Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
(elkää quotetko tätä viestiä )
En usko. Ostin jokunen kuukausi sitten edellisen boksin aikaan läjän arcade pelejä, nyt uudella boksilla ne ei toimi minkään muun kuin minun oman gamertagini kanssa ja ainoastaan kun olen kirjautuneena liveessää.. muuten nuo toimii omallakin tagilla vain trialeina.. keljuttaa kun ison osan noista olen ostanut poikaa ajatellen ja nyt hän ei siis voi niitä enää omalla tagillaan pelata.
Tuohan sitten tekee sen, että vanhalla boxilla ei ole enää käyttöoikeutta noihin. Sillähän ei ole muuten väliä paitsi jos vanha boxi on esim kaverillasi ja olet myynyt sen "ladattuine peleineen".
Tuli pelailtua tuota worms2 trialia ja hauskalta vaikutti.
Kannattaako tuohon rahansa pistää vai tuleeko tuota jatkossa pelattua?
Miten nettipeli toimii ja pystyykö samalla ohjaimella pelaamaan useampi jos illanistujaisissa kokeilis ?
Päätin tutustua hieman live arcaden tarjontaan ja pakko sanoa että aivan huippupelejä sieltä löytyy! Ensimmäiset poistot oli Marvel vs Capcom 2 ja Ikaruga. Vaikea sanoa kumpi näistä on parempi. Molemmat sietämättömän vaikeita, mutta ah niin koukuttavia. Suosittelen kaikille jotka pitävät haasteellisista peleistä. Hinnat oli MvC2:sta 1200 msp:tä ja Ikarugasta 800.
Miksi hemmetissä Castle Crashersissa kaikki saavat päättää minne liikutaan kartalla. Ei tässä pysty pelaamaan randomien kanssa ollenkaan kun kaikki menevät minne sattuu Ne joilla peli on varmaan tajuavat mitä tarkoitan tässä..
Tuo Ikaruga oli joskus viikon tarjouksessa 400 MS points ja Marveli jokin aika sitten päivä tarjouksessa 560 MS points. Olisit säästänyt noin 1000 pistettä siinä . Worms armageddon on kyllä hyvä peli illan istuaisiin tai livessä kaveri porukalla.
Serious Sam HD: TFE on nyt ladattavissa.
Hintaa 1200mps ja kokoa 493 megaa.
Kiitän! Olisi jäänyt huomaamatta muuten. Ei sitä kovin vakavana voi olla kun tätä vääntää, nauruhan sitä jo pääsi kun "AAAAAAA!!"-huuto alkoi takaa kuulumaan
Cooppaamaan vain jos lisää ostajia pelille tulee.