappia painamalla... :p
 
Vastaus: Live Arcade

itse olen pitänyt seuraavista marble blast ultra, robobliz, cloning clyde, small arms, novadrome, assault heroes, wik: fable of souls, zuma, uno, jewel quest, bejeweled 2, ja tosiaan geometry wars evolved
 
Vastaus: Live Arcade

kahviz sanoi:
itse olen pitänyt seuraavista marble blast ultra, robobliz, cloning clyde, small arms, novadrome, assault heroes, wik: fable of souls, zuma, uno, jewel quest, bejeweled 2, ja tosiaan geometry wars evolved

Onko tuossa Geometry Warsin kokoversiossa muuta eroa demoon kuin se, ettei aikaa ole rajoitettu?
 
Ylös Bottom